| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 67
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRENOVA NABAVNEGA PROCESA V PODJETJU KNOW – HOW D.O.O.
Monika Zajc, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Predmet obravnave diplomskega dela je prenova nabavnega procesa v trgovskem podjetju Know-how d. o. o. Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda ter teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji prenove. S pomočjo strokovne literature smo opredelili glavne pojme nabave, kot so opredelitev nabave, vloga, cilji in strategije nabave. Posebno poglavje je namenjeno procesu nabave, kjer ključno področje predstavlja izbira dobaviteljev. Temeljna naloga nabave je oskrbovati podjetje z blagom pod najugodnejšimi pogoji, ki ga potrebuje za delovanje in izvajanje osnovnih dejavnosti. Teorijo nabavnega poslovanja smo dopolnili s konkretnimi primeri iz prakse. Gre za analizo nabavnega procesa v podjetju Know-how d. o. o. Ugotovili smo, da je podjetje Know-how d. o. o. uspešno, saj sodeluje s številnimi uspešnimi slovenskimi podjetji. Podjetje namenja največ pozornosti nabavi blaga na Kitajskem. Končni uspeh podjetja je odvisen od usklajenosti vseh procesov v podjetju, z nabavo na začetku. Ta s strateškim delovanjem v procesu zagotavlja konkurenčno prednost na slovenskem trgu. Predlagali smo nekatere rešitve za izboljšanje nabavnega procesa v podjetju.
Ključne besede: ‒ prenova nabavnega procesa, ‒ izbor dobaviteljev, ‒ odnosi z dobavitelji, ‒ kulturne razlike, ‒ poslovni odnosi med narodi.
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 1565; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

3.
DRUŽINSKI ODNOSI KOT RAZVOJNI DEJAVNIK DRUŽINSKEGA PODJETJA
Katja Debeljak, 2013, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega seminarja so družinski odnosi kot razvojni dejavnik družinskega podjetja. V prvem delu smo predstavili različne definicije družinskega podjetja, saj uradna definicija ne obstaja. Predstavili smo temeljne značilnosti družinskega podjetja in pa razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji. Pozornost smo namenili tudi prednostim in slabostim družinskih podjetij. Predstavili smo rezultate nekaterih raziskav in ugotovili, da so družinska podjetja v Sloveniji zelo pomembna in da predstavljajo velik delež vseh podjetij. Izpostavili smo nekatera znana uspešna slovenska podjetja in njihovo panogo. Bistvo diplomskega seminarja predstavljajo družinski odnosi. Proučili smo osebe, ki so prisotne v družinskem podjetju, vrste družinskih odnosov, vzroke za nastanek konfliktov in možne načine reševanja le teh. Predstavili smo tudi profil moškega podjetnika in profil ženske podjetnice. Opredelili smo tudi pojem nasledstva, nasledstvene možnosti, opisali nasledstvo kot proces in ovire za planiranje nasledstva. Predstavili smo tudi družinsko podjetje Sveča d.o.o. iz Vidma pri Ptuju in proučili družinske odnose ter problem nasledstva. Izbirali so namreč med dvema sinovoma, vendar so prehod v drugo generacijo rešili s pogovorom o željah posameznika in tako izbrali primernejšega naslednika.
Ključne besede: družinska podjetja, poslovni sistem, družinski sistem, družinski odnosi, konflikti, nasledstvo
Objavljeno: 05.11.2013; Ogledov: 1112; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici