| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Revitalizacija Gajševskega jezera z ekoremediacijami
Luka Hepe, 2015, magistrsko delo

Opis: Gajševsko jezero se ubada s številnimi težavami, med katerimi so največje onesnažena voda, evtrofikacija in zamuljenost dna. Težave jezera posredno vplivajo tudi na življenje domačinov. Magistrska naloga se ukvarja s celostnim pregledom problematike Gajševskega jezera. Predstavljene so težave, vzroki zanje in posledice trenutnega stanja. Pregled smo predstavili tudi s pomočjo dosedanjih spoznanj drugih avtorjev. V nalogi smo predstavili predloge za začetek sanacije in revitalizacije Gajševskega jezera, ki se bo začela v okviru projekta Dobra voda za vse. Uporabili bomo okolju prijazen pristop, sanacija bo potekala z uporabo tehnike ekoremediacije. Ker slednje lokalni javnosti ni natančneje poznano, bi ob jezeru nastal tudi manjši učni poligon za ekoremediacije, ki bi vključeval ekosistemsko učno pot z učnimi tablami, opazovališče za ptiče, pilotne objekte različnih rastlinskih čistilnih naprav in ERM ukrepe na Gajševskem jezeru in reki Ščavnici. Poligon bo primeren tudi za izobraževanje in ozaveščanje prebivalstva. Nastala bo tudi spletna stran z infocentrom, s katero bodo domačini lahko pridobili še več informacij o ekoremediacijah. V nalogi so predstavljeni raziskovalni podatki, ki smo jih pridobili od lokalnih prebivalcev na javnih delavnicah. S pomočjo teh podatkov smo izdelali idejni predlog za revitalizacijo Gajševskega jezera in nastanek učnega poligona za ekoremediacije ob njem. Na koncu smo predstavili in analizirali pomen revitalizacije in poligona za regijo.
Ključne besede: Gajševsko jezero, ERM, rastlinske čistilne naprave, revitalizacija, poligon za ekoremediacije, trajnostni razvoj regije.
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1617; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (4,20 MB)

2.
UČNI POLIGON
Darja Gramc, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljam Učni poligon „Kmetijstvo in ekoremediacije“, ki se nahaja na območju Šolskega centra Grm Novo mesto. Raziskovalno delo temelji na pisnih virih. Uporabljam neempirično metodo analize in interpretacijo sekundarnih virov. Opisujem značilnosti izkustvenega izobraževanja, ki se danes kaže kot najbolj inovativen način reševanja okoljskih problemov na področju vzgoje in izobraževanja. Predstavljene so tudi ekoremediacije, kot eden izmed načinov varovanja narave in učni poligoni. V drugem delu so predstavljene problemske izkustvene naloge, ki se lahko izvajajo na Učnem poligonu. Predstavljene so po posameznih učnih okoljih. Predstavljen je tudi pomen poligona za udeležence in regijo, ki kaže na pomembno vlogo poligona. Poligon pa dopušča še veliko možnosti, da bi se lahko njegova vloga okrepila.
Ključne besede: Učni poligon, ekoremediacije, izkustveno izobraževanje
Objavljeno v DKUM: 11.06.2013; Ogledov: 1479; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
Geografske vsebine za terensko raziskovanje na ekoremediacijskem poligonu v Modražah
Jerneja Križan, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bil predstavljen novo nastali Izobraževalni ekoremediacijski poligon v Modražah pri Poljčanah. Poligon ekoremediacij predstavlja izjemno ohranjeno območje v naravi, kjer med pestrimi naravnimi in antropogenimi ekosistemi spoznamo delovanje narave. Namen diplomskega dela je bil predstaviti poligon in pripraviti vrsto izobraževalnih raziskovalnih nalog, ki jih bodo lahko šole uporabile pri eni izmed terenskih oblik dela na poligonu. Glavno vodilo pri izbiri in sestavi nalog je bil inovativni način in ekosistemski pristop, saj so naloge zasnovane s poudarkom na obravnavanju narave kot celote. Težavnost in izvedbo nalog je možno prilagoditi na ustrezno težavnostno stopnjo. V diplomi je predstavljen tudi način sonaravnega upravljanja in vzdrževanja narave, ki smo ga uporabili pri zasnovi nalog. Postopek izbire in priprave nalog je bil izveden na način, da smo iz že uveljavljenih geografskih metod dela izbrali nekaj takšnih, ki smo jih nato povezali v vsebinsko dopolnjujoče sklope nalog po principih sonaravnosti in celosti. Tako je v celotnem diplomskem delu za vsak posamezen ekosistem na voljo nekaj konkretnih idej, kot na primer, kartiranje tipov gozdov, merjenje debeline prsti, upravljanje z gozdovi po načelih trajnostnega razvoja, za njegovo geografsko preučevanje in raziskovanje, ki pa vendarle temeljijo na učnem načrtu in so dejansko uporabne in lahke za izvedbo.
Ključne besede: Ekoremediacije, izobraževalni poligon, Modraže, ekosistem, inovativnost, celostni pristop,
Objavljeno v DKUM: 13.07.2010; Ogledov: 2841; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici