1.
POKLICNI PROFIL BLAGAJNIKOV V BANČNEM SEKTORJUŠpela Kimovec Capl, 2016, magistrsko delo/naloga
Opis: V magistrskem delu smo želeli oblikovati poklicni profil blagajnika oziroma določiti minimalni standard znanj, veščin in kompetenc za delovno mesto blagajnika v bančnem sektorju. V Sloveniji ni poklicne kvalifikacije za to delovno mesto, zato smo želeli analizirati in ugotoviti, kaj mora imeti kandidat za zasedanje in uspešno opravljanje tega delovnega mesta. Vsaka banka ali hranilnica ima svoje zahteve in znotraj interne sistemizacije opredeljena dela, naloge in kompetence. Glede na to, da je v bančnem sektorju veliko blagajnikov, smo želeli poenotiti in določiti minimalni standard za to delovno mesto. V zelo obsežni raziskavi smo ugotovili, katere so ključne kompetence, katere naloge in dela so najpomembnejša, katera znanja in izobraževanja se zahteva od blagajnika. Pogledali smo tudi razpise za delovna mesta v določenem obdobju iz Zavoda za zaposlovanje RS. Največji poudarek se daje na trženje in komunikacijo, saj so blagajniki prvi, ki navežejo oziroma ohranjajo stik s strankami. Pomembno je tudi, da so blagajniki natančni, korektni, verodostojni, urejeni, poznajo storitve in produkte, ki jih ponujajo. Blagajnik je torej prva oseba, s katero vzpostavimo stik, ko vstopimo v banko. Pravi pristop in odnos blagajnika pa je način, kako privabi stranko in tudi povečuje zaupanje v banko.
Ključne besede: - Poklicni profil blagajnikov
- Bančni sektor
- Kompetence
- Sistemizacija
- Delovno mesto
- Dela in naloge
Objavljeno v DKUM: 23.11.2016; Ogledov: 2045; Prenosov: 159
Celotno besedilo (2,66 MB)