| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 482
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza turizma v občini Sevnica
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, turizem, naravna dediščina, kulturna dediščina, gostinska ponudba, aktivnosti, doživetja
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 161; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 154; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 167; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 129; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič Farrell, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 193; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
2023, zbornik

Opis: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Ključne besede: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Objavljeno v DKUM: 13.01.2023; Ogledov: 900; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (29,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 17 gradiv!

7.
Vpliv dinamičnih cen v e-poslovanju
Mihael Hojnik, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi bo obdelana tema ,ki v Sloveniji ni samoumevna in še ni bila obdelana. V tujini je pojem dinamičnih cen zelo razširjen v različnih panogah. Delovanje prirejanje in manipulacije cen lahko vidimo skoraj pri vsakodnevnih opravilih, kot je točenje goriva, nakupi preko spleta ali enostavni nakup v trgovini. V nalogi bo predstavljen pojem dinamičnih cen in opisan ,prikazane možnosti uporabe programske opreme, ki bi lahko v slovenskih trgovinah ali panogah pripomogle k boljšim poslovnim rezultatom. Razčlenjen bo algoritem ,ki je potreben za programsko opremo, ki manipulira ceno v trgovini ali panogi. Razčlenjeni bodo faktorji, ki jih je potrebno uporabiti pri analiziranju in optimizacije cen. Opisane bodo podatkovne baze, ki so potrebne za učinkovito delovanje programov za najbolj učinkovito delovanje programov. Predstavljeni bodo najbolj znani ponudniki programske opreme, ki skrbi za delovanje v tujini. Prikazane bodo dobre prakse dinamičnih cen na obstoječih primerih in panogah v podjetjih v tujini. Podjetja in panoge bodo izbrane na območju EU, saj skupno povezuje podobna zakonodaja o varstvu podatkov. Raziskovan bo pravni vidik pridobivanja in implementiranja podatkov v EU in Sloveniji glede uporabe takšne programske opreme, ter kateri podatki o strankah se lahko uporabijo in istočasno omogočajo anonimnost. Med glavnimi temami v magistrski nalogi bo raziskan pogled slovenskih strank na delovanje takšnih praks ,ter kako se bodo odzvale stranke glede na takšno delovanje cen v praksi. Analiziran bo tudi anketni vprašalnik, ter njihove odločitve. Na praktičnem primeru ,bo prikazana uvedba takšnega sistema na E-trgovini z preizkusno verzijo naključne programske opreme, ter podatkovne baza iz katere bo program določeval avtomatsko ceno . tudi omejitve, ki jih lahko ima posameznik pri implementaciji . Raziskano bo celotno področje dinamičnih cen.
Ključne besede: Dinamične cene, program, statistika, povpraševanja in ponudba, algoritmi, študijski primer, slovenski trg, tujina, cene, manipulacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 437; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

8.
Turistična destinacija Artiče : študija izvedljivosti
2021

Opis: Monografija »Turistična destinacija Artiče: študija izvedljivosti« obravnava turistični razvoj potencialne destinacije Artiče. Artiče so kraj v občini Brežice v posavski regiji, kjer v zadnjem času dajejo velik poudarek razvoju turizma. Občina je znana predvsem po zdraviliškem turizmu, vendar se čedalje bolj razvija tudi druga ponudba – od naravnih in kulturnih znamenitosti do gastronomske in športne ponudbe. Krajani Artič, ki so ponosni na danosti svojega območja, želijo v svoje konce privabiti obiskovalce, zato so se povezali s Fakulteto za turizem Univerze v Mariboru, da bi pripravili študijo izvedljivosti potencialne turistične destinacije. Pri projektu so skupaj z mentorji sodelovali študenti 1. letnika magistrskega programa in 3. letnika visokošolskega študijskega programa ob participativnem sodelovanju lokalnega prebivalstva. Po opravljeni analizi območja so pripravili strateški dokument za razvoj turistične destinacije skupaj z marketinškim načrtom posameznih predlaganih turističnih produktov.
Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, marketing destinacije, Artiče, Posavje
Objavljeno v DKUM: 19.11.2021; Ogledov: 1072; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 3 gradiva!

9.
Makroekonomske posledice podnebnih sprememb
Anja Babič, 2021, diplomsko delo

Opis: Ena izmed vrst tržnih nepopolnosti so eksternalije. Izsledki empiričnih raziskav kažejo na skrb vzbujajoče posledice podnebnih sprememb. Segrevanje ozračja nastane zaradi izpustov toplogrednih plinov. Njegove posledice pa preko ekstremnih vremenskih dogodkov občutimo tako v realnem sektorju kot tudi v monetarnem segmentu gospodarstva. Čeprav imamo veliko dobrih praks blaženja posledic podnebnih sprememb, pa je učinkovita implementacija okoljskih politik prepočasna.
Ključne besede: podnebne spremembe, tržne napake, agregatna ponudba, agregatno povpraševanje, ekonomska politika
Objavljeno v DKUM: 28.10.2021; Ogledov: 986; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

10.
Naveza ponudbe botaničnega vrta univerze v mariboru s ponudbo športnega turizma in rekreacije v destenaciji maribor - pohorje
Jaka Klemenčič, 2020, diplomsko delo

Opis: Turizem najpogosteje povezujemo s potovanji, kulturo in drugimi spremljajočimi dejavnostmi. S kombinacijo turizma in športa se razvija ena najhitreje rastočih zvrsti turizma – športni turizem. Ta se osredotoča na doživljanje športne ponudbe v destinaciji. V raziskavi smo se osredotočili na ponudbo športno-rekreativnega turizma v Mariboru in okolici, opredelili njegovo vlogo in s predlogi skušali povezati športni turizem in Botanični vrt Univerze v Mariboru ter privabiti potencialne turiste. Z analizo rezultatov anketiranja smo ugotovili, da je s pomočjo športno-rekreativnega turizma, s pomočjo športnih ustanov in prireditev mogoče tržiti Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Ključne besede: športni turizem, destinacija, športna ponudba, Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Objavljeno v DKUM: 25.03.2021; Ogledov: 1039; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (609,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici