| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju x
Urban Ostrež, 2024, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo obravnava zadovoljstvo zaposlenih, ki je ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja in njegovo rast. V teoretičnem delu so predstavljene osnove, definicija zadovoljstva zaposlenih, na kaj vse zadovoljstvo vpliva, kako ga lahko merimo in kateri dejavniki vplivajo nanj. V teoretičnem delu smo uporabljali opisno oz. deskriptivno metodo, s katero smo zbirali pomembne informacije in ugotavljali glavne dejavnike in modele, s katerimi lahko vplivamo na zadovoljstvo zaposlenih. V raziskovalnem delu smo uporabljali metodo analize, kjer smo na dejanskem primeru ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih v podjetju. Osnova za raziskovalni del je anketiranje vseh zaposlenih v podjetju X. Dobljeni rezultati so pokazali realni posnetek stanja zadovoljstva, na podlagi katerega smo lahko rezultate analizirali. Ugotovili smo, da so zaposleni v podjetju X zelo zadovoljni.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, pomen zadovoljstva, podjetje X
Objavljeno v DKUM: 10.06.2024; Ogledov: 239; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (673,75 KB)

2.
VPLIV ZAPOSLENIH NA ZADOVOLJSTVO KUPCA
Nataša Kebert, 2013, diplomsko delo

Opis: Vpliv zaposlenih na kakovost proizvodov in zadovoljstvo kupcev je relativen pojem, ki ga težko opredelimo. Zaposleni s svojim delom v večini vplivajo na celovito uspešnost posameznega podjetja. Vpliv posameznika je moč zaznati, čeprav ga morda posamezniki ne začuti. Vpliv posameznika je torej relativen in ga vsak posameznik pri sebi drugače začuti, prav tako pa ima vsak posameznik svoja merila.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, prodaja aluminijskih izdelkov, pomen zadovoljstva prodajnega osebja na zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja.
Objavljeno v DKUM: 26.03.2013; Ogledov: 1703; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (839,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici