| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 82
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza kritičnih dejavnikov uspeha uvajanje vertikalne informacijske rešitve v proizvodnem podjetju
Urška Matko, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga z naslovom »Analiza kritičnih dejavnikov uspeha uvajanja vertikalne informacijske rešitve v proizvodnem podjetju« obravnava kompleksnost uvajanja ERP sistemov v sodobnih proizvodnih podjetjih, s poudarkom na vertikalni rešitvi EBS SAP. Glavni namen raziskave je identificirati in analizirati ključne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost uvedbe tovrstne rešitve, ter ponuditi praktična priporočila za prihodnje implementacije. V teoretičnem delu je podrobno predstavljeno področje celovitih informacijskih rešitev (ERP), vključno z njihovo zgodovino, funkcionalnostmi, moduli in tipi ponudnikov. Opredeljeni so globalni in lokalni ponudniki ERP, prednosti in slabosti njihovih rešitev ter aktualni tehnološki trendi, kot so umetna inteligenca, internet stvari in ERP v oblaku. Poseben poudarek je namenjen tudi metodologiji uvajanja SAP rešitev, konkretno metodi SAP Activate, ki s svojimi šestimi fazami (Discover, Prepare, Explore, Realize, Deploy in Run) zagotavlja strukturiran pristop k uvedbi sistema. Empirični del temelji na poglobljeni študiji primera proizvodnega podjetja, ki je kot član globalne korporacije uvedlo vertikalno rešitev EBS SAP z namenom poenotenja poslovnih procesov in transparentnosti podatkov. Podjetje, ki ostaja anonimno, je prešlo iz obstoječega ERP sistema na novega, znotraj katerega so bili obravnavani ključni procesi kot so proizvodnja, skladiščenje, nabava in matični podatki. Uvedba je potekala v tesnem sodelovanju z mednarodnimi strokovnjaki, vključevala je vsakodnevno koordinacijo, številne delavnice, testiranja in postopno migracijo podatkov. Analiza kritičnih dejavnikov uspeha (KDU) je pokazala, da ima največji vpliv na uspešnost projekta močna podpora vodstva, kompetentna in angažirana projektna ekipa, učinkovita komunikacija med oddelki, jasna strategija in cilji ter aktivno vključevanje končnih uporabnikov. Med pomembnimi dejavniki so se izkazali tudi usposabljanje uporabnikov, upravljanje sprememb, dobra priprava in kakovost podatkov ter podpora s strani ponudnika rešitve. Poseben izziv je predstavljala migracija podatkov, ki je zahtevala veliko usklajevanja, čiščenja in preverjanja pravilnosti podatkov, da bi bila nova rešitev učinkovita in zanesljiva. Naloga potrjuje tri zastavljene hipoteze, ki poudarjajo pomen podpore vodstva, projektnega managementa in vključenosti uporabnikov pri uspešni uvedbi ERP rešitve. S tem raziskava prispeva k razumevanju, da je tehnologija zgolj del celotne zgodbe; ključni so organizacijski, procesni in človeški dejavniki, ki lahko odločilno vplivajo na uspešnost ali neuspeh projekta. Zaključki naloge ponujajo konkretna priporočila za podjetja, ki se lotevajo podobnih projektov, zlasti glede priprave organizacije, izbire prave metodologije, strateškega načrtovanja ter aktivne vloge vseh deležnikov. Delo predstavlja pomemben prispevek k teoriji in praksi na področju digitalne transformacije ter uvajanja ERP sistemov v proizvodnih okoljih.
Ključne besede: ERP, SAP S/4HANA, EBS SAP, digitalna transformacija, projektni management, informacijski sistemi, uvajanje ERP, migracija podatkov, priprava podatkov, poslovni procesi, kritični dejavniki uspeha, organizacijske spremembe, informacijska infrastruktura, vertikalna rešitev.
Objavljeno v DKUM: 03.07.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

2.
Znanstveno-raziskovalni izzivi na poti digitalne preobrazbe
2022, zbornik

Opis: Digitalna preobrazba se nanaša na uporabo digitalnih tehnologij za poenostavitev poslovanja, povečanje učinkovitosti, inoviranje proizvodov in storitev, prilagajanje potrebam strank, spreminjanje načinov dela in povezovanja znotraj in med organizacijami. Ima širši vpliv, zato je pomembno, da jo obravnavamo celovito (z vidika ekonomije, družbe in okolja). V monografiji predstavljamo teme s področja digitalne preobrazbe, ki bodo organizacijam in posameznikom v tem procesu v pomoč pri lažjem prehodu v digitalno poslovanje. V prispevkih opisujemo merjenje digitalne in podatkovne zrelosti v malih in srednje velikih podjetjih, analizo vpliva digitalnih tehnologij na elemente poslovnega modela, vpliv digitalne probrazbe na posameznika in družbo na problemu tehnologije podkožnih mikročipov ter spremembe obnašanja potrošnikov. Sledijo prispevki o uporabi tehnologije veriženja podatkovnih blokov in pregled raziskav na področju interneta stvari in kiberfizičnih sistemov, metodologija za obravnavo strateške usklajenosti med poslovnim delom podjetij in informacijsko tehnologijo ter pristop Essence, ki povezuje standarde kakovosti programske opreme in inženiring programske opreme.
Ključne besede: digitalna preobrazba, informacijski sistemi, raziskovalni trendi, organizacijske vede, poslovni sistemi
Objavljeno v DKUM: 23.08.2022; Ogledov: 15397; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (14,47 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Znanstveno-raziskovalni trendi na področju digitalne preobrazbe
Alenka Baggia, 2021, zbornik

Opis: Digitalna preobrazba organizacij predstavlja ključni element uspeha v sodobnem poslovnem svetu. Pri tem pomembno vlogo igrajo vodstvo in zaposleni v organizaciji, ter njihovo poznavanje konceptov in tehnologij digitalne preobrazbe. V monografiji predstavljamo aktualne teme s področja digitalne preobrazbe, ki bodo organizacijam z nizkim digitalnim indeksom in ostalim udeležencem v procesu digitalne preobrazbe v pomoč pri lažjem prehodu v digitalno poslovanje. Med prebojnimi tehnologijami, ki jih zasledimo na področju digitalne preobrazbe so v znanstveni monografiji predstavljeni primeri večkriterijskih ekspertnih sistemov za podporo odločanja, opredeljena je vloga podatkov v sodobni organizaciji, obravnavano je področje interneta stvari in kiberfizičnih sistemov, predstavljeni so pristopi k transformaciji modela poslovnega procesa v tehnologijo veriženja blokov, ter podane smernice za učinkovito oblavdovanje kibernetskih tveganj v času pandemije. Poleg primerov uporabe sodobnih tehnologij je predstavljena tudi zasnova prilagodljivega modela strateškega upravljanja informatike.
Ključne besede: digitalna preobrazba, informacijski sistemi, raziskovalni trendi, organizacijske vede, poslovni sistemi
Objavljeno v DKUM: 12.08.2021; Ogledov: 26502; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (10,82 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Prenova informacijskega sistema v podjetju novohlad d.o.o.
Matevž Modic, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes informacijska razvitost predstavlja eno izmed ključnih točk pri uspešnosti podjetja. Manjša podjetja, katera delujejo izven urbanih mest, se tega ne zavedajo in informatiko zanemarjano. Posledice so lahko nedoseganje zastavljenih ciljev in manjša konkurenčnost na trgu. V svoji diplomski nalogi sem pod drobnogled vzel podjetje Novohlad. Ko sem analiziral njihove poslovne procese in izrabo informacijskih rešitev, sem ugotovil, da podjetje uporablja zelo malo informacijskih rešitev in poleg tega njihovo delo otežuje zastarela strojna oprema. V podjetju se srečujejo tudi s slabo internetno povezavo in varnostjo. Cilj diplomskega dela je bil ozavestiti podjetje in implementirati informacijske rešitve, katere so izboljšale produktivnost, varnost in dostopnost. Te izboljšave sem dosegel z menjavo delovnih postaj, celotne prenove lokalnega omrežja podjetja, vpeljavo avtomatiziranih programskih rešitev, postavitve mrežnega strežnika in sistema za evidentiranje zaposlenih. Podjetje je z vpeljavo mojih rešitev postalo veliko bolj konkurenčno in varno. Z določenimi rešitvami sem pohitril njihove poslovne proces od naročila do izvedbe in prodaje. Direktorica podjetja ima sedaj tudi večji nadzor nad zaposlenimi, hitrejšo dostopnost do podatkov in odlično informacijsko in organizacijsko urejenost podjetja.
Ključne besede: Informacijski sistemi, Omrežne povezave, Prenova informacijskega sistema, Varnost in varnostno kopiranje, Poslovni procesi
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 1124; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Poslovno informacijska platforma kot podpora delu v ekonomiji delitve
Erik Babič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na informacijske sisteme v ekonomiji delitve ter jih povezali z standardnimi informacijskimi rešitvami. Platforme ekonomije delitve trenutno hitro rastejo in v gospodarstvo vračajo star poslovni model, ki pa je informacijski podprt in trenutno predstavlja stranski poslovni model v gospodarstvu. Pisali smo o tem kaj spada pod platforme ekonomije delitve, njihovo zgodovino, arhitekturo ter predviden razvoj v prihodnosti. Velik poudarek ji bil tudi na primerjavi med platformami ekonomije delitve kot tudi primerjave informacijskih sistemov platform in standardnih poslovnih informacijskih sistemov. Na podlagi tega smo odkrili probleme ter pomanjkljivosti trenutne informacijske podpore platform ekonomije delitve. V skladu z ugotovitvami smo se na koncu posvetili izdelavi idejnega koncepta nove platforme, ki bi rešila trenutne probleme in pomanjkljivosti ter podprla nova področja platform ekonomije delitve. Podani so bili razlogi za sprejete odločitve glede izgradnje nove platforme, njena struktura ter predvideno delovanje in učinki. Cilji magistrskega dela so bili ugotovitev števila in raznolikost storitev ponujenih na trgu platform ekonomije delitve, kako te vplivajo na gospodarstvo in njihovo panogo ter na podlagi izbranega vzorca platform ekonomije delitve ugotovit možen vpliv platform na celotno gospodarstvo kot tudi razlike v uporabi platform pri izvajanju storitev. Končni cilj je bila izdelava idejnega koncepta nove platforme, ki bo dodatno informacijsko podprla izvajalce storitev.
Ključne besede: platforme ekonomije delitve, standardni informacijski poslovni sistemi, primerjava, vpliv na gospodarstvo, izvajalci storitev.
Objavljeno v DKUM: 06.04.2020; Ogledov: 1194; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

6.
Zahteve in pričakovanja do informacijskega sistema v klicnem centru: analiza primera
Rebeka Tetičkovič, 2020, magistrsko delo

Opis: Za podjetja je ključnega pomena, da imajo urejene informacijske sisteme v podjetju. Saj le tako lahko ostanejo uspešna in konkurenčna ter skrbijo za svoj ugled. Informacijski sistemi omogočajo podjetjem, da imajo celovit pogled nad strankami, na voljo lahko imajo podatke v trenutku, ko jih potrebujejo in tako lahko hitro odreagirajo na želje in zahteve strank. Informacijski sistem omogoča shranjevanje in obdelovanje podatkov, komuniciranje, dokumentiranje ter lažje in hitrejše odločanje. Podjetje mora izbrati takšen informacijski sistem, ki bo zadovoljil njihove zahteve in pričakovanja. Prvo poglavje predstavlja opis področja ter opredelitev problema. Predstavili bomo namen magistrske naloge, njene cilje ter hipoteze raziskave. Za vsako hipotezo bomo predstavili na kakšen način jo bomo preverili. Opisali bomo predvidene metode, ki jih bomo v nadaljevanju uporabili. Zabeležili bomo tudi predpostavke in omejitve magistrske naloge. V drugem poglavju se bomo osredotočili na informacijske sisteme, podrobno jih bomo opredelili, predstavili bomo kako so se razvili in kakšen je bil njihov začetek. Predstavili bomo življenjski cikel informacijskega sistema. Navedli bomo delitve, vrste, elemente in sestavine informacijskega sistema. Povedali bomo kakšen je namen in vloga informacijskega sistema, ter kakšen je učinkovit informacijski sistem. Nekaj pozornosti bomo namenili tudi varnosti in zaščiti informacijskega sistema. Na koncu tega poglavja bomo podrobno opredelili informacijske procese ter njihove podprocese. Tretje poglavje je namenjeno, da spoznamo klicne centre, torej kaj sploh so klicni centri, kakšna je vloga klicnih centrov in na kakšen način delujejo. Predstavili bomo kako so se klicni centri pričeli razvijati, torej njihovo zgodovino. Predstavili bomo značilnosti dobrega klicnega centra in kakšna tehnologija se uporablja v klicnih centrih. Poznamo več vrst klicnih centrov, zato jih bomo prav tako predstavili. V četrtem poglavju bomo opredelili pojem poslovni proces. Opisali bomo elemente poslovnih procesov in kako lahko delimo poslovne procese. Predstavili bomo kako poteka prenova poslovnih procesov. Prav tako bomo pa v tem poglavju tudi opisali informacijske sisteme z vidika poslovnega procesa. Peto poglavje zajema analizo zahtev in pričakovanj. Najprej bomo predstavili podjetje Alsa-line d.o.o., ter njihov večnamenski čistilni aparat s katerim trgujejo. Podrobno bomo analizirali poslovne procese v tem podjetju. Izvedli bomo intervjuje z uslužbenci podjetja Alsa-line, ki delajo v klicnem centru, na ta način bomo pridobili njihove zahteve in pričakovanja v povezavi z obstoječim informacijskim sistemom. V zadnjem šestem poglavju bomo opredelili programsko opremo, ki je namenjena podpori klicnim centrom. Predstavili bomo povezave med klicnimi centri in tehnologijo, ter razmerje med njimi. Predstavili bomo tehnologije in sisteme klicnega centra. Podrobno bomo opisali obstoječi informacijski sistem First Call, ki ga uporabljajo v klicnem centru podjetja Alsa-line. Prav tako bomo podrobno predstavili izbrano rešitev Intrix CRM, ki je bila zasnovana s strani podjetja Intera d.o.o. Predtavili bomo tudi podjetje Intera d.o.o. Na koncu bomo primerjali oba izbrana sistema med seboj, ter na podlagi zahtev in pričakovanj uslužbencev klicnega centra podjetja Alsa-line poskušali ugotoviti, ali je rešitev Intrix CRM primerna za njih, in ali bi jim omogočila odpravo težav, s katerimi se trenutno srečujejo.
Ključne besede: informacijski sistemi, poslovni procesi, klicni centri, Intrix CRM, First Call, primerjalna analiza
Objavljeno v DKUM: 06.04.2020; Ogledov: 1341; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

7.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, diplomsko delo

Opis: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Ključne besede: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Objavljeno v DKUM: 16.01.2020; Ogledov: 1240; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

8.
POMEN UPORABE ERP SISTEMOV NA PRIMERU INTEGRACIJE ERP KOMPONENT V SAP S/4 HANA CLOUD EDITION
Matej Cafuta, 2019, diplomsko delo

Opis: Odločitev po implementaciji ERP sistema je priložnost podjetja, da se prilagodi, konfigurira in medsebojno poveže informacijske tokove in poslovne procese. Sodobne organizacije potrebujejo dinamične strategije za spopad z izzivi današnjega poslovnega sveta, ki se nenehno spreminja. Sposobnost, da se hitro in pravilno prilagodijo novim zahtevam svojih strank in s tem obrnejo v svoj prid gibanja na trgu, je bistvena za preživetje. V današnjem vse bolj konkurenčnem okolju je tako potrebno iskati vedno nove ter najboljše poslovne rešitve s fleksibilnimi in tržno usmerjenimi strukturami. Vsako podjetje mora preučiti svoje delovanje in osvojiti ter integrirati svojo različico informacijske tehnologije, ki v polnosti ustreza poslovanju podjetja. Ta ideja je dobila realno obliko s prihodom celovitih informacijskih sistemov (angl. Enterprise Resource Planning, v nadaljevanju ERP), ki so se najprej uveljavili v velikih, nato pa še v srednjih in malih podjetjih. Mnogi avtorji ERP sisteme opisujejo kot sisteme, ki omogočajo integracijo različnih funkcij podjetja, saj centralizirajo informacije ter jih naredijo bolj dostopne vsem zaposlenim. Tovrstne informacije lahko zaposleni uporabljajo v različnih poslovnih procesih ne glede na to, kje v podjetju se nahajajo. Zanesljiva in odprta informacijska infrastruktura ERP rešitev je tista, ki s svojo sposobnostjo prilagajanja in vpeljave številnih modulov podpira poslovne procese in hkrati omogoča organizaciji hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju. V diplomskem projektu smo tako preučili vrste ERP sistemov, predstavili faze implementacije ter navedli razloge za odločitev o integraciji ERP sistema v delovanje podjetja. Nato smo predstavili najbolj pogoste module, za katere se podjetja ob uvedbi odločijo, nato pa opredelili še ključne igralce na trgu ponudnikov ERP. Podrobneje smo preučili še rešitvi SAP R/3 in SAP HANA S/4, katere smo med seboj primerjali ter predstavili še metodologiji ASAP in SAP Activate. V empiričnem delu diplomskega projekta smo preučili integracijo poslovnih ERP komponent v SAP S/4 HANA Cloud Edition, ki v sodobnem svetu predstavlja atraktivno rešitev za podjetja. Rešitev smo preučili s strani funkcionalnosti, strojne opreme ter arhitekture sistema, hkrati pa smo raziskali strategijo vstopa sistema na trg. Na koncu diplomskega projekta smo vse skupaj povezali s sklepnim razmišljanjem.
Ključne besede: ERP sistemi, poslovni informacijski sistem, SAP R/3, SAP S/4 Hana.
Objavljeno v DKUM: 16.12.2019; Ogledov: 1577; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (870,85 KB)

9.
Implementacijska metodologija sistema za elektronsko predpisovanje in administracijo zdravil OPENeP
Alja Polner, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na implementacijsko metodologijo sistema za bolnišnično elektronsko predpisovanje in administracijo zdravil OPENeP podjetja Better, d. o. o. Digitalizacija zdravstva se je začela odvijati kasneje kot digitalizacija ostalih panog, prav tako pa v zdravstvu poteka veliko zapletenih in neprekinjenih procesov. Digitalizacija takšnih procesov je zato dolgotrajnejša in implementacija bolj kompleksna. Za lažje razumevanje problema smo v diplomskem delu najprej opredelili poslovne informacijske sisteme in njihovo implementacijsko metodologijo, nato pa še zdravstvene informacijske sisteme in sisteme za elektronsko predpisovanje in administracijo zdravil. Na koncu smo se posvetili implementacijski metodologiji OPENeP, ki smo jo primerjali z implementacijsko metodologijo SAP Activate in tako pridobili kar nekaj možnosti in rešitev za izboljšanje implementacijske metodologije OPENeP. Glavni cilj diplomskega projekta je bil priprava konceptnega načrta implementacijske metodologije za sistem OPENeP in priprava predlogov za njeno izboljšanje.
Ključne besede: poslovni informacijski sistemi, zdravstveni informacijski sistemi, sistemi za elektronsko predpisovanje in administracijo zdravil, implementacija, metodologija, OPENeP
Objavljeno v DKUM: 06.12.2019; Ogledov: 1168; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

10.
Analiza racionalizacije procesov spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki
Nuša Štruc, 2017, magistrsko delo

Opis: Velikokrat slišimo izraz, da so spremembe v današnjem svetu edina stalnica. Nenehne spremembe se dogajajo tudi v zvezi s poslovnimi procesi v podjetjih. Vzroki za spremembe poslovnih procesov so različni; večinoma so povezani z ohranjanjem ali povečevanjem konkurenčnosti na trgu, povečevanjem stroškovne učinkovitosti, prilagajanjem novim zakonodajnim zahtevam, novim informacijskimi rešitvam in podobnim. Podjetja s prenovo poslovnega procesa sledijo trem temeljnim ciljem po višji kakovosti, krajšem času in nižjih stroških. V magistrski nalogi se osredotočamo na celovite poslovne rešitve ERP, z uvedbo katerih se v podjetju spremeni poslovni proces. Cilj teh sprememb sta racionalizacija in optimizacija poslovanja. Na trgu se pojavlja veliko število ponudnikov celovitih poslovnih rešitev, ki po navadi vključujejo računovodske informacijske sisteme. Eden izmed najprepoznavnejših ponudnikov teh rešitev na svetu je nemško podjetje SAP, ki ga predstavljamo v magistrskem delu. Osrednja tema magistrske naloge je racionalizacija procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki. V prvem delu, ki se navezuje na potne naloge, preučujemo zakonodajo na tem področju v Sloveniji, ki obsega dokaj veliko število pravnih aktov, ki jih moramo upoštevati pri poslovnem procesu. Analiza racionalizacije procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki je povezana z uvedbo novega modula FI-TV v obstoječ aplikacijski sistem SAP. V nalogi opisujemo postopne spremembe procesa in analiziramo uspešnost racionalizacije. Proces se je od leta 1998 do danes spremenil trikrat. Z izvedbo poslovne raziskave ugotavljamo, da je nov proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov lažji in do izpolnjevalcev potnih nalogov prijaznejši, da se je po mnenju izpolnjevalcev potnih nalogov z uvedbo novega modula FI-TV zmanjšala možnost napak, ugotavljamo pa tudi, da se je čas obdelave enega potnega naloga v primerjavi s starim procesom skrajšal. Iz tega sledi, da se je proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki racionaliziral.
Ključne besede: poslovni proces, informacijski sistemi, računovodski informacijski sistemi, celovite poslovne rešitve, potni nalogi, SAP
Objavljeno v DKUM: 19.05.2017; Ogledov: 1340; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici