| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIZACIJA ČIŠČENJA PAKIRNIH LINIJ V FARMACEVTSKI INDUSTRIJI
Ana Jovanović, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili potek čiščenj na pakirnih linijah v Pakirnici trdnih izdelkov. Za dosego cilja, to je skrajšanje časov čiščenja, smo se odločili zaradi večje učinkovitosti in zniževanja stroškov. Skozi analize čiščenj se je pokazalo, da v pakirnici trdnih izdelkov potrebujemo dislocirano enoto za čiščenje formatnih delov in tako je nastala ideja za projekt uvedbe centralne pralnice. Naš projekt temelji na iskanju načina, kako poleg zagotavljanja enake ravni kakovosti končnih izdelkov predpisati potek čiščenj, katera smo časovno omejili. Predstavili bomo nov proces dela z uvedbo pranja formatnih delov v pomivalnem stroju v centralni pralnici izven linije in uvedbo dvojnikov formatnih delov za vse pakirne linije. Z uvedbo dvojnikov formatnih delov smo zagotovili, da so vsa pakirna orodja stalno na razpolago.
Ključne besede: farmacevtska industrija, čiščenje pakirnih linij, optimizacija, vitka proizvodnja, pomivalni stroj
Objavljeno: 02.07.2014; Ogledov: 1245; Prenosov: 30
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Dolgoročno planiranje produktnih in storitvenih platform na področju pomivalnih strojev
Sandi Kačičnik, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem nalogi obravnavamo dolgoročno planiranje novih produktnih in storitvenih platform na področju pomivalnih strojev. Teoretično, s pomočjo strokovne literature in s pomočjo ljudi, kateri na tem področju delajo, definiramo pojme: dolgoročno planiranje, produktna platforma in storitvena platforma. V teoretičnem delu še podrobneje predstavimo pomivalni stroj in njegove glavne značilnosti, katere tvorijo produktno in storitveno platformo ne tem področju. V aplikativnem delu predstavimo trenutno stanje produktnih in storitvenih platform za pomivalne stroje v sklopu podjetja Gorenje d.d. Z analiziranjem dobrih in slabih lastnosti trenutnih platform, si pomagamo pri predlogu dolgoročne nadgradnje produktne in storitvene platforme. Na koncu magistrske naloge, predstavimo še projekt razvoja nove produktne platforme v podjetju, imenovan DW30.
Ključne besede: dolgoročno planiranje, produkt, storitev, platforma, pomivalni stroj, projekt, inovacija
Objavljeno: 30.03.2015; Ogledov: 1004; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

3.
AVTOMATIZACIJA DELA LINIJE NALAGANJA POLIZDELKOV KADI POMIVALNEGA STROJA
Žan Kondrič Štelcer, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena ponudba za avtomatizacijo proizvodne linije, kjer se je Gorenje, d. d., v sklopu projekta lastne proizvodnje pomivalnih strojev odločilo za investicijo v novo proizvodno linijo za izdelavo kadi pomivalnih strojev. Za nalaganje vitalnih polizdelkov se v prvem letu obratovanja predvideva ročno nalaganje na novo linijo za izdelovanje kadi pomivalnega stroja. Z večanjem proizvodnih količin pa je cilj, da se postopek nalaganja polizdelkov popolnoma avtomatizira. Pri izdelavi ponudbe je sodelovalo podjetje Roboteh, saj je bilo v ponudbi potrebno določiti število in tip robota ter preostalo potrebno opremo. S preverjanjem izvedljivosti smo naleteli na potencialno težavo na delovnem mestu, kjer delavec ročno namesti ploščico na zgornji del kadi na stroju za zatisk. V diplomski nalogi je predstavljen tudi ekonomski izračun, če oziroma kdaj je smotrno avtomatizirati linijo za izdelavo kadi pomivalnega stroja.
Ključne besede: avtomatizacija, linija, polizdelki, pomivalni stroj.
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 823; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (5,28 MB)

4.
MERJENJE STALIŠČ DO BLAGOVNIH ZNAMK POMIVALNIH STROJEV
Rok Dobovičnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Tržniki uporabljajo znanje in raziskave vedenja porabnikov večinoma za namene, ki so usmerjeni k določeni blagovni znamki (npr. gospodinjski aparat blagovne znamke Bosch) in kako motivirati porabnika k nakupni odločitvi za želeno blagovno znamko. Za uspešno premagovanje konkurence mora podjetje uporabljati inovativne pristope, ki pa jih lahko uspešno planira in izvede samo z dobrim poznavanjem potreb porabnikov in njihovih stališč. Cilj moje naloge je bil predstaviti problem vedenja porabnikov v današnjih časih in kako si z dobrim poznavanjem in upoštevanjem področja zelo pripomoremo k razvijanju pravih marketinških pristopov in aktivnosti. Glavni cilj podjetja, ki ima v lasti blagovno znamko, je ta, da jo uspešno razvija in ji s celovitim pristopom povečuje vrednost in prepoznavnost. Za podjetja je tako ključnega pomena, da poznajo stališča svojih porabnikov, kakšna so njihova pričakovanja in ne nazadnje kakšno je njihovo zadovoljstvo z blagovno znamko.
Ključne besede: merjenje stališč, vedenje porabnikov, blagovna znamka, pomivalni stroj
Objavljeno: 17.06.2016; Ogledov: 442; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici