| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv popustov na nakupno vedenje kupcev v Trgovini 365
Anja Prešern, 2023, magistrsko delo

Opis: Raziskave kažejo, da popusti lahko pomembno vplivajo na nakupno vedenje kupcev. Popusti ponujajo občutek prihranka denarja, kar lahko poveča verjetnost, da se bo kupec odločil za nakup. Poleg tega lahko popusti vplivajo na dojemanje vrednosti izdelka ali storitve, kar lahko vpliva na nakupno odločitev. Vendar pa je pomembno upoštevati, da lahko prevelika odvisnost od popustov negativno vpliva na dolgoročno zvestobo kupcev. Problem nastane lahko, ko se kupci naučijo čakati na popuste, preden opravijo nakup, in se tako izognejo polni ceni izdelkov. Poleg tega lahko pogosti popusti zmanjšajo dojemanje vrednosti izdelka ali storitve, saj lahko kupci dojamejo, da je redna cena previsoka. Zato morajo podjetja skrbno načrtovati svoje popuste in jih ponujati zmerno. Cenovne strategije so pomemben del trženjskega načrta podjetja in vključujejo različne pristope za določanje cen izdelkov ali storitev. Pri določanju cen je pomembno upoštevati stroške, konkurenco, dobiček in potrebe kupcev. Pandemija COVID-19 je imela velik vpliv na fizične trgovine. Številne trgovine so morale zapreti svoja vrata, da bi se preprečilo širjenje virusa, kar je povzročilo izgubo dohodka za podjetja. Iz tega razloga smo primerjali kakšen vpliv je imela pandemija na fizične in spletne trgovine, ter kakšne prednosti in slabosti so se pri tem pojavile. Čeprav so fizične trgovine še vedno pomemben del trgovine, je pandemija povzročila spremembe v nakupnem vedenju in obnašanju kupcev, ki jih bodo trgovci morali upoštevati, če želijo uspešno poslovati v prihodnosti. V praktičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na izbrano podjetje Trgovino 365. Zanimalo nas je kako vplivajo popusti na nakupne navade njihovih odjemalcev. Iz pridobljenih rezultatov ankete smo ugotovili, da imajo popusti velik vpliv na nakupne odločitve. Veliko odjemalcev se odloči za nakup iz razloga, ker je izdelek v akciji. Največkrat uporabijo nižjo ceno, kot metodo za pospeševanje prodaje. Kot najpomembnejši dejavnik, ki pripomore k odločitvi za nakup pa udeleženci ankete pravijo, da je kakovost izdelkov še vedno najbolj pomembna.
Ključne besede: popust, odjemalci, marketing, nakupno vedenje, Trgovina 365
Objavljeno v DKUM: 29.06.2023; Ogledov: 640; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

2.
Stališča potrošnikov do trgovskih kuponov za popust na izdelek po izbiri
Almira Garčević, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali tematiko pospeševanja prodaje, ki je pridobila pomembnost v zadnjih letih, saj podjetja vlagajo v pospeševanje prodaje vedno več denarja. Ker smo kupci postali zelo zahtevni in preudarni, morajo podjetja v konkurenčnem okolju vedno znova razmišljati o novih inovativnih prijemih, s pomočjo katerih obstoječe kupce ohranijo ter pridobijo nove kupce. V prvem delu magistrskega dela smo se osredotočili na teoretično predstavitev področja pospeševanja prodaje in proučili različna orodja pospeševanja prodaje, usmerjena na porabnike, katerih se podjetja poslužujejo ter med katera uvrščamo tudi kupone, na katere smo se podrobneje osredotočili v tretjem poglavju. V nadaljevanju smo predstavili 3 največje slovenske trgovce in se osredotočili na trenutno zelo aktualne in za kupce zanimive kupone za popust na izdelek po izbiri, ki jih ti trgovci nudijo. Ker priljubljenost tovrstnih kuponov narašča, smo v drugem delu magistrskega dela, ki temelji na empirični raziskavi, proučevali odziv potrošnikov na kupone za popust na izdelek po izbiri. Rezultati ankete podajajo odgovor, kako potrošniki dojemajo kupone, ki jih v celotnem spektru različnih orodij za pospeševanje prodaje nudi vedno več trgovcev.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, pospeševanje prodaje, usmerjeno na porabnike, kuponi kot orodje za pospeševanje prodaje, kuponi za popust na izdelek po izbiri
Objavljeno v DKUM: 12.12.2017; Ogledov: 1242; Prenosov: 1005
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
UČINKI POSPEŠEVANJA PRODAJE Z UPORABO SPLETNIH PORTALOV ZA SKUPINSKO NAKUPOVANJE
Nina Pozeb, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem spletnih portalov za skupinsko nakupovanje, ki ponujajo visoke popuste za storitve in izdelke, se je spremenilo vedenje potrošnikov. Najprej so bili nakupi kuponov impulzivni, kupovalo se jih je na zalogo, potrošniki pa so ponudbam zaupali. Z večletno prisotnostjo portalov na trgu so se učinki pospeševanja prodaje s pomočjo tega orodja spremenili. Potrošniki so postali bolj previdni in racionalni. Osnovni namen objave ponudbe na portalu, pridobiti nove stranke, ki se bodo vračale, pa se je izgubil. V diplomski nalogi proučujemo učinke pospeševanja prodaje z uporabo tovrstnih spletnih portalov, za potrošnike in podjetja, ki se poslužujejo tega orodja.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, spletni portal, skupinsko nakupovanje, kupon, popust
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1236; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici