SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Trženje šolskih učbenikov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Bojana Koren, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, marketing, poslovna odličnost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1259; Prenosov: 69
.pdf Polno besedilo (408,94 KB)

4.
Trženje odkovkov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Uroš Hren, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, blagovna znamka, poslovna odličnost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1552; Prenosov: 138
.pdf Polno besedilo (551,58 KB)

5.
MODEL POSLOVNE ODLIČNOSTI V PODJETJU UNIOR D.D.
Nataša Brglez, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v vedno močnejši konkurenci, zato je ključnega pomena, da poslovanja ne prepuščajo naključju, ampak se na spremembe hitro odzovejo, na pravi način, ki mora biti sad premišljenih in načrtovanih dejavnosti. Podjetja si poiskušajo pridobiti konkurenčno prednost z certificiranimi standardi serije ISO, nekatera med njimi pa se še bolj zavedajo svoje šibkosti in nadgradijo standarde z različnimi modeli. Eden izmed model, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja je tudi Model poslovne odličnosti EFQM. Ta model zagotavlja informacije iz vseh vidikov poslovanja, s pomočjo katerih lahko izvajajo in načrtujejo aktivnosti za tekoče in prihodnje poslovne odločitve. Temelji na devetih merilih od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati.
Ključne besede: poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, merila modela, kakovost, Evropska fundacija za razvoj kakovosti, samoocenjevanje, Unior d.d.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2199; Prenosov: 780
.pdf Polno besedilo (2,28 MB)

6.
VODENJE PODJETJA IN POSLOVNA ODLIČNOST PODJETJA
Mitja Hertiš, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost poslovnega procesa je danes zelo pomemben element za vsako podjetje, ki želi dolgo časa ostati med uspešnimi v svojem segmentu. S kakovostnim poslovanjem podjetja izpolnjujejo zahteve in potrebe kupcev, lastnikov in okolja. V ta proces morajo biti vključeni vsi zaposleni določenega podjetja. Pri tem ni bistvenih razlik med pridobitnimi in nepridobitnimi dejavnostmi. Pomembno vlogo pri kakovosti poslovanja imata tudi kontrola kakovosti in načrtovanje kakovosti. Če želijo podjetja ostati uspešna je potrebno v poslovanje uvesti različne metode za spremljanje in nenehno izboljševanje kakovosti. Pri tem je lahko v pomoč tudi model poslovne odličnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti poslovanja, poslovna odličnost, izboljšave, zaposleni.
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 1746; Prenosov: 340
.pdf Polno besedilo (510,47 KB)

7.
VPLIV STALNIH IZBOLJŠAV IN ČLOVEŠKEGA KAPITALA NA POSLOVNO ODLIČNOST ORGANIZACIJE
Karmen Kern Pipan, 2010, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji obravnavamo temeljne komponente, ki vodijo k doseganju poslovne odličnosti organizacij. Glavni namen raziskave je, pokazati, kako načrtno, sistematično vlaganje v razvoj človeškega kapitala in spodbujanje stalnih izboljšav vpliva na poslovno odličnost organizacije. V začetnih poglavjih smo podrobneje predstavili temeljne pojme, nadaljevali pa s pregledom literature ter z izsledki predhodnih relevantnih raziskav, ki proučujejo vpliv spodbujanja stalnih izboljšav in vpliv razvoja človeškega kapitala na management kakovosti in poslovne odličnosti v organizacijah. Pri proučevanju povezav med vlaganjem v razvoj človeškega kapitala, v stalne izboljšave in poslovno odličnostjo organizacij, smo se osredotočili predvsem na eno vrsto organizacij v zasebnem sektorju, na velika slovenska podjetja. Podatki za raziskavo so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjujev, ki so potekali od junija 2007 do septembra 2007. Skupno smo proučili rezultate sto desetih slovenskih velikih organizacij. Proučili smo značilnosti celotnega vzorca podjetij ter znotraj le-tega obravnavali razlike med tremi skupinami po finančnih kazalcih najboljših slovenski podjetij, t. i. »top podjetij«, in kontrolno skupino podjetij, ki je bila naključno izbrana, ter skupino podjetij, ki se je prijavljala na tekmovanje za slovensko nagrado za poslovno odličnost »Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost — PRSPO«. Na podlagi pridobljenih rezultatov celotne raziskave smo z uporabo faktorske analize in analize hierarhičnega združevanja oblikovali model stanja in modelno rešitev vpliva managementa stalnih izboljšav in človeškega kapitala na poslovno odličnost organizacije. Izsledki raziskave kažejo znatno boljše rezultate pri Skupini organizacij 1 (ki vsebuje 59 % PRSPO prijaviteljev, od tega vse finaliste in zmagovalce PRSPO, ki so v raziskavi sodelovali) v primerjavi z drugimi organizacijami. Rezultati naše raziskave so pokazali, da model obstoječega stanja uporabe orodij za stalne izboljšave v slovenskih organizacijah temelji pretežno na vplivih orodij za spremljanje in merjenje kakovosti poslovanja, manjši vpliv pa imajo komponente, povezane z managementom zaposlenih. V doktorski disertaciji smo dokazali, da v organizacijah, kjer načrtno, sistemsko spodbujajo proces stalnih izboljšav in hkrati vlagajo v človeški kapital, dosegajo višjo raven poslovne odličnosti. Zaključki raziskave potrjujejo, da je za doseganje poslovne odličnosti v organizaciji poleg orodij in pristopov za merjenje in spremljanje poslovanja, bistven človek, njegovo edinstveno znanje, ustvarjalnost in potencial, ki s pravim načinom vodenja lahko naredi razliko, ustvari dodano vrednost in tako pripomore k dvigu konkurenčnosti.
Ključne besede: proces stalnih izboljšav, kakovost, management celovite kakovosti, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, nagrada za kakovost in poslovno odličnost, priznanje RS za poslovno odličnost, organizacija, management, vodenje, uspešnost, učinkovitost, intelektualni kapital, človeški kapital, inoviranje, ustvarjalnost, predlogi za izboljšave, motivacija, organizacijska kultura
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3348; Prenosov: 900
.pdf Polno besedilo (8,39 MB)

8.
SISTEMI VODENJA KAKOVOSTI IN POSLOVNA ODLIČNOST
Janez Pohleven, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Sistemi vodenja kakovosti dandanes močno vplivajo na kakovost poslovnega procesa, ki je zelo pomemben element za vsako podjetje, ki hoče biti in ostati med uspešnimi v svoji panogi. S kakovostnim poslovanjem podjetja izpolnjujejo zahteve in potrebe deležnikov – predvsem odjemalcev, lastnikov, partnerjev, zaposlenih in družbe kot celote. V ta proces morajo biti vključeni vsi zaposleni v podjetju. Podjetja si pridobivajo konkurenčno prednost s certificiranimi standardi sistemov vodenja kakovosti, nekatera pa nadgradijo te certifikate še z različnimi modeli. Eden izmed modelov, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja, je tudi Model poslovne odličnosti EFQM, ki temelji na devetih merilih, od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati. V podjetju Primat d.d. so se leta 2011 odločili za kandidaturo za nagrado-Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost (PRSPO). Izvedli so samoocenjevanje z ocenjevalnim in vodstvenim orodjem RADAR, ki se uporablja pri ocenjevanju vlog za nagrado za odličnost EFQM. Predvsem zaradi posledic finančne in gospodarske krize je bilo v novo verzijo evropskega modela odličnosti – EFQM 2010 vgrajenih nekaj konceptualnih sprememb, predvsem v smislu povečane odgovornosti voditeljstva za sprejete odločitve, integritete in etičnosti poslovanja, spodbujanja ustvarjalnosti, učenja in inovativnosti ter uravnoteženja posameznih meril. Rezultati vrste znanstvenih raziskav so potrdili pozitivne učinke uporabe modelov odličnosti.
Ključne besede: sistemi vodenja kakovosti, kakovost, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, priznanje RS za poslovno odličnost, samoocenjevanje, Primat d.d.
Objavljeno: 27.10.2011; Ogledov: 2073; Prenosov: 479
.pdf Polno besedilo (1,93 MB)

9.
IZBOLJŠANJE STORITEV MOBILNIH OMREŽIJ TRETJE GENERACIJE Z METODO ŠEST SIGMA
Tamara Baniček, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: S pomočjo pridobljenih informacij iz različnih raziskavah na temo poslovne odličnosti in zvišanja kakovosti poslovanja, smo ugotovili, da je pomembno kontinuirano izboljšanje proizvodov in storitev za uspešnejše tekmovanje na trgu. Koliko bodo podjetja uspešna pri izboljšanju poslovanja je odvisno od uvedenih metod za izboljšanje kakovosti in izvedbe te metode v poslovanju. Najboljšo podlago za uvajanje takih metod imajo finančno bolj stabilna podjetja, z usposobljenim delovnim kadrom in vodstvom katero si prizadeva doseči visoko zastavljene cilje. Pri telekomunikacijskih podjetjih se je metoda Six Sigma pokazala kot zelo uspešna, kar je prikazano tudi na študiji primera uvedbe Six Sigma metode v poslovaje podjetij katera ponujajo storitve mobilnih omrežjih tretje generacije t.i. UMTS storitve. Učinkovita orodja in usposobljen Six Sigma tim, lahko skrajša stroške in izboljša kakovost izdelkov podjetja.
Ključne besede: kakovost, poslovna odličnost, Six Sigma model, UMTS, modeli izboljšanja kakovosti
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 1056; Prenosov: 76
.pdf Polno besedilo (412,87 KB)

10.
MODEL INFORMACIJSKE PODPORE SISTEMU VODENJA KAKOVOSTI
Andreja Jesenko, 2012, magistrsko delo

Opis: Mednarodna in globalna podjetja potrebujejo učinkovite informacijske sisteme in sicer za svoje interne in zunanje povezave. Ti sistemi morajo zagotavljati zanesljive informacije in njihovo hitro izmenjavo, kar je ključno v procesu sprejemanja poslovnih odločitev, za hitro reakcijo in kratek odzivni čas. Z uvajanjem in vzpostavitvijo ERP sistemov (Enterprise Resource Planning – poslovni informacijski sistem) družbe vodijo in obvladujejo procese planiranja in razporejanja virov, nadzor nad stroški ter pregled ekonomskih kazalnikov uspešnosti. Kakovost procesov in njihovo nenehno izboljševanje sta zelo pomembna dejavnika za uspešnost in učinkovitost poslovanja podjetja. Pri tem nam pomagajo različni sistemi vodenja, kot npr. sistem vodenja kakovosti, model poslovne odličnosti, sistem ravnanja z okoljem ipd. Osnovni poslovni informacijski sistemi običajno ne omogočajo zadostne informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti oz. njihove aplikacije niso v celoti usklajene z zahtevami mednarodnih standardov vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem oz. z različnimi modeli poslovne odličnosti, zato se podjetja odločajo za nakup posebnih programskih aplikacij za podporo kakovosti ali pa ostaja nivo njihovega obvladovanja kazalnikov kakovosti omejen na delo s preglednicami. Temeljni cilj pričujoče študije je, da na podlagi uporabljenih teoretičnih in metodoloških izhodišč predlaga razvoj modela informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti kot posebnega modula »Modula Kakovost« v okviru poslovnega informacijskega sistema Infor ERP LN in da preveri njegovo splošno uporabnost v praksi. Obravnava teme v prvem, teoretičnem delu temelji na uveljavljenih izhodiščih razvoja sistemov vodenja kakovosti in modela poslovne odličnosti, poslovnih informacijskih sistemov ter stroških kakovosti. Drugi praktični del obsega zasnovo modela, ki je integriran v Infor ERP LN in predstavlja nadgradnjo njegove osnovne funkcionalnosti poslovnega informacijskega sistema. Predlagani model predstavlja novost v slovenskem prostoru in širše ter se uveljavlja v praksi. Je splošno uporaben in primeren za vsa podjetja, ki uporabljajo Infor ERP LN, ne glede na njihovo velikost ali dejavnost. Infor ERP LN v Sloveniji uporablja veliko število uveljavljenih podjetij.
Ključne besede: - Poslovni informacijski sistem Infor ERP LN, - Sistem vodenja kakovosti, - Poslovna odličnost, - Proces, - Kazalniki uspešnosti
Objavljeno: 23.10.2012; Ogledov: 1129; Prenosov: 248
.pdf Polno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici