| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ZUNANJI VIDEZ, KLJUČ DO POSLOVNEGA USPEHA
Urška Šubert, 2009, magistrsko delo

Opis: POVZETEK V današnjem času se vedno bolj potrjuje pregovor »Obleka naredi človeka«. Človek se prvotno predstavi z obleko in urejenostjo, kar mnogokrat pove več kot dobro premišljen in vnaprej pripravljen govor. Poslovna urejenost pa je tudi osrednja problematika, na katero se osredotočam v svojem magistrskem delu. Pri ustvarjanju prvega vtisa osebni videz in govorica telesa pomenita kar 55-odstotni delež. Od tega sta lahko odvisni posameznikova finančna in karierna prihodnost. Danes v poslovnem svetu ni časa niti prostora za druge priložnosti. Prepričati, prodati in uspeti moramo že v prvo. S primernim poslovnim oblačenjem in vedenjem prispevamo k poslovni podobi ter večji učinkovitosti in uspešnosti nekega podjetja ali organizacije. Poglavitno vprašanje oz. osrednja naloga raziskovalnega dela je raziskati vejo neverbalne komunikacije, oblike neverbalnega komuniciranja, področja poslovnega bontona in kulture ter opredeliti pomen oz. vpliv le-teh na poslovno uspešnost posameznega osebnega finančnega svetovalca oz. svetovalke za lizing (v nadaljevanju: svetovalec). Posledično temu se kaže vpliv na splošno vzdušje med sodelavci in poslovno uspešnost celotnega podjetja oz. finančne družbe. Raziskovalne metode vključujejo prvotni teoretični del, kjer so pojasnjeni osnovni pojmi, vrste, načini in pa oblike komunikacije. Natančneje je predstavljena osnovna zunanja podoba poslovne ženske in moškega. Opredelila pa sem tudi osnovna teoretična načela in pravila uporabe poslovnega bontona ter kulture. V drugem, raziskovalnem delu sem na samem začetku postavila 5 hipotez: 1) Med zunanjim videzom svetovalca in ugledom, ki ga uživa med svojimi sodelavci, obstaja povezanost. 2) Med zunanjim videzom svetovalca in njegovim uspehom obstaja povezanost. 3) Med ugledom svetovalca, ki ga uživa med sodelavci in njegovim poslovnim uspehom obstaja povezanost. 4) Med posameznimi elementi zunanjega videza in zunanjim videzom obstaja povezanost 5) Med upoštevanjem pravil poslovnega bontona in poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca obstaja povezanost. Vprašanja anketnega vprašalnika se nanašajo na ugled svetovalca med sodelavci, na poznavanje in upoštevanje kodeksa poslovnega oblačenja, na zunanji izgled posameznega svetovalca, na poznavanje in upoštevanje poslovnega bontona ter poslovno uspešnost vsakega posameznika. Prejete odgovore sem obdelala s pomočjo grafov in tabel. V analizo sem vključila Pearsonov koeficient korelacije, ki mi je omogočal potrditi oz. ovreči zastavljene hipoteze. Ocenjevala sem povezanost med zunanjim izgledom in ugledom, med zunanjim videzom in poslovnim uspehom, med ugledom in poslovnim uspehom, med zunanjim videzom in posameznimi elementi zunanjega videza in korelacijo med upoštevanjem pravil poslovnega bontona ter poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca. Upoštevajoč rezultate sem prišla do ugotovitve, da neverbalni komunikaciji v poslovnem svetu pripisujemo pomembno mesto. Njena uporaba v poslovnem okolju je izrednega pomena za uspešnost posameznega svetovalca kot tudi za podjetje oz. finančno družbo, ki jo le-ta zastopa. Tudi pomena poslovnega bontona ne gre zanemariti, saj ima prav tako vplivno moč na uspešnost poslovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE • poslovna podoba svetovalca • poslovni uspeh • poslovni ugled • poslovni bonton
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 6123; Prenosov: 1085
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

5.
VPLIV ZUNANJE PODOBE NA POSLOVNO USPEŠNOST MENEDŽERJEV
Ana Jakelić, 2010, diplomsko delo

Opis: Videz je močan sporočevalec. Primerna zunanja podoba namreč izraža razumevanje poslovnih in delovnih pravil ter vrednot. Pri ustvarjanju prvega vtisa osebni videz in govorica telesa pomenita kar 55-odstotni delež. Stari rek »Obleka naredi človeka« v poslovnem svetu drži. Z njo naredimo prvi vtis na človeka, se predstavimo in projiciramo v svet. Od tega so lahko odvisni posameznikova finančna in karierna prihodnost ter poslovna uspešnost podjetja. S primerno zunanjo podobo lahko prispevamo k večji učinkovitosti in uspešnosti neke organizacije ali podjetja, česar se večja podjetja danes že zelo dobro zavedajo. Vpliv zunanje podobe na poslovno uspešnost je osrednja problematika tega diplomskega dela. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature in drugih virov predstavili organizacijsko kulturo, poslovno komuniciranje in modo. Podrobneje smo raziskali zunanjo podobo kot element neverbalne komunikacije in njen vpliv na uspešnost. V raziskovalnem delu pa smo na podlagi dobljenih podatkov iz izpolnjenih anket raziskali, ali ima zunanji videz pomemben vpliv na ugled poslovnih ljudi, za kateri spol je pomembnejši, koliko pozornosti mu namenijo poslovni ljudje in kako pomembno se jim zdi izobraževanje o zunanji podobi ter njeni vlogi. Ugotovili smo, da so se anketiranci večinoma strinjali s trditvijo, da zunanja podoba vpliva na poslovno uspešnost, vendar samo ta še ne zagotavlja poslovnega uspeha. Ugotovili smo tudi, da je zunanji videz pomemben, ne glede na spol, in da mu poslovni ljudje ne namenijo veliko pozornosti. Večina anketirancev se strinja, da bi morali v Sloveniji imeti več izobraževanj o pomenu in uporabi zunanjega videza.
Ključne besede: organizacijska kultura, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, zunanja podoba
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 1832; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

6.
KULTURNE RAZLIKE PRI TRGOVANJU MED SLOVENIJO IN KITAJSKO
Tea Potrpin, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili pojme kulture, medkulturnih razlik ter osnove poslovnega bontona. Na kratko smo predstavili splošne znamenitosti Slovenije in Kitajske, in njune gospodarske ter zgodovinske značilnosti, največ poudarka pa smo namenili poslovnemu bontonu oziroma medkulturnim razlikam. Analizirali smo dosedanje skupno poslovanje teh dveh držav ter ugotovili, da sta Slovenija in Kitajska povezani še iz časov Jugoslavije. Očitno smo uspeli dobro preučiti njihovo kulturo (in Kitajci našo), saj vse od takrat tudi poslovno sodelujemo. Poslovanje sicer poteka v – glede na velikost kitajskega trga - majhnem obsegu (trenutno je na kitajskem trgu približno 30 slovenskih podjetij), vendar so pogovori vodilnih iz obeh držav pokazali v smer obojestranske zainteresiranosti za nadaljevanje dobrih poslovnih odnosov ter posledično manjših birokratskih ovir pri vstopu na kitajski oziroma slovenski trg.
Ključne besede: Slovenija, Kitajska, medkulturne razlike, poslovni bonton
Objavljeno: 16.01.2012; Ogledov: 2933; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (408,15 KB)

7.
8.
Poslovna pogajanja v prodajnem procesu : magistrsko delo
Alenka Gosak, 2010, magistrsko delo

Ključne besede: pogajanje, poslovna pogajanja, strategija, komuniciranje, kultura, etika, morala, poslovni bonton, prodaja
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 1189; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici