| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZVOJ SOFISTICIRANIH MODELOV ZA UPRAVLJANJE ZALOG PRI SPREMENLJIVEM POVPRAŠEVANJU IN KOMPARATIVNA ANALIZA DOSEŽENIH REZULTATOV
Grega Medved, 2011, magistrsko delo

Opis: Upravljanje zalog predstavlja zelo široko področje množice sistemov upravljanja. Razlike med njimi izvirajo v prvi meri predvsem iz povpraševanja (deterministično, stohastično) ter ostalih pogojev poslovanja (različne vrste blaga, stroški ...).V magistrski nalogi bomo predstavili in razvili različne modele upravljanja z zalogami z upoštevanjem navedenih pogojev. Ker se v praksi srečujemo tako z determinističnimi kakor stohastičnimi informacijami o količinah in porazdelitvah povpraševanja, bomo v sklopu determinističnega povpraševanja predstavili osnovne modele upravljanja z zalogami pri konstantnem povpraševanju in razvili Wagner-Whitinov model pri časovno spremenljivem povpraševanju. Za potrebe razvoja Wagner-Whitinovega modela bomo predstavili metodologijo reševanja problemov po korakih, ki ji pravimo dinamično programiranje. V okviru stohastičnega povpraševanja pa bomo najprej predstavili enoperiodični ''Newsboy'' model upravljanja zalog. Zelo nazorno bo prikazan tudi razvoj modela pri zveznem in periodičnem pregledovanju stanja zalog ob stohastičnem povpraševanju. Različna okolja in pogoji poslovanja zahtevajo določeno prilagodljivost modelov in strategij. Da bi tem pogojem zadostili, bomo razvili tudi ''hibridna'' modela pri zveznem in periodičnem pregledovanju stanja zalog, ki temeljita na nekoliko drugačni strategiji upravljanja zalog, kot klasična modela. Nikakor ne bomo pozabili zelo pomembnega dejstva pri poslovanju z zalogami, ki ga imenujemo količinski popusti. Tudi v ta namen bomo razvili modele za upravljanje z zalogami. Rezultat razvoja različnih modelov upravljanja je optimalna strategija upravljanja zalog, ki daje nekatere značilne optimalne veličine, kot so: optimalno naročena količina, optimalno signalna zaloga, optimalen čas naročanja, …, in omogoča, da zaloge upravljamo z najnižjimi stroški. Za potrebe simulacije in komentarja rešitev, dosežena s pomočjo stohastičnih modelov upravljanja z zalogami, bomo v programskem okolju Matlab konstruirali algoritme, ki bodo izračunavali optimalne veličine pri upravljanju zalog. Na osnovi simulacijskih podatkov, ki bodo pokrivali širok spekter hipotetičnih situacij oz. scenarijev, bomo preizkusili različne primere iskanja optimalnih strategij in komentirali rešitve in vzroke za dosežene rezultate.
Ključne besede: upravljanje zalog, Wagner-Whitinov model pri časovno spremenljivem povpraševanju, dinamično programiranje, upravljanje zalog pri stohastičnem povpraševanju, količinski popusti.
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 2185; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

3.
4.
Analiza prodajnih cen
Nastja Sivka, 2018, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni. Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno.
Ključne besede: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava
Objavljeno: 19.09.2019; Ogledov: 19; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (9,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici