| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Porazdeljeno generiranje poročil detektorja plagiatov
Jože Fartek, 2018, diplomsko delo

Opis: Ker je relacijske podatkovne baze za hranjenje velike količine izvlečkov iz besedil in generiranje poročil detektorja podobnih vsebin težko horizontalno razširiti, smo za ta namen raziskali možnost uporabe podatkovnih baz NoSQL. Preizkusili smo več podatkovnih baz in izbrali najprimernejšo. Implementirali smo tudi nekaj algoritmov, ki so primerni za ugotavljanje podobnosti v parafraziranih besedilih in temeljijo na tvorjenju izvlečkov iz besedil s pomočjo normaliziranih n-gramov. Te algoritme smo primerjali z algoritmom za tvorjenje izvlečkov, ki se na Univerzi v Mariboru uporablja za detekcijo podobnih dokumentov. Po izbiri najustreznejše podatkovne baze NoSQL in algoritma za tvorjenje izvlečkov, smo implementirali prototip porazdeljenega sistema za ugotavljanje podobnih dokumentov in generiranje poročil detektorja podobnih vsebin.
Ključne besede: porazdeljeno procesiranje, koncept »MapReduce«, NoSQL, detekcija podobnih vsebin
Objavljeno v DKUM: 19.10.2018; Ogledov: 1083; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
IZDELAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE Z IMB-OVIMI ČAKALNIMI VRSTAMI
Boris Ferš, 2010, diplomsko delo

Opis: Čakalne vrste se vedno bolj uporabljajo kot sredstvo za izmenjavo sporočil med aplikacijami, ki so nameščene na različnih platformah. Zagotavljajo shranjevanje sporočil, ki si jih aplikacije pošiljajo in zagotavljajo, da sporočilo prispe k prejemniku, tudi če v trenutku pošiljanja ni dosegljiv. Primarna komponenta čakalnih vrst je upravljavec čakalnih vrst, ki komunicira z zunanjim svetom ter upravlja s čakalnimi vrstami in njenimi sporočili. V diplomskem delu, podrobneje opišemo kakšne tipe čakalnih vrst poznamo, kako poteka izmenjava sporočil med aplikacijami in čakalnimi vrstami in katere komercialne ter odprtokodne rešitve na področju posredniške programske opreme, ki omogoča pošiljanje in sprejemanje sporočil preko čakalnih vrst, poznamo. V praktičnem delu smo razvili spletno aplikacijo MQAdmin, ki omogoča delo z IBM-ovimi čakalnimi vrstami. Aplikacija, lahko dodaja, razvršča (kopira, premika, briše) ali pregleduje sporočila v čakalnih vrstah.
Ključne besede: porazdeljeno procesiranje, čakalne vrste, posredniška programska oprema, MQM
Objavljeno v DKUM: 14.12.2010; Ogledov: 1872; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
4.
5.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici