1. Ocena vidnosti in nujnosti uporabe izdelkov kot dejavnikov, ki nakazujeta moč vpliva referenčnih skupin na izbiro izdelka in njegove znamkeDamijan Mumel, 1998, izvirni znanstveni članek Opis: V prispevku so predstavljeni rezultati raziskave, ki je nastala na podlagi raziskave, v kateri Bearden in Etzel (1982) pojasnjujeta vpliv vidnosti in nujnosti uporabe izdelkov kot dejavnikov za določanje moči referenčnih skupin.Bearden in Etzel določata vpliv referenčnih skupin na (a) posedovanje izdelka in (b) izbiro njegove znamke. Moč vpliva določata glede na vidnost in nujnost uporabe izdelkov. Navajata štiri kategorije izdelkov glede na jakost že omenjenih dveh dimenzij. Kljub vsem odlikam, ki jih ima raziskava, pa je njena slabost v kategorialnem pristopu. to je z didaktičnega vidika lahko ugodno, saj daje možnost hitrejše zapomnitve in jasnost vpogleda v problematiko. Je pa tak prikaz sporen glede na to, da pojavi v resnici niso kategorialne, ampak dimenzionalne narave. Namesto kategorialnega prikaza bi bil boljši dimenzionalni prikaz, združen s klasifikacijo izdelkov glede na izraženost vidnosti in nujnosti njihove uporabe hkrati. Verjetno je večina izdelkov takšnih, pri katerih sta vidnost in nujnost uporabe srednji in srednje močan je tako tudi vpliv referenčnih skupin na posedovanje izdelkov in njihovih znamk. Namen raziskave je bil: Analizirati izdelke posebej glede na vidnost in posebej glede na nujnost njihove uporabe. 2. Analizirati izdelke glede na obe dimenziji hkrati. 3. Na podlagi klasterske analize ugotoviti, ali obstajajo skupine podobnih izdelkov glede na oceno vidnosti in nujnosti uporabe. V raziskavo je bilo vključenih 43 izdelkov, vidnost in nujnost uporabe teh izdelkov pa je ocenjevalo 113 študentk Univerze v mariboru (starih 21 let). Rezultati: (a) izdelki, razvrščeni posebej glede na oceno vidnosti in nujnosti uporabe (b) prikaz izdelkov glede na oceno vidnostiin nujnosti uporabe hkrati (c) dendrogram (na podlagi klasterske analize smo izdelke rzvrstili v 6 skupin). Rezultati nimajo samo teoretične vrednosti, ampak so tudi praktično uporabni, saj na osnovi ocene vidnosti in nujnosti posameznega izdelka lahko za konkreten izdelek v določeni ciljni skupini sklepamo, kakšen je vpliv referenčnih skupin na (a) posedovanje izdelka in (b) izbiro njegove znamke. Zato nam rezultati lahko služijo za osnovno izhodišče pri odločanju o uporabi ali neuporabi referenčnih skupin kot enem izmed dejavnikov oblikovanja prodajnih strategij za izdelke. Kakor vsaka razisakva je tudi ta v določenih vidikih omejena. V tem primeru se omejenost kaže vsaj na dveh področjih: pri izboru izdelkov in izboru poskusnih oseb. Ključne besede: trženje, poslovna psihologija, izdelki, uporaba, potrošniki, raziskovalni podatki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1643; Prenosov: 45
Povezava na celotno besedilo |
2. Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin1999, zbornik Ključne besede: marketing, trženje, tržne raziskave, konkurenca, konkurenčnost, poslovna strategija, potrošnik, kupci, vedenje, psihologija potrošnika, čustva, odločanje, poslovne odločitve, kupoprodaja, ponudba, verige, medkulturna komunikacija, dežele, informacijska družba, informacijska tehnologija, informacije, internacionalizacija, prodaja na drobno, blagovne znamke, modeli, modeliranje, mediji, posvetovanja, zborniki Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 971; Prenosov: 42
Povezava na celotno besedilo |
3. Kiss, bow, or shake hands : how to do business in sixty countriesTerri Morrison, Wayne A. Conaway, George A. Borden, priročnik Ključne besede: mednarodno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, globalizacija, poslovno okolje, svet, dežele, poslovna pogajanja, kultura, pogajanje, poslovno sodelovanje, mednarodna trgovina, poslovna etika, medkulturna komunikacija, poslovni razgovori, vedenje, informacije, poslovna psihologija, komuniciranje, mednarodno podjetje, vodiči, pravila, pregledi Objavljeno v DKUM: 06.06.2012; Ogledov: 1708; Prenosov: 111
Povezava na celotno besedilo |
4. Leadership : life energy lecturesBoris VeneKljučne besede: videokasete, videoposnetek, vodenje, management, poslovodni delavci, manager, poslovna psihologija, komuniciranje, orodja, predstava, interakcije, motiviranje, medosebni odnosi, psihološki nasveti, psihologija osebnosti, organizacijski sistemi, podjetje, uspešnost poslovanja, strokovnjaki, izvršilni postopek, upravljanje, reševanje problemov, prednost, poslovni proces, poslovni rezultati, podpora, spremembe, poslovne odločitve, primeri, case study Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1487; Prenosov: 51
Povezava na celotno besedilo |
5. Managing business relationshipsDavid Ford, Lars-Erik Gadde, Håkan Håkansson, Anders Lundgren, Ivan Shenota, Peter Turnbull, David Wilson, 1998, pregledno delo Ključne besede: gospodarske družbe, razvoj, poslovno sodelovanje, organizacija poslovanja, management, strateško upravljanje, poslovna strategija, medosebni odnosi, poslovno okolje, informatika, mreže, kadri, poslovna psihologija, podjetje, prestrukturiranje, manager, ponudba, potrošnik, kupci Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2550; Prenosov: 156
Povezava na celotno besedilo |
6. Individual psychological assessment : predicting behavior in organizational settingszbornik Ključne besede: individualizem, psihologija, osebnost, ocenjevanje, vrednotenje, vedenje, behaviorizem, vedenjske znanosti, industrijska psihologija, psihologija dela, testi, zaposlovanje, psihologija osebnosti, poslovna psihologija, karakterologija, organiziranost, organizacijske strukture, procesi, strategija, perspektive, manager, vodenje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1727; Prenosov: 54
Povezava na celotno besedilo |
7. Emotional intelligence at work : the untapped edge for successHendrie Weisinger, 1998, priročnik Ključne besede: delo, inteligenca, zaznavanje, samospoznavanje, čustva, motiviranje, industrijska psihologija, delovna uspešnost, medosebni odnosi, mišljenje, delovno okolje, reševanje problemov, psihologija dela, poslovna psihologija Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1942; Prenosov: 142
Povezava na celotno besedilo |
8. Assessment centres : a practical handbookPaul C. Jansen, Ferry de Jongh, priročnik Ključne besede: kadri, zaposlovanje, kadrovska politika, človeški potencial, človeški kapital, management, vodenje, medosebni odnosi, poslovodenje, poslovodni delavci, vrednost, delovni odnosi, delovna sila, poslovna psihologija, poslovna razmerja Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1488; Prenosov: 69
Povezava na celotno besedilo |
9. Snovanje učinkovite delovne skupine v organizaciji : diplomsko deloMojca Furman, 2006, diplomsko delo Ključne besede: delovne skupine, teamsko delo, teorija, praksa, oblikovanje, manager, poslovodni delavci, značilnosti, učinkovitost, rezultati, vrednotenje, sposobnosti, vodenje, podjetje, delovna organizacija, zaposlenost, motiviranje, medosebni odnosi, reševanje problemov, konflikti, poslovna psihologija, delovanje, psihologija osebnosti, osebnost, lastnosti, odločanje, organizacija, naloge, metode, Slovenija, poslovne funkcije, izboljšave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2177; Prenosov: 100
Celotno besedilo (373,27 KB) |
10. |