| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 38
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN UPORABE ERP SISTEMOV NA PRIMERU INTEGRACIJE ERP KOMPONENT V SAP S/4 HANA CLOUD EDITION
Matej Cafuta, 2019, diplomsko delo

Opis: Odločitev po implementaciji ERP sistema je priložnost podjetja, da se prilagodi, konfigurira in medsebojno poveže informacijske tokove in poslovne procese. Sodobne organizacije potrebujejo dinamične strategije za spopad z izzivi današnjega poslovnega sveta, ki se nenehno spreminja. Sposobnost, da se hitro in pravilno prilagodijo novim zahtevam svojih strank in s tem obrnejo v svoj prid gibanja na trgu, je bistvena za preživetje. V današnjem vse bolj konkurenčnem okolju je tako potrebno iskati vedno nove ter najboljše poslovne rešitve s fleksibilnimi in tržno usmerjenimi strukturami. Vsako podjetje mora preučiti svoje delovanje in osvojiti ter integrirati svojo različico informacijske tehnologije, ki v polnosti ustreza poslovanju podjetja. Ta ideja je dobila realno obliko s prihodom celovitih informacijskih sistemov (angl. Enterprise Resource Planning, v nadaljevanju ERP), ki so se najprej uveljavili v velikih, nato pa še v srednjih in malih podjetjih. Mnogi avtorji ERP sisteme opisujejo kot sisteme, ki omogočajo integracijo različnih funkcij podjetja, saj centralizirajo informacije ter jih naredijo bolj dostopne vsem zaposlenim. Tovrstne informacije lahko zaposleni uporabljajo v različnih poslovnih procesih ne glede na to, kje v podjetju se nahajajo. Zanesljiva in odprta informacijska infrastruktura ERP rešitev je tista, ki s svojo sposobnostjo prilagajanja in vpeljave številnih modulov podpira poslovne procese in hkrati omogoča organizaciji hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju. V diplomskem projektu smo tako preučili vrste ERP sistemov, predstavili faze implementacije ter navedli razloge za odločitev o integraciji ERP sistema v delovanje podjetja. Nato smo predstavili najbolj pogoste module, za katere se podjetja ob uvedbi odločijo, nato pa opredelili še ključne igralce na trgu ponudnikov ERP. Podrobneje smo preučili še rešitvi SAP R/3 in SAP HANA S/4, katere smo med seboj primerjali ter predstavili še metodologiji ASAP in SAP Activate. V empiričnem delu diplomskega projekta smo preučili integracijo poslovnih ERP komponent v SAP S/4 HANA Cloud Edition, ki v sodobnem svetu predstavlja atraktivno rešitev za podjetja. Rešitev smo preučili s strani funkcionalnosti, strojne opreme ter arhitekture sistema, hkrati pa smo raziskali strategijo vstopa sistema na trg. Na koncu diplomskega projekta smo vse skupaj povezali s sklepnim razmišljanjem.
Ključne besede: ERP sistemi, poslovni informacijski sistem, SAP R/3, SAP S/4 Hana.
Objavljeno: 16.12.2019; Ogledov: 447; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (870,85 KB)

2.
Optimizacija oskrbne verige z uporabo ERP rešitve Pantheon na primeru proizvodnega podjetja
Patricija Plahuta, 2019, magistrsko delo

Opis: Pri vodenju poslovanja podjetij prihaja do čedalje višjih zahtev, ki jim morajo podjetja slediti. Brez modernih ERP-rešitev si danes poslovanja skorajda ne moremo več predstavljati, saj so za učinkovitost podjetja nujno potrebna. Pri uvajanju ERP-rešitev se podjetja soočajo z izzivi, kako ta orodja učinkovito uporabiti. Treba je opredeliti optimalne procese, ki so hkrati dovolj preprosti in zagotovijo doseganje poslovnih ciljev. Za doseganje poslovnih ciljev pa je pomembna tudi povezanost členov oskrbne verige. Osnova za učinkovito upravljanje oskrbne verige predstavlja točne in pravočasne informacije na kateremkoli členu verige. Vsako podjetje mora zgraditi informacijsko podporo, ki ustreza načinu poslovanja in okolju, v katerem je. Avtomatizacija procesov predstavlja izziv pri optimiziranju oskrbnih verig, potrebna pa je zaradi odprave morebitnih stroškov, hitre odzivnosti glede izpolnitve naročila in zagotavljanja povezljivosti z drugimi členi oskrbne verige. Sama uvedba ERP-rešitve ni dovolj za uspešno poslovanje, temveč mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. V proučevanem podjetju smo se srečali s težavami že v fazi uporabe ERP-rešitve, saj se določeni poslovni procesi niso izvajali optimalno. Pred prenovo poslovnih procesov si moramo izbrati le tiste, ki so zanjo smiselni, saj se moramo prenove poslovnih procesov lotiti sistematično. Brez poudarka in opredelitve kritičnih procesov, ki ovirajo nemoten potek dela, bi bili viri in čas zaman porabljeni. V magistrskem delu smo najprej predstavili in opisali ERP-rešitve na splošno. Spoznali smo njihovo zgodovino, nekaj glavnih značilnosti vseh ERP-rešitev, njihove prednosti in slabosti ter si ogledali različne pristope pri uvajanju ERP-rešitve v podjetje. V nadaljevanju smo pozornost namenili fazi uporabe življenjskega cikla ERP-rešitve in predstavili tudi nekaj primerov, v katerih so jih podjetja slabo uporabljala. Podrobneje smo predstavili ERP-rešitev Pantheon, saj je uvedena tudi v preučevano podjetje. Spoznali smo njene značilnosti, strukturo, možne razširitve in različice, primerne za različne velikosti in dejavnost podjetja. V zadnjem poglavju smo povezali teoretična spoznanja in si na podlagi študije primera ogledali, kako je z upravljanjem oskrbne verige s pomočjo ERP-rešitve Pantheon v praksi. Ugotovili smo, s kakšnimi težavami se lahko podjetja srečajo med delovanjem in poiskali rešitve zanje.
Ključne besede: oskrbne verige, ERP-rešitve, informacijski sistem, ERP-rešitev Pantheon, Sure Step metodologija, poslovni procesi
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 403; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Rok Murnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene osnovne lastnosti celovitih programskih rešitev ali ERP-sistemov. Predstavljeni so možni načini uvajanja celovitih programskih rešitev in celovita struktura projekta uvedbe celovite programske rešitve. V osrednjem delu diplome je na podlagi študije primera predstavlje izbor in uvedba celovite programske rešitve v manjšem podjetju. Predstavljena je primerjalna analiza treh celovitih programskih rešitev, ki se v Sloveniji najpogosteje uporabljajo v manjših podjetjih. Prikazali in predstavili smo jih na primeru prototipnem namestitve programa Datalab Pantheon, nastavitve programa kot tudi ob poskusni uporabi programa s funkcijami, ki jim jih izbrana celovita programska rešitev ponuja. Poskusna uporaba izbrane celovite programske rešitve je pokazala povečanje učinkovitosti zaposlenih pri izvajanju nekaterih procesov v proučevanem podjetju.
Ključne besede: Celovite poslovne programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Uvajanje, Malo podjetje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 600; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

4.
Uvedba celovite programske rešitve microsoft dynamics nav2013r2
Žiga Jamnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene celovite programske rešitve, njihovi začetki in njihove značilnosti. Predstavljen je projekt uvedbe celovite programske rešitve v organizacijo, na kaj mora biti ta pozorna in kritični dejavniki uspeha uvedbe. V praktičnem delu diplome je predstavljeno podjetje, v katerega je bila uvedena programska rešitev Microsoft Dynamics Nav, podrobnejši pregled izvoza iz EXIM rešitve in uvoz podatkov v MS Dynamics Nav, ki je ključen za uspešno uvedbo. Naredili smo analizo obstoječega stanja in prikazali, kaj organizacija pridobi z uvedbo. Na koncu diplomske naloge smo analizirali mnenja prodajnega referenta in regionalnega vodje prodajnih področij o novo uvedeni ERP rešitvi.
Ključne besede: Celovite programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Microsoft Dynamics Nav, Uvedba, Uvoz podatkov
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 708; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (4,61 MB)

5.
Obdelava in spremljanje naročil po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju
Ana Bančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V nalogi opisujem izziv stabilizacije poslovnih procesov v oddelku prodajne logistike po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju. Zaradi nepripravljenosti na prehod v nadgrajeni informacijski sistem, je prodajno–distribucijsko osebje postalo neučinkovito, pojavljale so se številne napake v vsakodnevni rutini. Napake in neučinkovitost so vplivale tudi na ostale oddelke, ki svoje aktivnosti izvajajo na podlagi partnerjevih naročil. Potrebna je analiza stanja. Potrebno je ugotoviti, kje in zakaj poslovni procesi ne tečejo gladko ter poiskati rešitve. V nalogi analiziram posamezne poslovne procese. Na podlagi izkušenj in vsakodnevnega kontakta z zaposlenimi v prodaji in distribuciji identificiram probleme in predlagam rešitve. Rešitve predlagam na podlagi dobrega poznavanja tako dela v oddelku kot tudi delovanja informacijskega sistema z induktivno in deduktivno metodo sklepanja. Rešitve bodo prinesle več znanja zaposlenim, več avtomatizacije, večjo produktivnost zaposlenih in manj napak v vsakodnevnem delu. Zaradi tega bodo rezultati v celotnem izbranem podjetju boljši.
Ključne besede: informacijski sistem, poslovni procesi, obdelava informacij, transparentnost, sistematični pristop
Objavljeno: 09.12.2016; Ogledov: 683; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (570,48 KB)

6.
PROCES IZBIRE ERP REŠITVE V TRGOVSKEM PODJETJU AVTOSOTLA, D.O.O.
David Romih, 2016, diplomsko delo

Opis: Celovite informacijske rešitve (angl. Enterprise Resource Planning) so nepogrešljivi člen praktično vsakega podjetja, saj pripomorejo k preglednejšemu in stroškovno učinkovitejšem poslovanju. Nekatere rešitve so v tem smislu naprednejše, nekatere malo manj, vse pa delujejo po istem načelu. Eden zahtevnejših korakov pri uspešni vpeljavi in uporabi novih rešitev je zagotovo proces izbire. V diplomskem delu bomo zato govorili o procesu izbire ERP rešitve. V teoretičnem delu diplomskega projekta se seznanimo s pojmom ERP, predstavimo sam pomen, zgradbo, zgodovino razvoja in opredelitve različnih avtorjev. Podrobneje pojasnimo, na kaj vse je potrebno še posebno paziti v procesu izbire, pri čemer mislimo na definiranje jasnih ciljev, zagotovitev udeležbe ključnih ljudi, razumevanje celotnih stroškov in postavitev časovnega okvirja izbire. V nadaljevanju je predstavljen proces izbire ERP rešitve na realnem primeru podjetja Avtosotla, d.o.o., katerega osnovna dejavnost je prodaja rezervnih delov za avtomobile. Na podlagi ocenjevalne lestvice, ki jo sestavlja deset kriterijev, je predstavljena in pojasnjena končna izbira najboljšega ponudnika – podjetje Comtron z rešitvijo Tron Inter Center in Tron POS Retail.
Ključne besede: rešitev ERP, proces izbire, elektronsko poslovanje, ponudniki ERP rešitev, informacijski sistem, poslovni procesi, avtosotla
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 605; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

7.
ANALIZA IN PRENOVA SKLADIŠČNIH PROCESOV V PODJETJU FMC D.O.O.
Borut Gradišar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili prenovo in optimizacijo skladiščnih procesov v podjetju FMC d.o.o. V prvem delu diplomske naloge smo na kratko povzeli teoretične osnove prenove poslovnih procesov in v nekaj stavkih predstavili podjetje FMC. Nadaljevali smo z natančnim opisom trenutnih skladiščnih procesov, ki smo jih tudi grafično prikazali. Izbrali smo najbolj problematične skladiščne procese, jih kritično analizirali, predstavili dobre in slabe lastnosti teh procesov in jih skušali čim bolje prilagoditi zahtevam dela. Poudarili smo najbolj pereče probleme in napake ter ugotovili vzroke za nastanek teh napak. V drugem delu diplomske naloge smo predstavili predloge za izboljšave in optimizacijo procesov v skladišču podjetja FMC, s katerimi podjetju zagotavljamo konkurenčno prednost na trgu. Optimizirane in prenovljene procese smo zapisali v obliki blokovnih diagramov in v obliki navodil za delo, ki so v veliko pomoč pri uvajanju novih kadrov. V zaključku smo definirali merila uspešnega izvajanja skladiščnih procesov, s katerimi lahko merimo učinkovitost prenovljenih procesov in spremljamo uspešnost prenove skladiščnih procesov. Na koncu smo analizirali in predstavili pozitivne učinke prenove in reorganizacije skladiščnih procesov ter možnost nadaljnjega razvoja skladiščnega procesa v podjetju FMC.
Ključne besede: Skladiščni proces, Skladišče, Poslovni proces, Merila uspešnosti, Prenova, Optimizacija, Učinkovitost, Organizacija, Informacijski sistem
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 671; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (6,10 MB)

8.
IMPLEMENTACIJA IN UPORABA PROGRAMA ZA PROJEKTNO VODENJE 4PM V ZAVAROVALNICI
Gašper Založnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava problem večprojektnega vodenja v velikem podjetju s kompleksno organizacijo ter evalvira učinke implementacije programske rešitve za projektno vodenje 4PM. Pregled organizacije podjetja kaže, da gre za projektno vodeno organizacijo s kompleksnim sestavom, v okviru katere projektne pisarne in projektne skupine hkrati izvajajo več projektov. Poleg tega se projektno delo nemalokrat prepleta z osnovnimi procesi organizavije. Z implementacijo programske rešitve 4PM podjetje uvede podporo za učinkovitejše komuniciranje med deležniki projektov, kar olajša načrtovanje, spremljanje in izvedbo projektov.
Ključne besede: projektno vodenje, poslovni informacijski sistemi, projektno vodenje v zavarovalnici, poslovni informacijski sistem za projektno vodenje
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 744; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
PROTOTIPNA REŠITEV ZA SPREMLJANJE RAZVOJA OTROK V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Jože Rozman, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo razvili prototipno rešitev elektronskega spremljanja napredka učencev v vzgojno-izobraževalnem zavodu. Prikazali smo možnost vodenja dokumentacije z uporabo informacijske tehnologije. Zgradili smo relacijski podatkovni model, ki je osnova za podatkovne tabele, v katerih so sistematično razvrščeni podatki. Programska rešitev je izdelana v okolju Microsoft Access 2016. Razvita rešitev je namenjena demonstraciji brezpapirnega poslovanja. Za nadaljnji razvoj prototipa smo predlagali postopek prenosa rešitve v spletno okolje s strežniškim delom in odjemalcem.
Ključne besede: baza podatkov, informacijski sistem, podatkovni model, poslovni proces
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 932; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

10.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PROJEKTNE PISARNE V PODJETJU GEO2 D.O.O.
Jerina Ifko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opisuje prenovo informacijskega sistema projektne pisarne podjetja Geo2 d.o.o.. Informacijski sistem je bilo potrebno popolnoma prilagoditi zahtevam, željam in potrebam podjetja Geo2 d.o.o.. Zaradi specifike dela geodetov je najbolj pomembno, da se do podatkov o projektih lahko dostopa tudi na terenu, službeni poti ali doma. Zato bo prenovljen informacijski sistem temeljil na spletni aplikaciji. Zaradi trenutnega stanja v gradbeni veji gospodarstva morajo geodetska podjetja, ki se želijo obdržati na trgu, ponujati čim bolj kvalitetne storitve. Tudi v podjetju Geo2 d.o.o. smo se, v želji po ohranitvi visoke kvalitete storitev, vprašali, na kakšen način lahko optimiziramo delovne procese. Ugotovili smo, da je najnujnejše prenove potreben informacijski sistem projektne pisarne. V nalogi je opisano trenutno stanje in narejena SWOT analiza starega sistema, opredeljene naloge novega sistema in opisano delovanje novega IS sistema projektne pisarne. Podrobno je predstavljena izvedba prenove IS sistema projektne pisarne. Na koncu je izvedena SWOT analiza novega sistema in opisana njegova uporabnost ter nadaljnje možnosti razvoja.
Ključne besede: Informacijski sistem, prenova informacijskega sistema, projektna pisarna, vodenje projektov, poslovni proces
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 626; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici