1. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95
Celotno besedilo (538,05 KB) |
2. Strateški načrt trženja blagovne znamke Valpaint na avstrijskem trgu : diplomsko deloKatarina Cafnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, tržno planiranje, tržne raziskave, SWOT analiza, proizvodi, strategija, strategija trženja, komuniciranje, internacionalizacija, mala podjetja, blagovne znamke, upravljanje, marketing mix, barve, marketinški splet, les, politika izdelka, politika cen, aktivnosti, zaščita, strategija trženja, pozicioniranje, predstava, mednarodni trg, pospeševanje prodaje, distribucija, Slovenija, Italija, poslovn Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 141
Celotno besedilo (598,63 KB) |
3. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v podjetju Struc Kovačija Muta d.o.o. : diplomsko deloKsenija Kovač, 2006, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, kovinska industrija, obrt, izdelki, blagovne znamke, dejavnost, politika izdelka, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, planiranje projektov, izvršba, planiranje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2340; Prenosov: 78
Celotno besedilo (788,47 KB) |
4. Tržno komuniciranje in analiza blagovne znamke Bauli na slovenskem trgu : diplomsko deloDejan Pečar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, tržna analiza, blagovne znamke, vrednost, tržne poti, prehrana, prehrambena industrija, SWOT analiza, trg, segmentacija, tržne raziskave, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, Italija, organiziranost, oglaševanje, ekonomska propaganda, predstava, distribucija, potrebe Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1865; Prenosov: 96
Celotno besedilo (2,95 MB) |
5. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialistično delo Ključne besede: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 100
Celotno besedilo (4,53 MB) |
6. Segmentiranje uporabnic medicinske kozmetike : magistrsko deloDenise Leskovar, 2007, magistrsko delo Ključne besede: trg, segmentacija, uporabniki, medicina, zdravje, kozmetika, izdelki, politika izdelka, potrošnik, psihologija potrošnika, image, simboli, design, blagovne znamke, vrednotenje, tržne raziskave, vzorčenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1767; Prenosov: 112
Celotno besedilo (767,55 KB) |
7. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Silkem d.o.o. : diplomsko deloDarjan Šterbal, 2007, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, management, projekti, metode, izdelki, aktivnosti, značilnosti, proizvodi, dejavnost, komercialno poslovanje, podjetje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, poslovno okolje, politika izdelka, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1822; Prenosov: 91
Celotno besedilo (383,76 KB) |
8. Upravljanje izdelčnih skupin : diplomsko deloEva Šegula, 2007, diplomsko delo Ključne besede: izdelki, politika izdelka, odjemalec, prodajalne, blago, kupci, cene, prodaja, pospeševanje prodaje, potrošnik, psihologija potrošnika, dobava, vedenje, uporabniki, upravljanje, blagovne znamke, segmentacija, lokacija, modeli, zadovoljstvo, uspešnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1296; Prenosov: 51
Celotno besedilo (1,15 MB) |
9. Raziskava dejavnikov nakupa parfuma : diplomsko deloNina Kocijan, 2007, diplomsko delo Opis: Ključne besede: kupci, nakup, zaznavanje, zadovoljstvo, tržne raziskave, odločanje, izdelki, uporabniki, praksa, predstava, cene, blago, vrednotenje, behaviorizem, kozmetika, politika izdelka, zadovoljstvo, potrošnik, vedenje, embalaža, blagovne znamke, meritve, metodologija, oglaševanje, preizkušanje domnev, ekonomska propaganda, ankete, ponudba, metode, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2354; Prenosov: 147
Celotno besedilo (2,18 MB) |
10. Image prodajaln Supermarket Tuš in Hipermarket Mercator na Pobrežju v Mariboru : diplomsko deloRemzija Lazić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: image, prodajalne, predstava, prodaja, pospeševanje prodaje, metode, tehnika, potrošnik, kupci, zaznavanje, nakup, blagovne znamke, tržne raziskave, komuniciranje, odjemalec, kvaliteta, politika izdelka, uporabniki, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, cene, neposredna prodaja, tržne poti, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2531; Prenosov: 56
Celotno besedilo (418,51 KB) |