| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Specifikacija zahtevanih lastnosti za modul »rtls«
Timon Šuc, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj specifikacij zahtevanih lastnosti za modul RTLS (ang. real-time locating system), ki omogoča sledenje osnovnim sredstvom v realnem času. Podjetje je pri kupcih zaznalo potrebo po programski rešitvi za spremljanje lokacije določenih osnovnih sredstev. V raziskavi je kratko predstavljeno podjetje Špica International, d. o. o, katerega ključne dejavnosti so razvoj rešitev na področju identifikacijskih tehnologij in upravljanja časa ter oskrbovalnih verig. Primerjava tehnologij, ki omogočajo sledenje osnovnim sredstvom v realnem času, je pokazala, da je Bluetooth najprimernejši za večino primerov. V diplomskem delu je izdelana funkcionalna specifikacija zahtevanih lastnosti. S programom Draw.io so narisani modeli procesov, modeli podatkov pa so predstavljeni s pomočjo programskega paketa Oracle Data modeler. Zasnovane so tudi spremembe uporabniških vmesnikov obstoječe rešitve Frontman Find.
Ključne besede: RTLS, popis osnovnih sredstev, specifikacija zahtevanih lastnosti, modeliranje
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 69; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (983,79 KB)

2.
Presoja popisa osnovnih sredstev pri zasebniku prevozniku
Mateja Bedrač, 2016, diplomsko delo

Opis: Osnovna sredstva v podjetjih predstavljajo navadno največji delež premoženja podjetja. Zato je poslovanje nad njimi treba še posebej pozorno spremljati. Če želimo kot lastnik podjetja ugotoviti točno stanje svojega premoženja, moramo vsaj enkrat letno izvesti ukrep za preverjanje zanesljivosti podatkov o vseh sredstvih in obveznostih do njihovih virov oziroma z drugimi besedami opraviti moramo popis oziroma inventuro. Le na ta način lahko zagotovimo, da so knjižna stanja točna. S tem pa zagotovimo tudi natančne podlage za sestavitev bilance stanje, ki mora biti sestavljena jasno in natančno ter mora resnično in pošteno prikazovati premoženje podjetja. V diplomski nalogi smo najprej na podlagi obstoječe literature proučili, kako poteka popis osnovnih sredstev, in to predstavili tudi na primeru podjetja. V proučevanem podjetju se popis izvaja ročno preko popisnih listov, kar z drugimi besedami pomeni, da podjetje ne uporablja evidentiranja in spremljanja osnovnih sredstev preko črtne kode. Ugotovili smo, da je tak popis zamuden in da mogoče tudi ne odraža dejanskega stanja. Podjetju zato predlagamo, da si vsaj do naslednjega rednega popisa uredi prehod na evidentiranje in spremljanje osnovnih sredstev preko črtne kode. Prav tako bi bilo priporočljivo sprejeti poseben notranji akt Pravilnika o popisu, ker trenutno uporablja le predpise po Zakonu o gospodarskih družbah in navodila, ki jih predstavljajo Slovenski računovodski standardi ter Pravilnik o računovodstvu. Tukaj pa ni jasnih navodil, vsaj v tehničnem smislu, kako se naj proučevano podjetje ravna in drži pravil, glede na to, da ima vsako podjetje neke svoje posebnosti.
Ključne besede: popis osnovnih sredstev, osnovna sredstva, presežek, primanjkljaj
Objavljeno: 17.08.2016; Ogledov: 664; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
PRENOVA PROCESA POPISA OSNOVNIH SREDSTEV V JAVNEM ZAVODU
Mojca Izlakar, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi predstavljamo študijo primera procesa popisa osnovnih sredstev v javnem zavodu. To je proces, ki se izvaja enkrat letno z namenom preveriti stanje sredstev v obravnavanem zavodu, kot tudi v vseh organizacijah zasebnega in javnega prava. Popis osnovnih sredstev se izvaja letno in predstavlja v zavodu s skoraj 400 zaposlenimi kompleksen organizacijski problem. Osredotočili smo se na popis osnovnih sredstev. Proces smo analizirali predvsem s kadrovskega vidika. Zanimale so nas predvsem težave, s katerimi se srečujejo sodelujoči pri popisu in zakaj inventura, kot jo še drugače imenujemo, predstavlja tako »nezaželeno« opravilo pri sodelujočih. Raziskave smo se lotili po mehkosistemski metodologiji, ki je primerna predvsem za analiziranje kompleksnih organizacijskih problemov. Z metodo anketiranja ter analize dokumentov in procesa smo analizirali obstoječe stanje zadnjega popisa in opažanj preteklih let. Na podlagi analize obstoječega stanja smo izdelali predlog prenove oziroma izboljšave procesa popisa osnovnih sredstev v zavodu. Na podlagi analize težav smo podali predloge za odpravo ozkih grl v procesu. Ugotovili som, da lahko že z manjšimi ukrepi na posameznih področjih popisa zmanjšamo težave izvajalcev in s tem omogočimo njegovo hitrejše izvajanje ter večje zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: prenova poslovnega procesa, popis osnovnih sredstev, osnovno sredstvo, javni zavod
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 1151; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (6,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici