SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 56
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PORTFOLIO KOT OBLIKA PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA V OSNOVNI ŠOLI
Jasna Antolin, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Portfolio kot oblika preverjanja in ocenjevanja znanja v osnovni šoli predstavi portfolio v prvem delu s teoretičnega vidika, in sicer najprej s pregledom alternativnih oblik preverjanja znanja, nato pa z opredelitvijo portfolia, prikazom možnosti njegove uporabe ter predstavitvijo rezultatov raziskav o portfoliu. Namen empiričnega dela v diplomski nalogi pa je bil raziskati poznavanje metod alternativnega preverjanja znanja in njihovo uporabo, razumevanje pojma portfolio in uporabo portfolia pri učiteljih v mariborskih osnovnih šolah. Raziskane so bile tudi vsebine portfolia, za katere se učitelji odločajo, namen uporabe portfolia in mnenje učiteljev o njegovi uporabi. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji poznajo večino metod alternativnega preverjanja znanja, vendar se je pri učiteljih pokazalo dokaj slabo poznavanje portfolia, katerega posledica je manjša uporaba te metode. Razumevanje portfolia se med učitelji precej razlikuje, večinoma pa učitelji razumejo portfolio kot zbirko izdelkov. Glede uporabe se največ učiteljev odloča za uporabo osebnega portfolia. Načrtovanje portfolia je najpogostejše na začetku šolskega leta, hkrati je 1-­4 in 5-­7 let doba, v kateri največ učiteljev uporablja portfolio. Učitelji najbolj pogosto uporabljajo portfolio pri slovenskem jeziku, matematiki in spoznavanju okolja. Vsebino portfolia v večini primerov določi učitelj, nekatere izdelke pa izberejo učenci sami. Večina učiteljev uporablja portfolio z vsemi nameni: boljše spoznavanje učencev, lažje oblikovanje ocen, zbiranje dosežkov na enem mestu, zagotovitev večje preglednosti izdelkov, vpogled v učenčev napredek, uporaba portfolia kot pripomoček pri pogovorih s starši, možnost večkratnega listanja izdelkov. Mnenje učiteljev o uporabi portfolia je večinoma pozitivno, saj večina učiteljev pri uporabi ni zaznala nobene slabosti.
Ključne besede: osnovna šola, učitelj razrednega pouka, preverjanje znanja, ocenjevanje, portfolio
Objavljeno: 13.07.2010; Ogledov: 4184; Prenosov: 714
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

8.
ANALIZA ASORTIMENTA ORGANIZACIJE MAKITA CORPORATION
Sara Druškovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil analizirati asortiment podjetja Makita Corporation. V prvih treh poglavjih teoretičnega dela diplomskega seminarja sem se najprej osredotočila na teme povezane z izdelkom, managementom izdelkov ter odločitvah o izdelkih. Nadaljevala sem z opredelitvijo pojma asortiment, opisom dimenzij, ravni, konsistentnosti in strategij asortimenta ter nazadnje predstavila teoretična spoznanja o metodah v podporo odločanju o asortimentu. Največji del predstavitve le teh zajema BCG model, ki sem ga uporabila v empiričnem delu seminarja. V empiričnem delu sem najprej predstavila podjetje Makita Corporation, nato pa sem spoznanja iz teoretičnega dela prenesla na praktični primer analize asortimenta. Prikazala sem SWOT analizo podjetja, nato opredelila dimenzije asortimenta, podala oceno konsistentnosti asortimenta s treh vidikov, nato pa podala subjektivno oceno cenovne in kakovostne ravni asortimenta. Nazadnje je sledila izdelava BCG matrike, s katero sem potrdila hipotezo, da je asortiment podjetja uravnotežen. Na koncu sem v sklepu povzela ključne ugotovitve.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: izdelek, management izdelka, asortiment, življenjski cikel izdelka, SWOT analiza, portfolio modeli, BCG matrika, Makita.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1727; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

9.
PROJEKTNO IZVAJANJE STRATEGIJE RAZVOJA PODJETJA Z UVEDBO NOVEGA PROIZVODNEGA PROGRAMA
Miha Semič, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija nastane z namenom, da bi se razvijala in dolgoročno ustvarjala koristi za sebe in okolico. Delovanje na konkurenčnem trgu je težko, še bolj pa je oteženo, če se na trgu pojavi kriza, ki zmanjšuje kupno moč in s tem vpliva na prihodke organizacije. Hiter tehnološki razvoj nas je pripeljal v dobo, v kateri je znanje, zmožnost reagiranja na spremembe in uvajanje sprememb v prakso ključni dejavnik uspeha vsake organizacije. Zato je tudi v času kriznih razmer potrebno uvajati ključne spremembe, ki bodo zagotavljale organizacijam nadaljnjo rast in razvoj. V delu je povzeto nekaj temeljnih teoretičnih znanj s področja projektnega managementa in organizacije, ki se v nadaljevanju povezujejo s praktičnim delom pri pripravi strategije, portfolia projektov, organizacije in zagonskega elaborata. V diplomski nalogi smo predstavili predlog mojemu mentorskemu podjetju za oživitev poslovanja s pričetkom novega proizvodnega procesa. Predlog zajema nov pristop vodenja podjetja ter uporabe projektov za izvajanje zastavljenih strategij. V ta namen je v nalogi zajet predlog strategije nadaljnjega razvoja podjetja s prvim evidentiranjem projektov in strateškim projektnim planom ter zagonski elaborat primarnega projekta s cilji, planom projekta, tveganji, ekonomiko in organizacijsko strukturo projekta.
Ključne besede: Projekt, projektno izvajanje strategij v kriznih razmerah, projektna organizacija, zagon in izvajanje strategij, strategije, portfolio projektov, zagonski elaborat.
Objavljeno: 31.01.2011; Ogledov: 1815; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (4,38 MB)

10.
UVAJANJE SPLETNE REŠITVE ePORTFOLIO ZA PODPORO IZOBRAŽEVALNEMU PROCESU
Maja Jurjevčič, 2011, diplomsko delo

Opis: Center RS za poklicno izobraževanje je za podporo pri svetovanju in delu s kandidati Nacionalnih poklicnih kvalifikacij, ob vključenosti partnerjev, razvil spletno rešitev ePortfolio. Projekt je odprl nove možnosti svetovanja in dela s kandidati, hkrati pa povečal kakovost in transparentnost portfolija. Kljub začetnemu načrtovanju je bilo kmalu po zagonu spletne rešitve ePortfolio jasno, da bi bilo za optimalno uporabo potrebno rešitev dopolniti in nadgraditi. Zato smo v diplomskem delu proučili obstoječo rešitev, s testnimi uporabniki smo ugotovili dodatne potrebe le-teh in analizirali podobne rešitve v svetu. Dobili smo spisek novih in dopolnjenih obstoječih funkcionalnosti ter na osnovi le-teh razvili prototipno rešitev. Podali smo tudi okviren terminski plan in stroškovno oceno za nadgradnje spletne rešitve ePortfolio.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronski portfolio, izobraževanje, spletna rešitev, hranjenje dokumentov
Objavljeno: 09.08.2011; Ogledov: 1176; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici