| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Volilna kampanja za volitve v Evropski parlament 2009: Uporaba interneta v namene političnega komuniciranja
Monika Hlevnjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je postala eno najpomembnejših orodij političnega komuniciranja med politično in volilno kampanjo. V nalogi so predstavljeni teoretična izhodišča in obstoječe študije, ki se navezujejo na politično komuniciranje, najpogosteje uporabljene internetne tehnologije in storitve za namene politične kampanje ter značilnosti volitev v Evropski parlament, ki so imele potencialni vpliv na potek spletnega političnega komuniciranja med slovensko volilno kampanjo za Evropske volitve 2009. Slednjo smo preučevali z vidika spletne razširjenosti in izpolnjevanja spletnih političnih funkcij informiranja, dvosmerne komunikacije ter samopromocije in mobilizacije volivcev. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da so volilna spletna mesta političnih strank in kandidatov v času kampanje za Evropski parlament delovala kot dodatna informacijsko-komunikacijska platforma s sicer raznoliko ponudbo, vendar brez dejanskih potencialov za vplivanje na uspešnost strank in njihovih kandidatov na volitvah.
Ključne besede: politično komuniciranje, volilna kampanja, internet, evropske volitve, spletna stran, Facebook
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2201; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (995,56 KB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V POLITIKI
Marko Cej, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Moj diplomski seminar obravnava področje marketinga v politiki in v povezavi s tem marketinškega komuniciranja v politiki. Ugotovil sem, da marketing v politiki izhaja iz ekonomskega marketinga in ima z njim veliko skupnega. Ustvariti želi političnega kandidata, ki bi ustrezal širši množici in ga skozi oblike marketinškega komuniciranja predstaviti potencialnim volivcem. Pri ekonomskem marketingu gre za podobno stvar, le da tukaj nastopa izdelek ali storitev, ki je narejena prav za določen segment potrošnikov in se predstavlja skozi enake kanale komuniciranja, kot v prejšnjem primeru. Če primerjam objekte oziroma subjekte, ki nastopajo v obeh primerih ugotovim, da lahko izdelek enačim z političnim kandidatom in njegovimi idejami, potrošnik je volivec, politična javnost je trg in dobiček so glasovi na volitvah. Pri obeh pojmih nastopa lojalnost in gradnja imidža. V nadaljevanju predstavljam politično oglaševanje in politično propagando. Enako kot pri produktnem oglaševanju, politično oglaševanje predstavlja izdelek (političnega kandidata) in navaja prednosti in sposobnosti le-tega. Kupci (volivci) se s tem izdelkom (političnim kandidatom in njegovimi idejami) poistovetijo in ga kupijo (volijo), dajo določeno vsoto denarja (na volilnem lističu obkrožijo kandidatovo ime). Politično propagando pa predstavljam kot pojem, ki je skozi zgodovino dobil negativen predznak. Značilen je predvsem za diktatorske in totalitarne režime, kjer je namen propagandne akcije, zavestno manipuliranje in vsiljevanje določenih idej, stališč in načel širši množici. Tako sem, kot primer uporabil prakso Sovjetske zveze z Leninom in kasneje Stalinom na čelu in Goebbelsom iz nacistične Nemčije. Zaključim s temo prvih tajnih volitev pri nas 1990, kjer prikažem pravo plakatno vojno opozicijskega Demosa in nepričakovano visoko priljubljenost »vaškega cirkusanta« Ivana Krambergerja, v tekmi za predsedniški stolček samostojne Slovenije.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, marketinško komuniciranje v politiki, politika, marketing, marketing v politiki, orodja marketinškega komuniciranja, politično oglaševanje, politična propaganda.
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 1526; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (480,96 KB)

3.
VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
Miha Jurgec, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Osrednja tema naloge je vpliv socialnega omrežja Facebook na moderno politično komuniciranje. Diplomska naloga podaja opredelitev sistema političnega komuniciranja in opise različnih elementov, ki ga sestavljajo. Opisane so vloge političnih kampanj, političnih svetovalcev in nepredvidljiva naravo odnosov z mediji. Razložena je politika tržno naravnanega medija in njene glavne značilnosti. Del diplomske naloge se ukvarja z razlago Facebooka ter razlago uporabe v modernem političnem komuniciranju. Analiza se ukvarja z uporabo in vplivom, ki ga je Facebook imel na akcijo »Očistimo Slovenijo v enem dnevu«.
Ključne besede: Facebook, politično komuniciranje, politika, kampanje, splet
Objavljeno: 30.03.2011; Ogledov: 8721; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

4.
VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
Monika Šinjur, 2013, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je vloga novih medijev v političnem komuniciranju. V ta namen diplomska naloga najprej podaja opredelitev ključnih elementov političnega komuniciranja in političnega marketinga. Drugi del diplomske naloge se ukvarja z mediji, kot glavnimi kanali distribucije političnih sporočil. Pri tem je izpostavljen predvsem internet in z njim povezane nove komunikacijske prakse. Slednje predstavlja analiza predsedniških kampanj dr. Danila Türka in Baracka Obame v analitičnem delu diplomske naloge.
Ključne besede: politično komuniciranje, predvolilne kampanje, komunikacijske strategije, internet
Objavljeno: 20.09.2013; Ogledov: 1086; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

5.
Analiza nemško-slovenskega političnega diskurza na primeru Angele Merkel in Alenke Bratušek
Tinkara Pernat, 2016, diplomsko delo

Opis: Na osnovi študija obstoječe sodobne literature in virov smo na temo politične retorike analizirali slovensko-nemški politični diskurz na primeru sedanje nemške kanclerke Angele Merkel in nekdanje slovenske premierke Alenke Bratušek. Pričujoče diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na prvi, tj. teoretični del, kjer smo opredelili pojma politična retorika in politično komuniciranje. Dandanes politična retorika in politično komuniciranje predstavljata vir ogromne moči, saj glavnim političnim akterjem omogočata prepričevanje, argumentiranje in definiranje njihovih političnih programov v javnosti. Poudarili smo pomen novodobnih družbenih medijev pri oblikovanju javne podobe politične osebnosti v postmodernem predsedovanju in hkrati poskušali opredeliti pojem diskurz v sklopu političnega komuniciranja. Ker za razumevanje bistva političnega diskurza ne zadostujejo le verbalne komponente in vizualna podoba politične osebnosti, smo se osredotočili tudi na rabo retoričnih figur v javnih nagovorih obeh političark in predvsem pomenu prekomerne rabe osebnih zaimkov. Posvetili smo se tudi pomenu političnega komuniciranja za razvoj evropskega gospodarstva. Diplomsko delo smo izdelali na osnovi študija aktualne in relevantne literature ter z zbiranjem virov in dokumentacije. Zbrane podatke smo ustrezno uredili s pomočjo deskriptivne in komparativne raziskovalne metode.
Ključne besede: nemško-slovenska politična retorika, politično komuniciranje, diskurz, primerjalna analiza, medkulturnost, Angela Merkel, Alenka Bratušek
Objavljeno: 31.08.2016; Ogledov: 644; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

6.
Analiza medijskih vsebin v predvolilni kampanji v ZDA
Matic Mernik, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o vplivu in vlogi medijev v politiki in političnih kampanjah. Pregled literature zajema opredelitev medijev in politike s prikazom njune povezanosti. Prikažemo funkcije in vlogo medijev v političnih kampanjah. Politično komuniciranje predstavimo kot osrednjo točko političnega trženja in pojasnimo medije kot posrednike pri komuniciranju. Ovrednotimo vlogo konvencionalnih in sodobnih medijev ter pojasnimo pomen e-participacije. Aplikativni del diplomskega dela obravnava ameriške predsedniške volitve (2016). V začetku predstavimo ozadje volitev in ameriški volilni sistem. Analiziramo objave izbranih tiskanih medijev in objave obeh kandidatov na družbenih omrežjih. Predstavljeni so rezultati analiz, spoznanja celotnega dela pa diskutiramo v razpravi. Sklepno poglavje zaključujemo s predstavitvijo ključnih ugotovitev.
Ključne besede: mediji, politika, politično komuniciranje, predsedniške volitve, ZDA
Objavljeno: 13.08.2019; Ogledov: 215; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

7.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, magistrsko delo

Opis: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Ključne besede: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 298; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici