1. Analiza prodajnih cenNastja Sivka, 2018, diplomsko delo Opis: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni.
Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno. Ključne besede: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava Objavljeno v DKUM: 19.09.2019; Ogledov: 1459; Prenosov: 312 Celotno besedilo (9,19 MB) |
2. Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.Kristina Furlan, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela.
Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo. Ključne besede: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1382; Prenosov: 124 Celotno besedilo (2,52 MB) |
3. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95 Celotno besedilo (538,05 KB) |
4. Strateški načrt trženja blagovne znamke Valpaint na avstrijskem trgu : diplomsko deloKatarina Cafnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, tržno planiranje, tržne raziskave, SWOT analiza, proizvodi, strategija, strategija trženja, komuniciranje, internacionalizacija, mala podjetja, blagovne znamke, upravljanje, marketing mix, barve, marketinški splet, les, politika izdelka, politika cen, aktivnosti, zaščita, strategija trženja, pozicioniranje, predstava, mednarodni trg, pospeševanje prodaje, distribucija, Slovenija, Italija, poslovn Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 141 Celotno besedilo (598,63 KB) |
5. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1898; Prenosov: 92 Celotno besedilo (1,25 MB) |
6. Strateška nabava in z njo povezano zniževanje stroškov v podjetju Lesnina EMMI d.d. : diplomsko deloDarja Črešnar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: nabava, nabavna politika, stroški, analiza stroškov, planiranje, kontrola, organiziranost, management, materiali, materialno poslovanje, potrebe, dobavitelji, dobava, industrijska organizacija, zaloge, poslovne funkcije, kovinska industrija, aluminij, proizvodi, proizvodni programi, izdelki, politika izdelka Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2449; Prenosov: 128 Celotno besedilo (542,31 KB) |
7. Sejem kot instrument pospeševanja prodaje v podjetju Struc Kovačija Muta d.o.o. : diplomsko deloKsenija Kovač, 2006, diplomsko delo Ključne besede: sejmi, kovinska industrija, obrt, izdelki, blagovne znamke, dejavnost, politika izdelka, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, projekti, planiranje projektov, izvršba, planiranje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2340; Prenosov: 78 Celotno besedilo (788,47 KB) |
8. Analiza strategije izvoznega trženja podjetja Zlatarna Celje, d.d. : diplomsko deloRenata Videčnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, izvoz, poslovanje podjetja, mednarodno poslovanje, kovinska industrija, zlato, politika izdelka, izdelki, cene, politika cen, družbe, prodaja, cilj, konkurenca, konkurenčnost, prednost, priložnosti, Slovenija, nabava, poslovno okolje, tržna analiza, mednarodni trg, segmentacija, trg, strategija trženja, podjetje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2280; Prenosov: 295 Celotno besedilo (362,33 KB) |
9. Razvijanje strategije rasti in razvoja za podjetje Dolce Vita d.o.o. : diplomsko deloKarmen Poplas, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovno okolje, razvoj, uspešnost poslovanja, strateško planiranje, analiza poslovanja, SWOT analiza, planiranje poslovanja, komercialno poslovanje, predstava, živilska industrija, distribucija, prehrana, cilj, poslovni proces, politika podjetja, živila, dejavnost, izdelki, politika izdelka, strategija, struktura Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1921; Prenosov: 137 Celotno besedilo (569,34 KB) |
10. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1830; Prenosov: 107 Celotno besedilo (534,65 KB) |