1. Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnikaNino Kaučič, 2024, magistrsko delo Opis: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme.
Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo.
Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme.
Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev.
Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu. Ključne besede: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 14 Celotno besedilo (1,60 MB) |
2. Primerjava CRM rešitev Microsoft Dynamics CRM in SalesforceMaša Sušec, 2019, diplomsko delo Opis: Poslovno življenje je iz dneva v dan bolj dinamično in zahteva vedno večjo tehnološko podporo. V preteklosti tehnološke podpore skoraj ni bilo. Poslovneži so v veliki meri uporabljali princip papirnega poslovanja. Danes bi to povzročilo mnogo težav, saj enostavno ni več možno voditi podjetja brez tehnološke podpore. Zasluga k temu gre h današnjemu svetu podatkov. Namreč, ljudje za sabo puščamo vedno večjo sled podatkov, ki pa lahko podjetju v veliki meri pripomore k izboljšanju svojega poslovanja. Ni več možno, da bi vse te podatke spravili na papir in zato so se začela pojavljati podjetja, ki ponujajo vrhunske programe, ki omogočajo zajem in jasen pregled nad podatki strank nekega podjetja. V primeru upravljanja odnosov s strankami so to programi za upravljanje odnosov s strankami ali tako imenovane CRM rešitve (angl. Customer Relationship Management).
Stranke so največje bogastvo vseh podjetij. Zato je pomembno, da jim ustrežemo na vse možne načine, saj navsezadnje v podjetje prinašajo denar. Ceneje je, da podjetja vzdržujejo stike z lojalnimi strankami kot pa, da se samo fokusirajo na pridobivanje novih strank. In tukaj govorimo o konceptu upravljanja odnosov s strankami. Če želimo stranki ponuditi najboljšo opcijo, ki je prilagojena za njo, je potrebno beležiti vse interakcije s to stranko in podatke o njej. Če bo stranka videla, da se za njo trudimo in ji dajemo boljše opcije kot pa konkurenca, bo zagotovo ostala lojalna pri nakupu izdelka ali storitve, ki ga/jo podjetje ponuja.
Na svetu je namreč ogromno programov za upravljanje odnosov s strankami (torej CRM rešitev), ki so pri tem v pomoč. Izmed vseh, smo v diplomskem delu izpostavili dva največja tekmovalca in sicer Microsoft Dynamics CRM in Salesforce. Oba sta dodelana in podpirata mnogo funkcionalnosti, ki jih vsako podjetje potrebuje za upravljanje svojih strank. Vendar je pri odločanju za enega ali drugega še vedno nekaj ključnih razlik. Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, poslovna programska oprema, stranke, e-poslovanje Objavljeno v DKUM: 12.12.2019; Ogledov: 1141; Prenosov: 174 Celotno besedilo (2,39 MB) |
3. Business Computing mit SAP R/3 : Modellierung, Customizing und Anwendung betriebswirtschaftlich-integrierte Geschäftsprozesse1999, priročnik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, trgovanje, prodaja na drobno, kooperacija, poslovno sodelovanje, reševanje problemov, rešitve, potrošnik, benchmarking, reinženiring, zmogljivost, mehka logika, teorija mehkosti, teorija odločitev, poslovne odločitve, krmiljenje, podatkovne strukture, verige, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, računalništvo, software, podpora, client/server, odjemalec/strežnik, programska oprema, avtomatizacija, ap Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2047; Prenosov: 57 Povezava na celotno besedilo |
4. Geschäftsprozeßanalyse mit Ereignisgesteuerten Prozeßketten : Grundlagen des Business Reengineering für SAP R/3 und andere Betriebswirtschaftliche StandardsoftwareJosef Staud, priročnik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, informacijski sistemi, MIS, zmogljivost, krmiljenje, verige, CIM, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, računalništvo, software, podpora, client/server, odjemalec/strežnik, programska oprema, avtomatizacija, aplikacija, delovna organizacija, industrijska organizacija, prenova, reinženiring, spremembe, management, verige, modeli, računalniški sistemi, AOP Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1874; Prenosov: 84 Povezava na celotno besedilo |
5. Business Computing mit BAAN : Modellierung, Customizing und Anwendung betriebswirtschaftlich-integrierte Geschäftsprozessepriročnik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, optimizacija, trgovanje, srednja podjetja, kooperacija, poslovno sodelovanje, reševanje problemov, rešitve, reinženiring, zmogljivost, poslovne odločitve, krmiljenje, podatkovne strukture, verige, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, računalništvo, software, podpora, client/server, odjemalec/strežnik, programska oprema, avtomatizacija, aplikacija, delovna organizacija, industrijska organizacija, prenov Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1795; Prenosov: 45 Povezava na celotno besedilo |
6. Uvedba ERP-rešitve na primeru podjetja Regnemer d.o.o. : delo diplomskega seminarjaPeter Dajčman, 2009, diplomsko delo Ključne besede: poslovna informatika, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, ERP, programska oprema, strojna oprema, implementacija, integracija, mala podjetja, poslovna strategija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1627; Prenosov: 54 Celotno besedilo (568,19 KB) |
7. POSLOVNE REŠITVE KOT STORITEV ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJAGregor Dobrajc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Podjetja se odločajo za koncept poslovne rešitve v obliki programske opreme kot storitve zaradi ugodnosti, ki jih nudi aplikacija. Pomembnost aplikacije za majhna in srednje velika podjetja se kaže pri opravljanju poslovnih opravil, kjer podjetja pridobijo točen pregled nad podatki in ohranijo dragocene finančne vire katere lahko investirajo v druge donosnejše projekte. Uvedba programske opreme poteka v primerjavi s celovitimi informacijskimi rešitvami precej hitreje, kar je po volji mnogih podjetij. Ključnega pomena je nadgradnja programske opreme za katero skrbi ponudnik, hkrati pa največjo nevarnost za uporabnike predstavlja podatkovna varnost poslovnih informacij. MiniMAX omogoča domačim uporabnikov celovito poslovanje, ki je namenjeno računovodskim servisom ter majhnim in srednje velikim podjetjem. Ključne besede: Programska oprema kot storitev (SaaS), pomembnost aplikacije, implementacija programske opreme, nadgradnja in varnost podatkov, poslovna rešitev MiniMAX Objavljeno v DKUM: 27.01.2011; Ogledov: 2558; Prenosov: 241 Celotno besedilo (627,32 KB) |
8. Vpliv kulturnih razlik na tržno komuniciranje v podjetju Avtera d.o.o. : diplomsko deloAleksander Djoković, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, tržni mehanizem, tržne raziskave, mednarodno poslovanje, računalništvo, strategija trženja, etika, poslovna etika, računalniški sistemi, programska oprema, strojna oprema, mednarodno poslovanje, Slovenija, Danska, Kitajska, Južna Koreja, Nemčija, Velika Britanija, distribucija, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, uspešnost poslovanja, dežele, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovan Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3745; Prenosov: 430 Celotno besedilo (415,46 KB) |
9. |
10. |