| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA ASORTIMENTA ORGANIZACIJE MAKITA CORPORATION
Sara Druškovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil analizirati asortiment podjetja Makita Corporation. V prvih treh poglavjih teoretičnega dela diplomskega seminarja sem se najprej osredotočila na teme povezane z izdelkom, managementom izdelkov ter odločitvah o izdelkih. Nadaljevala sem z opredelitvijo pojma asortiment, opisom dimenzij, ravni, konsistentnosti in strategij asortimenta ter nazadnje predstavila teoretična spoznanja o metodah v podporo odločanju o asortimentu. Največji del predstavitve le teh zajema BCG model, ki sem ga uporabila v empiričnem delu seminarja. V empiričnem delu sem najprej predstavila podjetje Makita Corporation, nato pa sem spoznanja iz teoretičnega dela prenesla na praktični primer analize asortimenta. Prikazala sem SWOT analizo podjetja, nato opredelila dimenzije asortimenta, podala oceno konsistentnosti asortimenta s treh vidikov, nato pa podala subjektivno oceno cenovne in kakovostne ravni asortimenta. Nazadnje je sledila izdelava BCG matrike, s katero sem potrdila hipotezo, da je asortiment podjetja uravnotežen. Na koncu sem v sklepu povzela ključne ugotovitve.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: izdelek, management izdelka, asortiment, življenjski cikel izdelka, SWOT analiza, portfolio modeli, BCG matrika, Makita.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2016; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici