| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv plavanja na gibalni razvoj otrok v Zasavju
Nika Mihelič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv plavanja na gibalni razvoj otrok v Zasavju smo želeli ugotoviti vpliv plavanja na gibalni razvoj otrok. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili zgodovino plavanja in se osredotočili na pomen znanja plavanja z različnih vidikov. Podali smo napotke, kdaj pričeti z učenjem plavanja, in povzeli nekaj osnovnih problemov pri učenju neplavalcev. Izpostavili smo tudi gibalni razvoj otrok in gibalne sposobnosti, ki jih otroci razvijajo in nadgrajujejo s plavanjem. V empiričnem delu smo predstavili rezultate motoričnih testov na osnovi kavzalne neeksperimentalne metode. V raziskavo smo zajeli neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije 40 otrok, 20 otrok iz vrtca Hrastnik in 20 otrok Šole plavanja Hrastnik. V vsaki skupini je bilo 10 deklic in 10 dečkov, starih od 5 do 7 let. Rezultate testov smo obdelali z deskriptivno statistiko, za ugotavljanje razlik med dvema skupinama otrok ter posledično za vrednotenje zastavljenih hipotez pa smo analizirali podatke s T-testom za neodvisne vzorce. Rezultati obdelave so potrdili naše predpostavljene hipoteze, da plavanje pozitivno vpliva na gibalni razvoj otrok, saj so otroci, ki so obiskovali šolo plavanja, na motoričnih testih dosegli boljše rezultate od otrok iz vrtca, med skupinama pa obstaja tudi statistično značilna razlika (p=0,024; p< 0.05).
Ključne besede: predšolski otrok, gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, vpliv in pomen plavanja
Objavljeno: 07.03.2017; Ogledov: 1640; Prenosov: 323
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
USPEH UČENJA OSNOVNIH ELEMENTOV PLAVANJA PREDŠOLSKIH OTROK
Iris Kunčič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Uspeh učenja osnovnih elementov plavanja predšolskih otrok smo ugotavljali znanje plavanja predšolskih otrok v sklopu enotedenskega tečaja. Naši cilji so bili, proučiti uspeh učenja osnovnih elementov plavanja, proučiti vlogo spola otrok pri učenju plavanja ter proučiti znanje plavanja pri predšolskih otrocih. Ocenjevali smo jih na začetku in na koncu plavalnega tečaja. V ocenjevalni lestvici je bilo šest osnovnih elementov plavanja: strah pred vodo, potop glave, gledanje pod vodo, dihanje pod vodo, plovnost in drsenje. Zanimalo nas je tudi, če je razlika med znanjem plavanjem plavanja glede na spol in kakšno je. Zajetih je bilo 7 vrtcev po Prlekiji. Vsa opazovanja in ocenjevanja otrok so potekala v Biotermah Mala Nedelja v maju 2012. V teoretičnem delu je predstavljen pomen plavanja, vpliv plavanja na motorični, funkcionalni in celostni razvoj otrok ter na zdravje otrok, možnosti za učenje plavanja v predšolskem obdobju ter pogoji za učenje plavanja. V empiričnem delu so podrobneje prikazani in analizirani rezultati ocenjevanja. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so otroci pri vse elementih plavanja bili na koncu tečaja v povprečju za eno oceno boljši kot na začetku plavalnega tečaja, razen pri plovnosti, kjer je bilo napredovanje manjše.
Ključne besede: Plavanje predšolskih otrok, pomen plavanja, vpliv plavanja na razvoj, pogoji za učenje plavanja.
Objavljeno: 25.07.2012; Ogledov: 2132; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (748,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici