| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trendi crm sistemov
Monika Šinjur, 2021, magistrsko delo

Opis: Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je poslovna strategija, ki je usmerjena k strankam in ustvarjanju dolgoročnega odnosa z njimi. Podjetja so danes na trgu konkurenčna le, v kolikor so sposobna vzpostaviti interakcijo s strankami in razumeti njihove potrebe. Na podlagi tega prilagajajo svoj izdelke in storitve, kar vpliva na donosnost in ohranjanje obstoječih strank, pridobivanje novih strank in posledično povečanje prodajnih prihodkov podjetja. Podporo učinkovitemu izvajanju strategije upravljanja odnosov s strankami danes nudijo CRM sistemi. CRM sistemi so učinkovito programsko orodje, ki omogoča zbiranje, hranjenje in obdelavo vseh informacij o strankah. Avtomatizirajo procese prodaje in trženja ter nudijo podporo poprodajnim aktivnostim in servisiranju strank, zato je pomembno, da so integrirani z drugimi sistemi v podjetju. Poslovni procesi v podjetjih so specifični, zato je pomembna prilagodljivost funkcionalnosti CRM sistemov poslovanju podjetja. V tem magistrskem delu smo opredelili koncept upravljanja odnosov s strankami in lastnosti CRM sistemov. Osredotočili smo se na proces implementacije CRM sistemov in kritične dejavnike uspeha takšnih projektov. Izpostavili smo prednosti in tudi slabosti CRM sistemov, ki se pojavljajo, kljub temu da lahko danes podjetja izbirajo med mnogimi ponudniki in njihovimi CRM rešitvami. Zanimali so nas predvsem trendi CRM sistemov, ki so nastali z razvojem napredne informatike in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. CRM rešitve v oblaku, mobilnost CRM rešitev, njihovo povezovanje s socialnimi omrežji in nove funkcionalnosti so področja, na katera smo se pri tem osredotočili. Vključili smo analizo treh izbranih CRM rešitev: Intrix CRM, Salesforce CRM in Microsoft Dynamics 365 CRM. Skozi analizo CRM rešitev smo podkrepili teoretična izhodišča tega magistrskega dela.
Ključne besede: e-poslovanje, upravljanje odnosov s strankami, računalništvo v oblaku, socialna omrežja, poslovna inteligenca
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 57; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

2.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetja
Michaelle Letnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi. V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: Družabna omrežja, vpliv družabnih omrežij, poslovna uspešnost, Facebook, internet
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 577; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

3.
Analiza in primerjava Hyperledger ogrodij, temelječih na tehnologiji veriženja blokov
Domen Hohler, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo seznanili s tehnologijo veriženja blokov in projekti Hyperledger, ki temeljijo na omenjeni tehnologiji. Tako kot sama tehnologija se tudi ogrodja in orodja Hyperledger nenehno razvijajo. Zaradi svoje uporabnosti in razširljivosti so vse bolj popularna, saj so še posebej namenjena za uporabo v poslovnih okoljih. Namen diplomskega dela je predstavitev vseh trenutnih ogrodij in orodij znotraj projektov Hyperledger. Na podlagi implementacije bomo podrobneje preverili funkcionalnosti in možnosti razvoja na ogrodjih Hyperledger Iroha in Hyperledger Fabric, pri katerem bomo uporabili tudi orodje Hyperledger Composer.
Ključne besede: tehnologija veriženja blokov, ogrodja Hyperledger, poslovna omrežja, Fabric, Iroha
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 320; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,88 MB)

4.
KOMUNICIRANJE S ŠTUDENTI PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ-PRIMER KOMUNIKACIJE S ŠTUDENTI NA SMERI ELEKTRONSKO POSLOVANJE TER MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA NA EKONOMSKO POSLOVNI FAKULTETI UNIVERZE V MARIBORU
Jerneja Kušenić, 2014, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je spoznati, približati in preučiti uporabo družbenih omrežij za namen komuniciranja v relaciji profesor – študent in obratno, ter relaciji študent – študent. Uporaba družbenih omrežij je v Sloveniji in tudi drugod po svetu v velikem razmahu, in njihova uporaba nas spremlja že skoraj na vsakem koraku. Slovenske literature na to temo skoraj da ni, je pa zato na voljo nekaj tuje literature, ki smo jo uporabili. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča delovanja družbenih omrežij, njihovo vpletenost v življenje, po bližje pa bomo spoznali tudi nekatera najbolj priljubljena omrežja. V drugem, praktičnem delu bomo spoznali dejansko stanje in dogajanje na družbenih omrežjih, kjer sta prisotni študijski smeri Elektronsko poslovanje in Management informatike in elektronskega poslovanja, ki ju izvaja katedra za e-poslovanje. V teoretičnem delu smo opredelili zgodovino družbenih omrežij in njihovih zametkov ter obravnavali splošni pregled in delovanje le teh. Podrobneje smo obravnavali Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast ter forum. Dotaknili smo se tudi teme komuniciranja preko družbenih omrežij, Martinških dejavnosti in odnosa z javnostjo. Poslužili smo se domače in več tuje literature, saj večina slovenskih avtorjev povzema tujce, ter temo obogati s slovenskimi primeri. Podali smo izhodišča uporabe, splošne usmeritve in predloge. V drugem delu magistrske naloge smo ta teoretična izhodišča primerjali z praktično prisotnostjo študijskih smeri na družbenih omrežjih. Tako smo preverili, kako poteka komuniciranje preko naštetih družbenih omrežij, kakšne so priložnosti ter nevarnosti in zakonske podlage. Podali smo predloge in možne rešitve. Prav tako pa smo pogledali katera druga omrežja še obstajajo, a jih nismo posebej predstavljali. Na kratko smo opisali njihov namen in ponujene možnosti posameznega omrežja. Obravnavana tema je odziv na vsesplošno uporabo družbenih omrežij, ki nas vsakodnevno spremljajo na vsakem koraku. Razumevanje družbenih omrežij in spoznanje, da se za njimi skriva več, kot pa samo povezovanje in igranje iger, je tisto, kar lahko pripomore k popolnemu izkoristku potenciala, ki nam je na voljo.
Ključne besede: Ekonomsko-poslovna fakulteta, E-poslovanje, Managent informatike in elektronskega poslovanja, komunikacija, družbena omrežja, Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast, forum
Objavljeno: 29.07.2014; Ogledov: 1458; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

5.
UVEDBA E-POSLOVANJA ZA MALE TRGOVCE
Božidar Bajsič, 2013, diplomsko delo

Opis: V Republiki Srbiji (RS) je po informaciji z Gospodarske zbornice - Privredne komore Srbije v trgovskem sektorju okoli 15 velikih trgovcev (Delhaize, Ideja, Mercator, Discommerce, Metro, Univerexport, dm – drogerie markt, Lilly, AD Podunavlje, Merkur, Tehnomanija, Veropolus,..) ter več kot 50.000 manjših trgovskih organizacij z eno do deset trgovin, ki so v večini organizirane kot manjša podjetja (Samostalne Trgovačke Radnje – STR). V RS živi 8 milijonov prebivalcev, od tega v glavnem mestu Beogradu 2,3 milijona. Zaradi tega se velika proizvodna in distribucijska podjetja, ki nudijo blago za široko potrošnjo, spopadajo s stroškovno neugodnim procesi pri pridobivanju povpraševanj in naročil od kupcev, pa tudi z visokimi stroški pri sami distribuciji blaga. Zato različna podjetja uporabljajo različne prakse, kako na klasičen način kar najučinkoviteje in z minimalnimi stroški pridobiti naročila kupcev. V diplomski nalogi smo raziskali možnosti uvedbe enotne internetne portalne rešitve, preko katere bi manjši kupci sami sporočali naročila, prevzemali odgovore ali dobavnice in posredovali informacije o vračilih blaga. Pri tem smo uporabili storitve Poslovnega omrežja Panteon.net® in B2B »web-shop« Panteon.biz® podjetja Panteon Group®. Diplomska naloga zajema analizo poslovanja štirih podjetij: VODA, MLEKO, KRUH in TISK in njihovih poslovnih procesov z njihovimi številnimi malimi kupci – malimi lokalnimi trgovinami. Skupni problem teh podjetij je v razdrobljenosti in množici malih kupcev ter povezanih stroškov za zbiranje naročil po klasični poti s trgovskimi potniki. V nadaljevanju je izvedena analiza možnih izboljšav in rešitev na osnovi spletnih tehnologij, kjer je predlagana in razdelana rešitev s spletnim portalom. Mali kupci preko tega lahko sami vnašajo naročila in dobivajo potrditve naročil oz. dobavnic. To bistveno izboljša njihovo kontrolo nad dobavo in odzivnostjo dobavitelja. Pri dobavitelju zmanjšuje stroške trgovskih potnikov, ki zaradi tega male kupce redkeje obiskujejo.
Ključne besede: Oskrbovalne verige, Elektronsko naročanje, Elektronsko poslovanje, Upravljanje zalog, Web portali, Web-Shop, B2B - Business to business, rip - Računalniška izmenjava podatkov, Elektronska poslovna omrežja, Standardi elektronskih dokumentov GS1
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 1323; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

6.
ANALIZA PROGRAMSKEGA DOSTOPA DO POSLOVNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ
Matej Mrakič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali programski dostop do poslovnih družbenih omrežij. V prvem delu predstavimo tehnologije, povezane s programskim dostopom, kjer opišemo tudi karakteristike ter predlagani model za ocenitev kakovosti programskega dostopa. V jedru diplomske naloge vsakega izbranega predstavnika poslovnih družbenih omrežij na kratko predstavimo ter napravimo analizo podpore tehnologijam, vključenih v to raziskavo. Za vsako podprto tehnologijo podamo tudi opis njenih funkcionalnosti. Na podlagi predlaganega modela ovrednotimo kakovost programskega dostopa posameznega predstavnika. V zadnjem delu se osredotočimo na izdelavo prototipne rešitve, delujočo tudi znotraj omrežja Facebook, namenjeno iskanju zaposlitvenih ponudb ter podjetij iz več različnih omrežij hkrati.
Ključne besede: poslovna družbena omrežja, programski dostop, model kakovosti, ISO 9126
Objavljeno: 13.07.2012; Ogledov: 1435; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

7.
PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ
Gregor Glažar, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja odločitveni model pri izbiri poslovnih družbenih omrežij. Prvi del se osredotoča na sámo področje družbenih omrežij. V drugem delu smo podrobno predstavili poslovna družbena omrežja. Omejili smo se na pregled le nekaterih poslovnih družbenih omrežij. V tem delu smo določili ter opisali tudi kriterije, po katerih smo izvedli primerjalno analizo. V tretjem delu smo predstavili uporabo teorije odločanja. Na koncu tega poglavja smo vsako poslovno družbeno omrežje primerjali po kriterijih ter tako ugotavljali prednosti in slabosti. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Ključne besede: družbena omrežja, poslovna družbena omrežja, poslovno mreženje, primerjalna analiza, teorija odločanja, odločitveni model.
Objavljeno: 26.05.2011; Ogledov: 2381; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici