| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPERATIVNA BOLNIŠNIČNA DEJAVNOST KOT UČEČA SE ORGANIZACIJA
Nevenka Urbančič, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Sodobna družba in vse hitrejši gospodarski razvoj narekujeta vse intenzivnejše spremembe delovnega okolja, ki močno vplivajo tudi na neprofitne zdravstvene organizacije. Potrebno je strmeti k čim večji hitrosti prilagajanja novo nastalim spremembam. Organizacija mora biti fleksibilna, inovativna in imeti nizko stopnjo hierarhije. Glavni cilj današnjega časa je, da se dosega maksimalna kakovost storitev ter konkurenčnost ostalim neprofitnim zdravstvenim organizacijam, ki so ponudniki ekvivalentnih storitev na istem trgu dela. Vse je moč doseči z uvajanjem koncepta učeče se organizacije v neprofitne zdravstvene organizacije. Medsebojno delovanje znotraj ene organizacijske enote ter sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami je ključnega pomena v zdravstvu. V raziskavi na eni strani izpostavimo zdravstvene delavce s področja anesteziološke dejavnosti in na drugi strani zdravstvene delavce s področja operativne dejavnosti Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. S pomočjo anketnega vprašalnika pridobimo subjektivne statistične podatke glede prisotnosti elementov učeče se organizacije v raziskovanih enotah. Zanima nas predvsem subjektivna ocena zaposlenih glede zavedanja pomembnosti učenja, pridobivanja novega znanja, pomembnosti znanja, odgovornosti za opravljanje lastnega dela in odgovornosti do celotne organizacije. Pozornost namenimo oceni zaposlenih glede zastavljenih ciljev izobraževanja, delovanja tima, oceni medsebojnih odnosov, sodelovanju in komunikaciji v timu in komunikaciji z ostalimi multidisciplinarnimi timi. Analiziramo tudi oceno sodelovanja z vodjo tima ter zavedanje pomembnosti sprememb, ki so nujno potrebne za delovanje in skupno reševanje problemov v njihovem timu. Na podlagi raziskave z gotovostjo lahko potrdimo, da so prisotni elementi učeče se organizacije na Kliničnem oddelku za anesteziologijo in intenzivno terapijo operativnih strok kot tudi v Operacijskem bloku. Kažejo se manjše razlike med subjektivnimi ocenami anketirancev ene in druge organizacijske enote, ki pa niso statistično pomembne narave. Anketiranci obeh organizacijskih enot slabše ocenjujejo zaupnost med člani tima ter vzajemno sodelovanje pri oblikovanju vizije in ciljev tima. Iz med osem predpostavljenih hipotez smo dve hipotezi potrdili, vse ostale smo zavrnili. Ugotovili smo, da obstaja statistično pomembna povezava med izobrazbenimi skupinami obeh enot in oceno stopnje pomembnosti izobraževanja. Zaposleni do 30 let starosti bolje ocenjujejo kriterije pomembnosti učenja kakor zaposleni od 51 let starosti naprej. Zaposleni Operacijskega bloka bolje ocenjujejo kriterije odgovornosti kakor zaposleni Kliničnega oddelka za anesteziologijo in intenzivno terapijo operativnih strok.
Ključne besede: učeča se organizacija, organizacijsko učenje, pomen učenja, pomembnost znanja, teoretični modeli
Objavljeno v DKUM: 01.10.2015; Ogledov: 1858; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (6,06 MB)

2.
MANAGEMENT IN KARIERNI RAZVOJ ZAPOSLENIH V SOCIALNEM VARSTVU
Timi Soršak, 2013, diplomsko delo

Opis: Besedo karierni razvoj dan danes vsak posameznik razume drugače. Če želimo razvijati svojo delovno karierno, moramo biti motivirani, imeti zastavljene določene cilje, imeti ustrezno podporo tudi od sodelavcev ter nadrejenih in kar je najpomembnejše, pripravljeni moramo biti vlagati več truda kot običajno zahteva proces dela. Pri tem ima zelo pomembno vlogo management in vodilni ljudje v organizacijah, ki imajo pomembno nalogo pri spodbujanju zaposlenih k njihovi delovni karieri in odkrivanju potencialov. V zdravstveni negi je poudarek na izobraževanju medicinski sester, predvsem diplomiranih medicinskih sester in sicer na podiplomskih študijih, kjer imajo možnost razvijati svojo delovno kariero in poklicno pot. Doktorskega študija iz zdravstvene nege v Sloveniji še nimamo, imajo pa medicinske sestre možnost doktorskega študija drugod v tujini. Namen je predstaviti organizacijo Hrastovec, opredeliti pojme socialno varstvo, zdravstvena nega, vseživljenjsko učenje, management ter karierni razvoj in predstaviti kako je karierni razvoj odvisen od dejavnikov, kot so management, vseživljenjsko učenje, zdravstvena nega, socialno varstvo, zadovoljstvo pri delu, želja po napredovanju oz. karieri, ter predvsem izdelava in izpeljava anketnega vprašalnika. V raziskavi smo uporabili kvantitativno deskriptivno metodo dela. S pomočjo anketnega vprašalnika smo anketirali 40 zaposlenih v socialno varstvenem zavodu in sicer v zdravstveni negi in oskrbi ter vodilne delavce tega zavoda, ki so predstavljali tudi naš glavni raziskovalni vzorec. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da imajo zaposleni v socialno varstvenem zavodu Hrastovec deljene občutke glede kariernega razvoja. Določeni svoj karierni razvoj v zavodu vidijo, določeni pa te možnosti ne vidijo. Ob enem lahko ugotovimo, da zavod sicer podpira sam karierni razvoj, saj imajo organizirana razna izobraževanja, izpopolnjevanja in podobno. Iz raziskave lahko razberemo, da zaposleni v zavodu želje po kariernem razvoju imajo. Pri tem jih ovirajo nekateri negativni dejavniki, ki so prisotni med zaposleni. Med najbolj moteče dejavnike uvrščamo tekmovalnost med zaposlenimi. Sam karierni razvoj zaposlenih bi izboljšali, bi pri zaposlenih izboljšali z rednimi letnimi razgovori, kjer bi zaposleni videli svoje možnosti glede samega razvoja njihove kariere in kaj od njih pričakujejo zaposleni.
Ključne besede: Kariera, razvoj delovne kariere, management in organizacija, zdravstvena nega, socialno varstvo, vseživljenjsko učenje, pomen učenja.
Objavljeno v DKUM: 27.09.2013; Ogledov: 2757; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (717,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici