| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSEBNOSTI POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Krajnc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: "V družinskem podjetju si stojita nasproti dva močna sistema: družinski in poslovni, ki temeljita na zelo različnih vrednotah, se mešata in povzročata konflikte". (Klebl 2001) Družinska podjetja, ki veljajo za ena izmed najuspešnejših vrst podjetij, pogosto veljajo za uglednejša in močnejša kot podjetja, ki niso družinska. Kot je razvidno iz diplomskega seminarja, sta za tako uspešno podjetje potrebna dobro zastavljena vizija in poslanstvo podjetja ter sama politika podjetja. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela, na teoretičen del ter na praktičen del. V teoretičnem delu smo opredelili različne poglede in mnenja strokovnjakov, medtem ko smo v praktičnem delu proučili razvoj podjetja Krim d.o.o. iz Ljutomera in njegove politike podjetja. V teoretičnem delu smo izhajali iz MER-ovega modela integralnega managementa. Na tej podlagi smo opredelili posebnosti družinskega podjetja ter posebnosti, ki se pojavijo v sami politiki družinskega podjetja. Ugotovili smo, da je velik poudarek na vrednotah družinskih članov, ki s svojo vpletenostjo v podjetje, prenesejo le te v politiko družinskega podjetja. Že v sami viziji in poslanstvu, ki ga podjetje zasleduje, so vidne glavne želje lastnikov oziroma družine. V sami politiki podjetja pa je viden miks vrednot vseh družinskih članov, pogosto tudi tistih, ki niso aktivno vključeni v poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da je strogo ločevanje zasebnega in poslovnega življenja pri lastnikih družinskih podjetij praktično nemogoče. Zaradi tega prihaja do raznovrstnih interesov znotraj podjetja ter velikega vpliva na politiko podjetja s strani družine in njihovih medsebojnih odnosov. Praktični del diplomskega seminarja temelji na razvoju podjetja Krim d.o.o. in njegovi politiki podjetja. Podjetje, ki je v lasti prve generacije, še vedno vodita oče in mati, ki sta tudi ustanovitelja podjetja. V diplomskem seminarju smo proučili aktivnosti potrebne pri planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja. Našo proučevanje je temeljilo na prvem delu diplomskega seminarja. Po opredeljeni viziji in poslanstvu podjetja, smo s pomočjo raziskovalno-prognostičnih procesov proučili vrednote udeležencev družinskega podjetja, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti družinskega podjetja. Na podlagi dobljenih podatkov smo nato izdelali prognostično obdelavo podjetja in njegove politike. Podali smo še predlog politike podjetja in analizirali skladnost interesov družine s predlogom politike družinskega podjetja.
Ključne besede: politika podjetja, družinsko podjetje, družinske vrednote, MER-ov model integralnega managementa, posebnosti politike družinskega podjetja, vizija podjetja, poslanstvo podjetja, snovanje in izbira politike podjetja, podjetje Krim d.o.o..
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1824; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (882,96 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici