| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Objavljeno: 22.09.2009; Ogledov: 3027; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (507,43 KB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA BANČNIŠTVA NKBM BANKE IN BANKE BUDAPESTI BANK
Martina Žemlič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Hiter napredek informacijske tehnologije je vodil v množično uporabo interneta, prav tako pa tudi elektonskega bančništva. Prav takšna oblika bančništva nam ponuja veliko prednosti, ki se odražajo v prihranku časa, saj so nam storitve, ki jih ponujajo banke preko elektronskega bančništva na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu in prihranku denarja saj s takšnim načinom poslovaja privarčujejo tako banke kot komtenti. Zelo pomembno vlogo igra prav tako varnost. Banka je dolžan postaviti varne sisteme, ki omogočjao komitentom varno in enostavno uporabljanje bančnih storitev. Komitenti pa moraj biti v ravnaju s spletno banko skrbni in odgovorni. Konkurenči boj v ponudbi spletnega bančništva je zelo velik, zato si morajo banke zagotoviti, da so v koraku s časom, kati drugače ne bodo imele konkurečne prednosti. V diplomskem seminarju smo najprej opredelili pojem elektronskega poslovanja, oblike in njegove prednosti in slabosti. Raziskali smo elektronsko bančništvo, vrse elektronsega bančništva, njegove prednosti in slabosti. Opredelili smo tudi pojem spletno bančništvo. Opisali smo razvoj elektronskega bančništva. Preučevali smo ponudbo slovenskih bank na področju elektronskega bančništva v primerjavi z bančništvom na madžarsem. Ugotovili smo, da je v Sloveniji, prav tako pa tudi na Madžarskem elektronsko bančništvo zelo razvito saj se obravnavani banki zavedata pomembnosti elektronskega poslovanja po internetu. Kar smo podkrepili na primerih spletnega bančništva v NKBM in Budapesti Bank.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektonsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, splento bančništvo, Nova Kreditna Banka Maribor, Budapesti Bank
Objavljeno: 01.12.2011; Ogledov: 1337; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (741,41 KB)

3.
SPLETNI PORTALI ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU BANK VELIKE BRITANIJE
Saša Veg, 2012, diplomsko delo

Opis: Danes je pomembno, kakšne vrednote in cilje imamo, da lahko preživimo. V današnjem tempu življenja je pomembno, kako živimo in kako znamo dragoceni čas karseda najbolje izkoristiti. V sodobnem času nam elektronsko poslovanje bistveno pripomore k boljšemu in polnejšemu življenju. Elektronsko poslovanje nam lahko omogoča lažje poslovanje kar od doma ali od kjer koli se nahajamo, samo da imamo pri roki internet. Z vedno večjo stopnjo izobraženosti in napredka tehnologije pripisujemo elektronskemu poslovanju vedno večji pomen. V diplomskem delu smo opisali glavne značilnosti elektronskega poslovanja, v okviru tega pa smo se osredotočili na spletne strani, pri katerih sta oblikovna podoba in funkcionalnost bistveni značilnosti. V nadaljevanju diplomskega dela smo opisali spletno bančništvo in spletne portale. Za konec pa smo se osredotočili na spletne portale elektronskega bančništva na primeru bank Velike Britanije. Omenjene banke smo izbrali glede na velikost in pomembnost na Britanskem trgu, katere so: banka Lloyds TSB, banka HSBC, banka Royal Bank of Scotland in banka Barclays. Glede na današnje razmere v svetu se morajo banke dobro potruditi, da obdržijo ali na novo pridobijo svoje komitente. Pomagajo si z dobro predstavitvijo svojih spletnih strani in spletnih portalov ter bogato paleto spletnih storitev, ki jih ponujajo. Banke morajo biti karseda dinamične in fleksibilne, da sledijo trenutnim trendom in željam uporabnikov njihovih spletnih storitev. V interesu vseh udeležencev tako bank kot uporabnikov njihovih storitev pa je, da vsi dosežejo želene cilje, in da so navsezadnje s tem dosegom zadovoljni.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletne strani in spletni portali, spletno bančništvo, banke Velike Britanije, spletne storitve bank Velike Britanije, vstopne spletne strani bank Velike Britanije
Objavljeno: 26.07.2012; Ogledov: 1453; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

4.
INFORMACIJSKE REŠITVE ZA PODPORO POSLOVANJA Z VREDNOSTNIMI PAPIRJI
Niko Starman, 2012, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je v podjetjih potrebna nenehna informatizacija poslovnih procesov in ostalih dejavnosti z namenom ponuditi strankam kar se da najboljše produkte ter storitve. S tem nenehnim izboljševanjem si podjetje zagotovi korak pred konkurenco in tako vedno več strank, ki podjetju zaupajo. Pri uvajanju novih funkcionalnosti je potrebno upoštevati veliko faktorjev, ki so izredno pomembni. Tako je potrebno upoštevati različne vidike varnosti, predpisane zakone, stroške ter druge kriterije, ki omogočajo uspešno uvedbo nove rešitve. Časovni vidik je izredno pomemben pri trgovanju z vrednostnimi papirji. Pri trgovanju je namreč za uspešno sklenjen posel pomembna vsaka milisekunda. Da zadeve delujejo tako kot morajo je potrebno imeti uvedeno posebno informacijsko rešitev, ki skrbi za podporo poslovanju z vrednostnimi papirji. V tujini je veliko rešitev lastnega razvoja, obstaja tudi nekaj zelo znanih rešitev, ki jih ponujajo zunanji izvajalci. V Sloveniji sta najbolj znana dva ponudnika rešitev, ki delujejo pri trgovanju na Ljubljanski borzi vrednostnih papirjev. Rešitve tako omogočajo oddajo naročila za nakup ali prodajo vrednostnih papirjev preko standardnih poti – storitev je potrebno opraviti v banki oz. drugi finančni instituciji, ki lahko trguje s finančnimi instrumenti. Že od leta 1997, ko se je v Sloveniji pojavilo elektronsko bančništvo, se nenehno razvijajo nove storitve spletnega bančništva. Eno izmed njih je tudi v tujini zelo uveljavljeno spletno trgovanje z vrednostnimi papirji. V Sloveniji se zaradi majhnosti trga in drugih omejitev ta storitev šele počasi razvija. V nalogi smo analizirali številne rešitve ter ugotovili, da je pri vseh na voljo tudi modul, ki omogoča spletno poslovanje z vrednostnimi papirji. Potrebno je analizirati obstoječe stanje v Novi KBM, ki uporablja rešitev IBI Master in izbrati rešitev, ki bi zagotovila spletno oddajo naročila za nakup ali prodajo vrednostnih papirjev. Pri tem je potrebno upoštevati številne kriterije, ki bodo uporabnikom storitve spletnega trgovanja z vrednostnimi papirji ponudile najboljšo možno uporabniško izkušnjo, brez dodatnih omejitev, ob primerni varnosti ter z nizkimi stroški tako za uporabnika kot tudi za banko. Ob takšni analizi je nato potrebno odločiti, ali je uvedba nove funkcionalnosti v spletno banko smiselna ali ne.
Ključne besede: E-poslovanje, spletno bančništvo, informacijska varnost, digitalno potrdilo, informacijske rešitve za podporo poslovanja z vrednostnimi papirji, IBI Master, Shark, borza, Ljubljanska borza vrednostnih papirjev, Nova KBM d.d., Bank@Net, kriteriji za izbiro rešitve
Objavljeno: 22.10.2012; Ogledov: 1464; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

5.
PRIMERJAVA E-BANČNIŠTVA TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Laura Fišer, 2012, diplomsko delo

Opis: Zametki informacijske tehnologije segajo že v čas pred našim štetjem. Konec 19. stoletja je prinesel pomembne izume, kot so telefon, radio … Resne začetke mikroelektronike, računalnikov in telekomunikacij pa uvrščamo v čas okrog leta 1970. Pojem internet, ki ga lahko opredelimo kot ogromno globalno mrežo, pa lahko uvrstimo v leto 1982. Internet je posegel v vse sfere družbe, nepogrešljiv je tudi v znanosti, politiki, šolstvu, zdravstvu, ekonomiji … Internet je močno posegel tudi po bančništvu in nam omogoča novo realnost poslovanja z bankami. Danes za banke elektronsko bančništvo ne predstavlja več konkurenčne prednosti, pač pa nujno obliko za obstoj na trgu. Omogoča nam udobnejše in hitrejše opravljanje storitev kjerkoli in kadarkoli. Prednosti elektronskega bančništva se kažejo predvsem v prihranku časa, ni nam potrebno spremljati odpiralnega časa bank, prihranimo nekaj živcev, ker se nam ni treba prebijati skozi čakalne vrste, imamo realen vpogled na bančno stanje, smo sproti obveščeni o prilivih in odlivih ipd. Pomanjkljivosti pri spletnem bančništvu lahko nastanejo predvsem pri zagotavljanju potrebne računalniške opreme in nestabilni povezavi na internet. Ključen dejavnik tega modernega poslovanja pa predstavljata varnost in zaupnost podatkov, česar se zavedajo tudi banke, ki skušajo kar se da hitro posodabljati svoje operacijske sisteme in uporabljati najvarnejšo tehnologijo, ki zagotavlja skoraj popolno varnost, žal pa ne absolutne varnosti. Okolje, v katerem delujejo banke, je dinamično in spremenljivo, zato se morajo banke prilagajati spremenljivemu okolju, če želijo ostati uspešne. Na primeru treh vodilnih slovenskih bank – NLB d. d., Nova KBM d. d. in Abanka Vipa d. d. – smo ugotovili prav to, da je vsem trem bankam težko slediti potrebam potrošnikov, kaj šele biti konkurenčni. Vse banke se na svoj način trudijo prilagajati, kar se kaže tudi v podobnostih njihovih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, varnost elektronskega poslovanja, NLB Klik, Bank@Net
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1380; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (963,89 KB)

6.
REŠITVE IN TEHNOLOGIJE ELEKTRONSKEGA PLAČEVANJA
Bojana Ferlič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Rešitve in tehnologije elektronskega plačevanja smo se osredotočili na elektronsko plačevanje, ki postaja nepogrešljivo v našem življenju. V današnjem času, ko je tehnologija v razcvetu, je elektronsko plačevanje pridobilo na popularnosti. Ne predstavljamo si več življenja brez računalnikov in mobilnikov, ki nam omogočajo številne načine elektronskega plačevanja storitev in izdelkov. Elektronsko plačevanje nam prinaša številne prednosti, ki so predvsem prihranek časa in denarja, pa tudi slabosti, kot so razne zlorabe naših plačilnih instrumentov. Prav tako smo se v diplomski nalogi osredotočili na spletno bančništvo Nove KBM in Nove Ljubljanske banke. Primera, ki smo jih navedli v diplomskem seminarju, dokazujeta, da narašča uporaba spletnih bank in da je za varnost zelo dobro poskrbljeno. To pomeni, da ljudje vedno bolj zaupajo v spletno bančništvo, saj s tem prihranijo čas in denar. Vendar se starejša generacija še vedno poslužuje tipičnega gotovinskega poslovanja, saj jih večina ne zna uporabljati računalnika, kaj šele spletne banke. Primerjava med Bank@Netom in NLB Klikom ni velika, saj obe spletni banki ponujata enake storitve po skoraj enakih cenah. Banke in uporabniki se zavedajo, da bo spletno bančništvo vedno bolj pomembno in da ga bo uporabljalo vse več uporabnikov, zato morajo spletne banke dati velik poudarek na svoji varnosti, saj je varnost na prvem mestu za uporabnika.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko plačevanje, elektronsko bančništvo, zlorabe, varnost, elektronski plačilni instrumenti, Bank@Net, NLB Klik.
Objavljeno: 23.10.2013; Ogledov: 901; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

7.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO
Samo Lampret, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej zaradi razjasnitve pojmov opisali elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva ter njegov razvoj in rabo. Predstavil sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, mobilno bančništvo in telefonsko bančništvo. V nadaljevanju smo opisali tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva za komitenta in banko in predstavili banko Novo KBM ter nekatere storitve, ki jih ponuja svojim komitentom. Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko in komitentom ponuja dostop do poslovanja 24 ur na dan, vse dni v tednu. Poslujejo lahko od kjerkoli, s tem pa se zmanjšajo tudi čakalne vrste. Zaradi manjšega obsega papirnatih opravil je bankam omogočeno hitrejše in učinkovitejše servisiranje strank. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve in to jim elektronsko bančništvo danes že lahko omogoča.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, elektronske prodajne poti, mobilno bančništvo, Bank@Net.
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 1059; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (698,56 KB)

8.
ZAUPANJE KOT TEMELJ POSLOVANJA Z BANKO
Marjetka Bokan, 2014, diplomsko delo

Opis: Zaupanje komitentov v poslovanje bank je pojem, o katerem se trenutno dosti govori. Nahajamo se v finančni krizi, kjer je zaupanje toliko bolj pomembno. Zato smo se odločili za diplomski seminar, katerega namen je bil spoznati mnenje komitentov o zaupanju v poslovanje z banko in ali se je njihovo mnenje v času finančne krize spremenilo. Opredelili smo banko in njene značilnosti. Najbolj smo se osredotočili na pojem zaupanje in njegov vpliv na poslovanje z banko. Ugotovili smo, da je zaupanje zelo pomembno pri poslovanju z banko ter da je od tega odvisno, ali bo komitent še naprej uporabljal bančne storitve izbrane banke ali pa jo bo zamenjal. Vsaka pozitivna izkušnja z banko pomeni dober temelj za nadaljnje posle in povečuje možnost uspešnega in dolgotrajnega sodelovanja. Komitenti, ki bodo zaupali v poslovanje bank, bodo tako zadovoljni in ostali zvesti izbrani banki. V diplomskem seminarju podajamo ugotovitve, ki smo jih pridobili z raziskovanjem. Ugotovljeno je bilo, da zaupanje v banke še obstaja, ampak se zmanjšuje. Komitenti od bank pričakujejo enakovreden in pošten odnos do vseh in pri vsakem poslu. Povzamemo lahko, da kljub vsemu obstaja zaupanje v poslovanje bank in če bodo banke uspele ohraniti to zaupanje, se bodo lahko gradili nadaljnji odnosi vzpostavljeni na temelju zaupanja.
Ključne besede: zaupanje, banka, bančne storitve, poslovanje bank, komitent, finančna kriza, zadovoljstvo, zvestoba
Objavljeno: 07.04.2014; Ogledov: 988; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (974,28 KB)

9.
GRADBENIŠTVO IN BANČNA KRIZA - PRIMER SLOVENIJE
Klementina Kuzmič, 2014, magistrsko delo

Opis: Svetovno finančno in gospodarsko krizo sta povzročila hitra in nenadzorovana rast finančnega sektorja in novih finančnih produktov ter ustvarjanje povpraševanja s krediti, zaradi česa se je napihoval nepremičninski balon, ki je na koncu počil. Posledice izbruha krize so se pokazale v obliki zniževanja gospodarske aktivnosti, krčenja investicijskega trošenja, zmanjševanja potrošnje gospodinjstev ter države in nezaupanja na mednarodnih finančnih trgih. Podobno kot druge države je kriza prizadela tudi Slovenijo. Naš namen v nalogi je bil zato raziskati, kako je kriza prizadela Slovenijo, kako je vplivala na krčenje gradbene dejavnosti, kakšen vpliv je imelo krčenje gradbenega sektorja na dogajanja na nepremičninskem trgu v Sloveniji in kakšen je bil vpliv krčenja gradbenega sektorja in težav v tem sektorju na uspešnost oziroma neuspešnost poslovanja bank.
Ključne besede: gradbeni sektor, poslovanje bank, slaba posojila, nepremičninski trg
Objavljeno: 22.07.2014; Ogledov: 686; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

10.
MOBILNE APLIKACIJE E-BANČNIŠTVA
Uroš Lešnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega seminarja so mobilne aplikacije e-bančništva. Za to temo sem se odločil z razlogom, saj je elektronsko bančništvo v zadnjih letih doživelo velik razvoj in nam omogoča lažjo dostopnost do bančnih storitev. Opisali smo spletni banki Nove KBM in Abanke, kateri temeljita na elektronskem povezovanju med komitenti in banko. V današnjem času, ko tehnologija napreduje iz dneva v dan je elektronsko bančništvo zelo pridobilo na popularnosti. V diplomskem seminarju smo primerjali mobilni aplikaciji Nove KBM in Abanke. Mobilna aplikacija Nove KBM se imenuje mBank@net, Abanke pa Abamobi. Primerjali smo kakšne funkcionalni ponujata, katere so značilnosti aplikacij in na kak način lahko do njih dostopamo. Banke se zavedajo, da je spletno in mobilno bančništvo v porastu in da ga uporablja vse več ljudi. Prav zato morajo banke dati velik poudarek na varnosti, ki je eden izmed ključnih kriterijev, da se ljudje odločajo za takšno vrsto poslovanja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, mobilne aplikacije, spletna banka, bank@net, abamobi
Objavljeno: 08.09.2016; Ogledov: 623; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (858,53 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici