| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 204
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Finančno-Poslovni vidik informatizacije in novih poslovnih procesov Pošte Slovenije
Doris Radovan, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar začenjamo z razlago in opredelitvijo poslovnih procesov, e-poslovanja in temeljnih dveh konceptov, ki stojita za njima – menedžmenta poslovnih procesov in poslovne informatike. Informatika in poslovni procesi so pogosto sestavni deli poslovnih modelov, zato v nadaljevanju seminarja predstavljamo poslovne modele in celovito povežemo vsa omenjena področja, tako da je bralcu očitno, kako lahko posredno vplivajo na finančno-poslovne učinke v podjetjih in oskrbovalnih verigah. Aplikativni del diplomskega seminarja začenjamo s predstavitvijo Pošte Slovenije, ki se vse bolj približuje vzpostavitvi koncepta oskrbovalne verige v svoji industriji. Predstavimo finančne in poslovne učinke, rast in upad števila storitev ter prihodkov za obdobje zadnjih 5 let. Nato izvedemo polstrukturiran intervju z vodjo poslovnih procesov pri Pošti Slovenije, ki mu sledi diskusija s strokovnjakom s področja poslovne informatike. V sklepnem razmisleku predstavimo idejo o menedžmentu poslovnih modelov in potrdimo hipoteze s področja informatike, menedžmenta poslovnih procesov in finančno-poslovnih učinkov teh področij na primeru Pošte Slovenije.
Ključne besede: poslovni procesi, menedžment, poslovna informatika, poslovni modeli, finančno-poslovni učinki
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 167; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (778,95 KB)

2.
2nd International Conference on Technologies & Business Models for Circular Economy
2020

Opis: The 2nd International Conference on Technologies & Business Models for Circular Economy (TBMCE) was devoted to presentations of circular economy concepts, technologies and methodologies that contribute to the shift of business entities and society as a whole to a more responsible, circular management of resources. In the framework of TBMCE 2019, we presented the Strategic Research and Innovative Partnership –Network for the Transition to Circular Economy (SRIP-CE) as a platform for establishing a successful long-term public-private partnership. The conference program included panel discussions, plenary and keynote sessions, oral and poster presentations on the following topics: Sustainable energy, Biomass and alternative raw materials, Circular business models, Secondary raw materials and functional materials, ICT in Circular Economy, Processes and technologies. TBMCE 2019 was organized by Faculty of Chemistry and Chemical Engineering, University of Maribor and held in Portorož, Slovenia at the Grand Hotel Bernardin from October 24th to October 25th, 2019. The event was under the patronage of Ministry of Economic Development and Technology.
Ključne besede: Krožno gospodarstvo, trajnostni razvoj, procesi in tehnologije, krožni poslovni modeli, raziskave in razvoj
Objavljeno: 21.05.2020; Ogledov: 619; Prenosov: 44
URL Povezava na datoteko

3.
Razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije
Dejan Hudoletnjak, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava razvoj poslovnega modela za storitve poročne fotografije. Poročnih fotografov, kot tudi drugih, je iz leta v leto več. Eden od razlogov za to je cenovno ugodnejša možnost nakupa starejše profesionalne opreme v primerjavi s preteklimi leti. Stroški pa kljub temu še vedno ostajajo visoki. Na trgu opažamo na podlagi uspešnih primerov inoviranj poslovnih modelov rast pomena poslovnega modela in njegovo vlogo v uspešnosti poslovanja organizacije. Z namenom razvoja lastnega poslovnega modela smo analizirali poslovne modele štirih fotografov po gradnikih Kanvas poslovnega modela. Od tega so bili trije s področja poročne fotografije, eden pa s področja produktne in portretne fotografije. Analiza je obsegala pregled spletne pojavnosti in izvedbo intervjujev izbranih fotografov. Pridobljene podatke smo analizirali s pomočjo Kanvas poslovnega modela. Na podlagi rezultatov in ugotovitev analize smo razvili predlog lastnega poslovnega modela za storitve poročne fotografije po vseh elementih Kanvas poslovnega modela. Na kratko smo opisali načrt njegove uvedbe. Na koncu smo predlagali možnosti za izboljšave in dodatne analize.
Ključne besede: poslovni modeli, Kanvas poslovni model, poslovni modeli fotografskih storitev, fotografija, poročna fotografija
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 434; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (5,07 MB)

4.
Primerjava poslovnih modelov izbranih podjetij v modni industriji
Tim Krajnc, 2019, diplomsko delo

Opis: Modna industrija je ena najmočnejših industrij sodobnega časa. Globalizacija je močno vplivala na panogo, razvoj hitrih trendov in obseg odjemalcev ter ponudnikov. Na trgu so se oblikovali kompleksni pogoji, ki jih lahko obvladajo le podjetja z ustrezno zastavljenim poslovnim modelom. Gre za celoten proces, kako podjetje ustvarja, dostavlja in zajema vrednost. V diplomskem delu obravnavamo poslovna modela dveh podjetij iz modne industrije, in sicer globalno podjetje Zara, ki deluje pod okriljem družbe Inditex, kot primer inovativno zastavljenega poslovnega modela in podjetje Mura nekoč eno izmed večjih tekstilnih družb v Evropi kot primer neustrezno zastavljenega poslovnega modela, kar je podjetje vodilo v propad. Glavni cilj diplomskega dela je primerjati poslovna modela Zare in Mure in posledično ugotoviti, kako lahko nekatera podjetja uspešno poslujejo v kompleksnih razmerah v modni industriji, druga pa so prisiljena v propad. Mura v času svojega obstoja ob veliki spremembi tržnih razmer v poslovanje ni uvedla inovativne prakse, ki bi preprečila propad podjetja. Medtem Inditex z Zaro in ostalimi blagovnimi znamkami spretno izkorišča tržne razmere in z edinstveno zasnovanim poslovnim modelom ustvarja konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki v panogi ter velja za najuspešnejše podjetje v industriji.
Ključne besede: Poslovni modeli, modna industrija, Inditex, Zara, Mura.
Objavljeno: 27.06.2019; Ogledov: 740; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (993,65 KB)

5.
Digitalizacija v veliki zavarovalnici
Katja Bajec, 2017, magistrsko delo

Opis: Raziskali smo digitalizacijo v finančnih institucijah. V prvem delu smo prikazali celovit vidik digitalizacije, torej digitalne procese, digitalne produkte, digitalizacijo storitev in nove koncepte ter nove prodajne poti. Digitalizacija ima tudi velik vpliv v bankah in zavarovalnicah ter na njihovo poslovanje in ugotavljali smo, kako se to odraža na strankah. To smo tudi opredelili v drugem in tretjem poglavju. V drugem delu smo predstavili, kako pristopajo banke v Sloveniji in Evropi k digitaliziranosti poslovanja in s kakšnimi izzivi se pri tem soočajo. V tretjem poglavju smo predstavili digitalizacijo velike avstrijske zavarovalnice UNIQA, ki bo v naslednjih letih za digitalizacijo in IT modernizacijo namenila kar 500 milijonov evrov.
Ključne besede: digitalizacija bank, zavarovalnic, vidiki digitalizacije, modeli digitalizacije bank, novi poslovni modeli, novi trendi tehnologije.
Objavljeno: 11.07.2017; Ogledov: 843; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

6.
Elektronsko poslovanje v malem mednarodnem podjetju
Sergej Horvat, 2016, diplomsko delo

Opis: Predstavitev smo strnili v štiri poglavja, v katerih smo prikazali bistvo delovanja elektronskega poslovanja v mednarodnem podjetju. Poglavja predstavljajo kratek in jedrnat opis delovanja elektronskega poslovanja v malem mednarodnem podjetju. Predstavljen je potek razvoja ter trenutno stanje elektronskega poslovanja v praksi malega podjetja, ki pa prav tako zajema poslovanje slovenskega malega podjetja. Pri obdelavi podatkov smo bili objektivni, konsistentni ter natančni. Naše trditve predvidevajo dejstvo, da večina podjetij v Sloveniji uporablja širokopasovni internetni dostop. Na podlagi podatkov ugotavljamo, da omogoča vključitev elektronskega poslovanja v poslovanje mednarodnega malega podjetja povečanje komunikacije s strankami ter poslovnimi partnerji, hitrejši dostop do informacij na trgu ter poveča učinek konkurenčne prednosti, kar pa so eni od ključnih faktorjev povečanja prodaje.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, medpodjetniško elektronsko poslovanje, poslovni modeli v elektronskem poslovanju
Objavljeno: 22.06.2016; Ogledov: 473; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (898,14 KB)

7.
ALTERNATIVNE REŠITVE OB UPORABI PROGRAMOV ZA BLOKIRANJE SPLETNIH OGLASOV
Gregor Voršič, 2015, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomske naloge smo opisali različne načine spletnega oglaševanja in analizirali delovanje spletnih oglaševalskih agencij z vidika spletnih založnikov. Primerjali in opisali smo različne poslovne modele spletnih strani. Razložili smo, kako delujejo programi za blokiranje spletnih oglasov, kakšne so posledice uporabe teh programov in raziskali alternativne rešitve za spletne založnike. V praktičnem delu smo izdelali aplikacijo, ki prepozna uporabo takšnih programov in prikaže alternativne oglase na spletnih straneh.
Ključne besede: spletno oglaševanje, programi za blokiranje oglasov, poslovni modeli spletnih strani, PHP, jQuery
Objavljeno: 08.12.2015; Ogledov: 525; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

8.
E - POSLOVNI MODELI NOVE GENERACIJE NA PRIMERU NEMŠKIH SPLETNIH TRGOVIN
Tina Lubej, 2015, diplomsko delo

Opis: V času, ko lahko s pomočjo tehnoloških izumov počnemo pravzaprav karkoli, spada med tovrstna opravila tudi nakupovanje preko spleta. Naš način življenja, ki je tempirana bomba, nas vodi k temu, da si ne moremo več vzeti časa za vsakodnevna opravila, kot je nakup oblačil, obutve ipd.. Na svetovnem spletu lahko najdemo danes spletne trgovine za katerikoli izdelek ali storitev, ki jo potrebujemo. Nezaupanje v nakupovanje preko spleta je že skoraj odpravljeno. To kažejo tudi svetovne raziskave, ki prikazujejo koliko ljudi je v svojem življenju že opravilo nakup preko spleta.
Ključne besede: e-poslovanje, e-trgovina, spletna trgovina, poslovni modeli, elektronsko poslovanje, elektronska trgovina
Objavljeno: 24.11.2015; Ogledov: 786; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

9.
Poslovni modeli med-organizacijskega E-poslovanja
Saša Trafela, 2015, diplomsko delo

Opis: Naloga je sestavljena iz treh posameznih a vsebinsko povezanih sklopov. Osredotočili smo se na področja elektronskega poslovanja kot širšo celoto, medorganizacijskega elektronskega poslovanja, poslovnih modelov ter povezav, ki nastajajo med njimi. Naš namen je predstaviti elektronsko poslovanje, kot nepogrešljiv del današnjega modernega poslovanja. Opredelili bomo njegovo poslovanje ter zgodovinski izvor, prikazali njegovo interdisciplinarno naravo ter oblike v katerih se pojavlja. Osredotočili se bomo tudi na varnostni vidik ter si pomagali z varnostnimi tehnologijami. Po opisu elektronskega poslovanja se bomo poglobili na nivo medorganizacijskega elektronskega poslovanja. Tukaj bomo spoznali značilnosti ter področja te vrste poslovanja in si le to poskusili pogledati tudi na primeru iz prakse. Kot del medorganizacijskega poslovanja se bomo osredotočili tudi na poslovne modele, ki jih bomo obravnavali v samostojnem poglavju. V zadnjem poglavju bomo tako spoznali klasifikacije ter komponente poslovnih modelov ter njihove dejavnike. Spoznali pa bomo tudi kako oblikovati lasten poslovni model preko metode vitkega okvirja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, B2B, poslovni modeli, vitki okvir
Objavljeno: 02.11.2015; Ogledov: 866; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (715,75 KB)

10.
Poslovni model in informacijski sistemi
Dijana Močnik, 2010, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: poslovni modeli, informacijska tehnologija, informacijski sistem, podjetje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 614; Prenosov: 31
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici