| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razbremenilna logistika v podjetju Oblak Group, d.o.o.
Martina Husnjak, 2019, magistrsko delo

Opis: Logistika je proces upravljanja tokov materialov od vira nastajanja do končnega porabnika in zajema fizični tok materiala in informacij od dobavitelja, preko proizvajalca in trgovca do končnega potrošnika, vključuje pa tudi skladiščenje materialov, surovin, polizdelkov in končnih izdelkov. Sestavljena je iz več logističnih podsistemov s ciljem zagotavljanja dostave prave dobrine in storitve na pravem mestu, v pravi količini in kakovosti, ob pravem času ter z najnižjimi stroški in vplivi na okolje. Razbremenilna logistika skrbi za ostanke in odpadke, ki nastajajo v vseh poslovnih procesih znotraj podjetja, oziroma v nabavnem procesu, proizvodnji ter distribuciji izdelkov. Naloga razbremenilne logistike je predvsem upoštevanje ekonomskih in ekoloških ciljev, zbiranje, sortiranje in ločevanje odpadkov in ostankov, recikliranje, zbiranje in deponiranje ostankov in odpadkov ter ustrezno skladiščenje, manipuliranje in transport le teh. Pomen razbremenilne logistike z razvojem izdelkov in vse zahtevnejšo ekološko zakonodajo hitro narašča. Vpliv razbremenilne logistike na proizvodna podjetja in njen pomen pri poslovanju podjetij bomo pokazali na primeru podjetja Oblak Group, d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo betonskih izdelkov.
Ključne besede: poprodajna logistika, razbremenilna logistika, embalaža, ravnanje z odpadki, ekološko vodenje podjetja
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 498; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (832,85 KB)

2.
LOGISTIČNI PROCESI V PODJETJU OCEAN ORCHIDS D. O. O.
Martin Cipot, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela: na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili logistiko in jo opredeliti, v praktičnem delu smo pa prikazali, kako logistični procesi delujejo v izbranem podjetju. V prvem delu smo s pomočjo različnih avtorjev opredelili pojem logistike, opisali njen zgodovinski razvoj ter opisali cilje logistike. Opredelili smo elemente logističnega sistema v proizvodnem podjetju, zanimala nas je pa tudi razdelitev logističnega podsistema. V praktičnem delu smo se osredotočili na logistične procese, ki potekajo v izbranem podjetju Ocean Orchids d.o.o.. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej rodu Phalaenopsis. Predstavili smo logistične procese kateri skrbijo za nemoteno proizvodnjo. Prav tako smo opisali tudi logistične podsisteme nabavno, notranjo, distribucijsko, razbremenilno logistiko.
Ključne besede: Ocean Orchids, orhideje, manipuliranje z blagom, logistika, logistični procesi, logistični podsistemi, nabavna logistika, notranja logistika, distribucijska logistika, poprodajna logistika, razbremenilna logistika.
Objavljeno: 03.11.2016; Ogledov: 818; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov
Natalija Antloga Kapitler, 2016, magistrsko delo

Opis: Pogoj za uspešen nastop podjetja je jasno opredeljena politika, smotri in cilji podjetja. Ugotoviti je potrebno tržno pozicijo podjetja, kar pomeni, da je potrebno upoštevati vse dejavnike konkurenčnosti podjetja, vpliv države, pravne okvire ter vse možne spremembe, ki bi lahko nastale na različnih področjih delovanja podjetja. V magistrskem delu se bom omejila na področje poprodaje, in sicer na poprodajne aktivnosti, ki nastopijo v trenutku prodaje izdelkov na nekem tržišču. Poprodaja z vsemi aktivnostmi je lahko zelo pomembna konkurenčna prednost podjetja na domačem in tujem tržišču, saj omogoča vzdrževanje odnosov med prodajalci in kupci, ki so posledica medsebojnih stikov in izmenjav informacij po sklenjenem prodajnem poslu. To sodelovanje pomeni zaupanje, ki lahko privede do novih poslov. Pričakovanja kupcev morajo biti zadovoljena, kajti le tako jih bomo obdržali. Nekoč je veljalo, da so rezervni deli kot podpora delovanju gospodinjskega aparata le “nujno zlo”, kateremu ni bilo potrebno posvečati veliko pozornosti. Sedaj vemo, da lahko v močni konkurenci preživijo le tista, ki nudijo popolno podporo. Sem pa sodijo tudi poprodajne storitve. Uporabniki aparatov želijo imeti na razpolago poprodajno podporo v celotni življenjski dobi aparata. Želijo imeti rezervni del takoj, ko ga potrebujejo. Podjetje pa mora skrbeti, da so njihove potrebe zadovoljene kakovostno in hitro. Ker so zahteve kupcev drugačne kot pred leti, je potrebno spreminjati način mišljenja in tudi organizacijo poprodaje. Čas je izredno pomemben, zato so vse bolj pomembna mednarodna logistična podjetja, ki kakovostno in hitro opravljajo storitve. Držati se moramo zahtev, kot so “just in time supply” ali “danes naročeno, jutri dobavljeno”. Namen mojega magistrskega dela je prikazati pomen poprodajnih storitev in rezervnih delov proizvodnega podjetja, ki deluje na mednarodnem tržišču. Tudi z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil poslan servisnim managerjem mednarodnega podjetja, utemeljujemo pomen poprodajnih storitev. Ni pomemben le izdelek, ampak tudi storitev, ki jo izdelek potrebuje v življenjski dobi. Poprodajne storitve so enako pomembne, kot vsi ostali deli procesa proizvodnega podjetja. Nikakor ne more biti proizvodno podjetje dolgoročno uspešno, če nimajo vsi podsistemi enakovreden pomen.
Ključne besede: Podjetniška logistika, storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov, poprodajna storitev, logistika rezervnih delov.
Objavljeno: 13.09.2016; Ogledov: 977; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

4.
LOGISTIČNI PODSISTEMI V PODJETJU RONDAL
Mateja Unterlehner, 2014, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja je vsebinsko razdeljeno na dva dela: na teoretični in praktični del. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili in predstavili logistiko, v drugem delu pa smo prikazali, kako logistika deluje v našem izbranem podjetju. V prvem delu smo s pomočjo različnih avtorjev opredelili pojem logistike in opisali njen zgodovinski razvoj, katerega smo razdelili na tri pomembna obdobja. Prikazali smo osnovne cilje dobrega vodenja logističnih storitev in ker je naše izbrano podjetje proizvodnega tipa, smo opisali logistične cilje v proizvodnem podjetju. V nadaljevanju smo glede na osnovne funkcije v podjetju prikazali logistične podsisteme z mikrologističnega oz. podjetniškega vidika. S tega vidika smo logistične podsisteme razdelili na nabavno, notranjo, distribucijsko ter poprodajno logistiko, glavne značilnosti in naloge teh podsistemov pa smo prikazali v tretjem poglavju. Za lažje razumevanje bomo v začetku drugega (praktičnega) dela predstavili dejavnost podjetja Rondal d. o. o. in na kratko predstavili podjetje. V nadaljevanju pa smo teorijo o logističnih podsistemih iz tretjega poglavja, povezali s praktičnim delovanjem posameznega podsistema v podjetju Rondal d. o. o.
Ključne besede: Rondal, logistični podsistemi, nabavna logistika, notranja logistika, distribucijska logistika, poprodajna logistika.
Objavljeno: 13.10.2014; Ogledov: 1137; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
IZBOLJŠANJE ORGANIZACIJE LOGISTIKE V PODJETJU PLINARNA MARIBOR D.O.O.
Blaž Tavčar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo v teoretičnem delu zajema opredelitev logistike, in sicer: značilnosti logistike, njen pomen, cilje, outsoucing in elemente logističnega sistema ter stroške, ki nastanejo pri logistiki . V empiričnem delu je predstavljena Plinarna Maribor d.o.o. Bolj podrobno je opisana dejavnost podjetja, lastniška struktura, organiziranost podjetja. V nadaljevanju je razdelana organiziranost logistike v podjetju in sicer na nabavno logistiko, notranjo logistiko, distribucijsko logistiko in poprodajno logistiko Delo diplomskega seminarja je zaključeno s predlogi za izboljšanje organizacije na področju logistike v podjetju, saj je to eno izmed vse večjih in pomembnejših področij, na katerih se podjetje ne sme zadovoljiti le s povprečnimi rezultati.
Ključne besede: logistika, organizacija, distribucijska logistika, nabavna logistika, zaloge, outsourcing, poprodajna logistika, notranja logistika.
Objavljeno: 25.01.2011; Ogledov: 2672; Prenosov: 23

6.
LOGISTIČNI PODSISTEMI V PODJETJU KOLORADO
Tanja Volavšek Kovač, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Logistični podsistemi v podjetju Kolorado smo v prvem delu predstavili logistiko, cilje in organiziranost logistike, ter njeno pomembnost skozi teoretično opredelitev različnih avtorjev. Osrednji del je namenjen predstavitvi proizvodnega podjetja Kolorado d.o.o. , njegovega razvoja in strategije ter podrobni predstavitvi proizvodnega programa, ki zajema zastave, drogove za zastave, reklamne napise, digitalni tisk in najem oglaševalnih površin. V zadnjem delu smo teoretično opredelili logistične podsisteme: nabavno, notranjo, distribucijsko in poprodajno logistiko in jih povezali s praktičnim delovanjem posameznega logističnega podsistema v podjetju Kolorado d.o.o.. Na področju nabavne logistike smo predstavili tudi primer nabave materiala za zastave. Na koncu smo posvetili tudi pozornost pretoku informacij, kadrom in elektronskemu poslovanju.
Ključne besede: Kolorado, logistika, logistični podsistemi, nabavna logistika, notranja logistika, distribucijska logistika, poprodajna logistika, pretok informacij, kadri, informacijska tehnologija.
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 2898; Prenosov: 436
.pdf Celotno besedilo (793,35 KB)

7.
LOGISTIČNI PROCESI V PODJETJU TOMOS D.O.O.
Aleksandra Lenardič, 2010, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili logistiko kot vedo, njene cilje in pomembnost, ki je lahko konkurenčna prednost podjetja v globalnem svetu. Opisali smo elemente logističnega procesa v proizvodnem podjetju; od vrst transporta in skladiščenja do manipulacij z blagom, poudarili smo pomembnost zalog, komunikacije in pretoka informacij ter usposobljenosti kadra. Zanimala nas je tudi razdelitev na mikrologistične podsisteme v podjetju. V praktičnem delu smo se osredotočili na logistične procese, ki potekajo v podjetju Tomos d.o.o., motoindustrija. Ostra konkurenca na prodajnem trgu dvokoles je podjetje prisila v spremembe dobavnih verig, zato smo podrobneje opisali nabavo in nabavno logistiko v podjetju. Predstavili smo tudi potek logističnih procesov notranje logistike ter distribucijske in poprodajne logistike ter njuno skrb za kupca. V zadnjem delu diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšanje dela na področju logistične funkcije v podjetju Tomos d.o.o.
Ključne besede: logistika, globalizacija, dobavitelji, nabava, transport, skladišče, zaloge, distribucija, kupci, poprodajna logistika
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 4720; Prenosov: 859
.pdf Celotno besedilo (312,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici