| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 473
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Naveza ponudbe botaničnega vrta univerze v mariboru s ponudbo športnega turizma in rekreacije v destenaciji maribor - pohorje
Jaka Klemenčič, 2020, diplomsko delo

Opis: Turizem najpogosteje povezujemo s potovanji, kulturo in drugimi spremljajočimi dejavnostmi. S kombinacijo turizma in športa se razvija ena najhitreje rastočih zvrsti turizma – športni turizem. Ta se osredotoča na doživljanje športne ponudbe v destinaciji. V raziskavi smo se osredotočili na ponudbo športno-rekreativnega turizma v Mariboru in okolici, opredelili njegovo vlogo in s predlogi skušali povezati športni turizem in Botanični vrt Univerze v Mariboru ter privabiti potencialne turiste. Z analizo rezultatov anketiranja smo ugotovili, da je s pomočjo športno-rekreativnega turizma, s pomočjo športnih ustanov in prireditev mogoče tržiti Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Ključne besede: športni turizem, destinacija, športna ponudba, Botanični vrt Univerze v Mariboru.
Objavljeno: 25.03.2021; Ogledov: 164; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (609,26 KB)

2.
SLOVENSKA TERMALNA ZDRAVILIŠČA KULTURNOZGODOVINSKI RAZGLEDI
Simona Pangrčič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena kratka kulturna zgodovina slovenskih termalnih zdravilišč s kulturnozgodovinskim razgledom. Območja zdravilišč so geografsko orisana. Opisan je kulturnozgodovinski razvoj zdravilišč, razen za novonastala iz srede 20. stoletja. Po poglavjih so za vsako zdravilišče opisana lega, zgodovina kraja, okolica, zgodovina zdravilišča z morebitno legendo o nastanku, terapevtske posebnosti in lastnosti vode ter njihova današnja ponudba. V diplomskem delu je uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda, pri zgodovinskih dejstvih in osebah pa zgodovinska metoda.
Ključne besede: Slovenska termalna zdravilišča, kulturna zgodovina, legenda, okolica, lastnosti vode, terapevtske posebnosti, ponudba.
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 154; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Nabavno poslovanje v času pandemije COVID-19
Tjaša Vuk, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt temelji na ugotavljanju vplivov na nabavno poslovanje v času pandemije COVID-19 s poudarkom na oskrbovalnih verigah in javnih naročilih. V teoretičnem delu opredelimo osnovne značilnosti nabavnega poslovanja, managementa oskrbnih verig in javnih naročil. V empiričnem delu pa prikažemo dejstva, primere in povzetke raziskav o vplivu pandemije na omenjena področja. Zaradi hitrega širjenja virusa in sprejetih ukrepov za zajezitev le-tega so bila podjetja prisiljena izboljšati nabavno poslovanje. S pomočjo digitalizacije so pridobila večji vpogled v poslovanje, spremenila načine plačevanja dobaviteljem s pomočjo rešitev v oblaku ter se lažje soočala z logističnimi težavami dobaviteljev. Zaradi zaprtja proizvodnih obratov na Kitajskem so se podjetja soočala s krčenjem mednarodnih trgovinskih tokov. Kljub temu pa so podjetja vlagala v odpornost dobavne verige in se usmerila k lokalnim dobaviteljem. Težave pa so spremljale tude vlade, ki so z javnimi naročili poskušale zagotoviti zaščitno opremo v zadostni količini in primerni kakovosti. Srečevale so se s »povratnim protekcionizmom«, ponarejenimi izdelki, zvišanjem cen itd. Pri tem ni bila izjema niti Slovenija. Zato so prilagodile postopke javnega naročanja, se povezale z zasebnim sektorjem, centralizirale nabavno poslovanje in se preusmerile na e-javno naročanje.
Ključne besede: nabavno poslovanje, pandemija, oskrbovalne verige, javno naročanje, ponudba, povpraševanje.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 413; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

4.
Dogovori o sklenitvi pogodbe
Luka Šilc, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava dogovore in avtonomne institute, ki se v poslovni praksi uporabljajo v postopku sklepanja pogodbe. Poslovna praksa je v zvezi s pogajanji in sklenitvijo pogodbe razvila mnoge institute, s katerimi lahko stranki opredelita, da se bosta pogajali, o čem se bosta pogajali, kakšno ravnanje pričakujeta druga od druge med pogajanji pred sklenitvijo pogodbe oziroma izrazita način usklajevanja o pogodbeni vsebini ali o posameznih pogodbenih sestavinah. Stranki lahko tudi opredelita, da sta morda že dosegli določeno stopnjo soglasja glede nekaterih okoliščin posla ali izrazita svojo pripravljenost na nadaljnja pogajanja. Pomembno vprašanje, ki se postavlja, je vprašanje njihove pravne narave in posledic. Čeprav imajo v tem magistrskem delu obravnavani instituti in dogovori v poslovni praksi načeloma uveljavljene tipične značilnosti, so pravna narava in posledice praviloma odvisne od presoje vsakega konkretnega primera posebej. Za presojo ravnanja strank se uporabljajo tudi pravna pravila, a so ta še posebej abstraktna. V poštev pridejo predvsem pravna pravila, ki urejajo fazo pogajanj; za presojo, ali je doseženo soglasje o sklenitvi pogodbe, pa bodo pomembna tudi pravila o ponudbi in sprejemu. Avtonomni instituti olajšajo postopek sklepanja pogodbe, stranki pa lahko z njimi tudi konkretneje opredelita svoje potrebno ravnanje oziroma zavarujeta svoj položaj med pogajanji, tako da opredelita bodoči potek pogajanj ali ravnanje, ki se pričakuje od nasprotne stranke. Stranki pa lahko izrazita tudi svoje namere glede pogajanj in sklenitve pogodbe. Vsi obravnavani avtonomni instituti in dogovori strank služijo istemu cilju, to je uspešni sklenitvi pogodbe.
Ključne besede: pogajanja, ponudba, sprejem, izjava volje, sporazum o pogajanjih, pismo o nameri, pisna potrditev, patronatska izjava
Objavljeno: 20.07.2020; Ogledov: 272; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (606,08 KB)

5.
Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
Adrijana Andreja Tkalec, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Analiza športno-turistične ponudbe Ptuja in okolice smo podrobno analizirali športno ponudbo Ptuja in njegove okolice. Poudarek je bil predvsem na športni ponudbi, ki privablja oziroma je zanimiva za turiste. Namen je bil tudi izdelava predloga za izboljšanje športno-turistične ponudbe in njene promocije. Šport je namreč današnjem času zelo priljubljen, sploh med ljudmi, ki večji del dneva zaradi službe presedijo ali pa so pod stresom. Velika večina se jih zato med dopustom ukvarja s športom, nekateri pa potujejo prav zaradi športa (ogled športnih prireditev, sodelovanje na športnih prireditvah). Zato je za destinacije pomembno, da ponujajo čimveč športnih aktivnosti in seveda da jo znajo primerno promovirati in z njeno pomočjo privabiti turiste v destinacijo prav zaradi ponudbe športa. Diplomsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen turistične destinacije in turistične ponudbe ter kakšen je pravzaprav pomen športa in rekreacije za razvoj turistične destinacije. V empiričnem delu pa smo predstavili Ptuj in njegovo okolico in analizirali njuno športno ponudbo. Izvedli smo tudi anketo med turisti, s katero smo želeli ugotoviti kako so jim bile dostopne informacije o športni ponudbi Ptuja z okolico ter razlog zakaj so sploh obiskali Ptuj.
Ključne besede: športni turizem, turistična ponudba, turistična destnicija, Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 531; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (459,45 KB)

6.
Analiza razvojnih možnosti ponudbe za dobro počutje v botaničnem vrtu univerze v mariboru
Ksenija Grašič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučili pojem dobro počutje in raziskali, kako raznolika je ponudba Botaničnega vrta Univerze v Mariboru, ki vključuje dobro počutje ter kako so te storitve oglaševane. Rezultate smo pridobili z anketiranjem, jih analizirali in grafično prikazali. Na osnovi pridobljenih rezultatov smo sestavili predloge za izboljšavo obstoječe ponudbe v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru in pripravili predloge paketov s ponudbo, ki vključuje obisk Botaničnega vrta Univerze v Mariboru. Sestavili smo tudi itinerarje z vključitvijo obiska ponudbe Botaničnega vrta za različne segmente turistov.
Ključne besede: Botanični vrt, dobro počutje, gastronomija, ponudba.
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 333; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

7.
Povezovanje dobropočutne ponudbe destinacije maribor - pohorje s programi botaničnega vrta univerze v mariboru
Urška Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Zdravje je pomembna vrednota vsakega človeka, vendar o njem običajno razmišljamo šele takrat, ko zbolimo. Da bi to preprečili, moramo za dobro počutje poskrbeti prej, oziroma preventivno. Vsak dan lahko svoje počutje izboljšamo s pravilno prehrano, telesno aktivnostjo, sprostitvijo in obvladovanjem stresa. Zavedati se moramo, da je vsak posameznik odgovoren za svoje zdravje. Danes lahko počutje izboljšamo tudi z dobropočutno ponudbo, ki jo lahko pogosto najdemo v zasebnih centrih, zdraviliščih in hotelih. V diplomski nalogi opišemo wellness ponudbo hotelov, ki se nahajajo v destinaciji Maribor-Pohorje in predstavimo predloge, kako to ponudbo povezati z botaničnega vrta univerze v Mariboru, ki s svojo zasnovo in naravo lahko izboljša počutje obiskovalca. V diplomski nalogi raziskujemo osnovne pojme, povezane z zdravjem in dobrim počutjem. Predstavimo ponudbo botaničnega vrta univerze v mariboru in drugih botaničnih vrtov. Ugotovitve povzemamo v sklepnem delu, prav tako v sklepu preverimo osnovne trditve, ki smo jih zapisali uvodoma.
Ključne besede: dobropočutje, dobropočutna ponudba, zdravje, destinacija Maribor-Pohorje, Botanični vrt Univerze v Mariboru
Objavljeno: 30.10.2019; Ogledov: 585; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (931,67 KB)

8.
Ponudba bank za pravne osebe
Kaja Gračnar, 2019, diplomsko delo

Opis: Pravne osebe se pri svojih poslih v vseh življenjskih ciklih srečujejo s potrebo po različnih bančnih storitvah. Ker je v slovenskem bančnem sistemu na voljo veliko bank, morajo te, da lahko konkurirajo na trgu, širiti svojo ponudbo za pravne osebe, ki je prilagojena njihovim različnim potrebam. V diplomskem projektu so predstavljene pravne osebe in bančna ponudba za pravne osebe. Analizirali bomo ponudbo bank v Sloveniji in tako tudi opredelili, ali se v izbrani ponudbi banke med seboj razlikujejo. Ponudba banke je pravzaprav eden izmed ključnih pomenov za pravno osebo, da si ta želi sodelovati z njo.
Ključne besede: pravna oseba, bančna ponudba, banka, podjetje, bančne storitve
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 512; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

9.
Prevodna in terminološka analiza slovensko-nemških spletnih strani izbranih slovenskih zdravilišč
Matic Koležnik, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi Prevodna in terminološka analiza slovensko-nemških spletnih strani izbranih slovenskih zdravilišč želimo analizirati pravopisno, slovnično in slogovno raven nemškega prevoda spletnih strani devetih slovenskih naravnih zdravilišč v primerjavi z izvirnim slovenskim besedilom. Pogosto se namreč srečujemo z neustrezno in dobesedno prevedenimi turističnimi besedili in deli besedil, ki ne nagovarjajo nemško govorečih turistov in niso zapisani v skladu z njihovimi kulturno-specifičnimi prvinami in normami. Ne glede na gospodarski pomen turizma v Sloveniji, predvsem zdraviliškega turizma kot paradnega konja slovenske turistične ponudbe, so prevedene spletne strani določenih zdravilišč pomanjkljive. Raziskovalni korpus pričujoče magistrske naloge sestavlja analiza devetih slovenskih zdravilišč in term, ki svojo ponudbo ponujajo in oglašujejo v več jezikih, saj želijo privabiti čim več tujih gostov. V Sloveniji je število nemško govorečih gostov, glede na bližino Avstrije in Nemčije, ključnega pomena, saj 20,07 % tujih nočitev ustvarijo ravno Nemci in Avstrijci (podatek iz leta 2018). V mednarodnem prostoru je na področju turistične ponudbe vse večja konkurenca, zato so ustrezno prevedene in vizualno prilagojene spletne strani pomemben del uspešnega poslovanja vsakega podjetja. V nalogo je vključena analiza ustreznosti slikovnega gradiva in njegovega vpliva na vizualizacijo ponudbe na spletu. V sodobnem času avdiovizualnih medijev je ob ustreznih promocijsko-prodajno naravnanih prevodih nujno imeti zanimivo in ustrezno promocijo/prepoznavnost in vizualizacijo zdraviliško-turistične ponudbe. Magistrsko delo obravnava strokovno turistično terminologijo, ki od prevajalca, kot strokovnjaka za medkulturno posredovanje, ob prevajalskih kompetencah zahteva poznavanje turistične stroke. Turističnooglaševalska besedila naj bi bila prevedena ustrezno in jasno ter imela promocijsko-prodajno in apelativno funkcijo. Teoretični del magistrske naloge je podprt s prevodnimi teorijami z vidika prevodnih strategij po Vinayu in Darbelnetu ter z Vermeerjevo teorijo skoposa. V empiričnem delu so prikazane apelativna vloga slikovnega gradiva na spletu in razlike/neustreznosti med slovenskim izhodiščnim besedilom ter nemškim prevodom. Na podlagi ugotovljenih in analiziranih pravopisnih, slogovnih in slovničnih nivojev so podani predlogi o prevodnih izboljšavah v nemškem jeziku.
Ključne besede: prevodoslovje, prevajalske strategije, slovenska zdravilišča, teorija skoposa, turističnooglaševalska besedila, spletna ponudba.
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 395; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (5,11 MB)

10.
Izboljšanje velneške ponudbe v Grand hotelu Donat Superior Rogaška Slatina
Tadeja Medved, 2019, diplomsko delo

Opis: Centri dobrega počutja v hotelu že vrsto let ostajajo vpeti v okvire velneške ponudbe. Vsak velneški center ima svoje posebnosti in prednosti. Prav zaradi tega je pomembno, da je nabor velneških storitev posameznega centra raznolik in kakovosten. V nalogi smo raziskali, kako so gostje zadovoljni z obstoječo velneško ponudbo in naborom velneških storitev izbranega centra dobrega počutja, Grand hotela Donat Superior v Rogaški Slatini. Prav tako nas je zanimalo, kaj bi pri velneški ponudbi gostje želeli, da se izboljša in katere velneške storitve želijo koristiti v prihodnje. Raziskava je bila izvedena na podlagi 50 anketirancev, ki so bili gostje obravnavanega hotela in uporabniki storitev njegovega centra dobrega počutja. Raziskava je pokazala, da so gostje z velneško ponudbo in naborom velneških storitev hotelskega velnes centra v veliki večini zadovoljni. Podali pa so nekatere predloge, kako bi lahko hotelski velneški center ponudbo še izboljšal. Na podlagi njihovih predlogov in najnovejših velneških trendov smo v zaključku naloge podali predlog izboljšav.
Ključne besede: Velnes, Zdravstveni turizem, Velneška ponudba, Center dobrega počutja
Objavljeno: 10.10.2019; Ogledov: 743; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici