| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Izobraževanje v PPS - Pekarne Ptuj : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Marijana Miložič, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: vzgoja, izobraževanje, poklic
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1911; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (570,99 KB)

3.
4.
5.
6.
NEURAVNOTEŽENA ZASTOPANOST SPOLOV V UČITELJSKIH POKLICIH NA PRIMARNI RAVNI IZOBRAŽEVANJA
Barbara Štingl, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je bil izpostaviti in preučiti zastopanost in pomen moških učiteljev na omenjeni ravni izobraževanja in predstaviti po spolu ločena mnenja pedagoškega osebja ter učencev in učenk, ki so povezana z obravnavano tematiko. V teoretičnem delu smo predstavili učiteljski poklic in vzpostavili povezavo med moškim učiteljem, neenakostjo spolov, feminizacijo poklica, pomenom moškega lika v vzgoji ter ukrepi za bolj uravnoteženo zastopanost obeh spolov v omenjenem poklicu. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki sestoji iz dveh delov. Prvi del je bil izveden med učitelji in učiteljicami ter učenci in učenkami ene izmed slovenskih šol, drugi del pa med naključno izbranimi učitelji in učiteljicami številnih različnih osnovnih šol iz območja celotne Slovenije. V prvem delu smo med učitelji in učenci obeh spolov izvedli anketi z vprašanji zaprtega, polodprtega in odprtega tipa, katerih namen je bil spoznati in primerjati stališča obeh udeležencev vzgojno izobraževalnega procesa do obravnavane problematike. Ker nas je zanimalo, ali je mnenje učiteljev o aktualnem stanju zastopanosti spolov primerljivo tudi v širšem obsegu, smo anketni vprašalnik za pedagoško osebje iz prvega dela raziskave uporabili še v drugem delu. Ugotovili smo, da je na raziskani ravni izobraževanja zastopanost moških, še posebej izrazito v triadi, zelo nizka. Manjšo zastopanost moških v osnovnošolskem izobraževanju učitelji in učiteljice povezujejo predvsem z nizkim plačilom za opravljeno delo, nizkim ugledom poklica in ženske tudi s feminizacijo poklica. Strinjajo se, da bi večji delež moških imel dober vpliv tako na odnose v kolektivu, kot na učence, ki bi jim bil tako omogočen stik z obema spoloma tudi v šolskem prostoru, kar je pomembno iz vidika, da tudi učenci v pretežni meri iščejo svojega vzornika po katerem se zgledujejo med učitelji istega spola kot so sami. Ugotovitve prvega dela raziskave so potrdili tudi rezultati raziskave med naključno izbranimi slovenskimi učitelji.
Ključne besede: učiteljski poklic, spol, zastopanost spolov, primarna raven izobraževanja, feminizacija, moški učitelj
Objavljeno: 13.01.2010; Ogledov: 1943; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

7.
8.
KARIERNO NAPREDOVANJE MOŠKIH IN ŽENSK V UČITELJSKEM POKLICU V SLOVENIJI
Breda Volavšek, 2008, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, kako so na ravni osnovne in srednje šole v Sloveniji zastopani učitelji in učiteljice, kako napredujejo v času svoje profesionalne kariere, ali med njimi obstajajo razlike pri napredovanju in kateri dejavniki jih k temu spodbujajo in kateri jim to preprečujejo. Vzpostavljena je bila povezava med njihovim profesionalnim delom in družinskim življenjem, preverjali smo seksistična prepričanja moških in žensk, ki imajo lahko posreden vpliv na možnosti napredovanja, prav tako nas je zanimala njihova subjektivna ocena o možnostih napredovanja. Anketirali smo zaposlene učitelje in učiteljice dveh osnovnih in dveh srednjih šol. Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz vprašanj zaprtega tipa, podatke smo predstavili v obliki grafičnih prikazov in pojasnjevanja dobljene klasifikacije, s pomočjo programa SPSS smo za preizkušanje razlik med spremenljivkami izvedli t-preizkus. Ugotovili smo, da je zastopanost žensk v učiteljskem poklicu večja od zastopanosti moških, do razhajanj je prišlo le na eni izmed srednjih šol. Na osnovnih šolah ženske učiteljice napredujejo bolje kot njihovi moški kolegi, na srednjih šolah pa ravno obratno. Ugotovili smo tudi, da so ženske bolj obremenjene z vsemi gospodinjskimi opravili, da so seksistična prepričanja nekoliko bolj prisotna pri moških, oboji pa so bili zadovoljni z ureditvijo napredovanj na ustanovah, kjer so zaposleni.
Ključne besede: sociologija, učiteljski poklic, karierno napredovanje, moški, ženske, enake možnosti
Objavljeno: 13.05.2010; Ogledov: 2133; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (447,33 KB)

9.
ZAPOSLOVANJE V POKLICU DRŽAVNI NOTRANJI REVIZOR
Maja Žnidar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poklic državni notranji revizor. Revizorstvo ima dolgo tradicijo, na slovenskem ozemlju se prvič omenja v 18. stoletju, v času vladavine Marije Terezije. Revidiranje se je tudi v Sloveniji že močno razvilo. Posebej smo se osredotočili na poklic državnega notranjega revizorja kot reguliranega poklica, pri čemer prikazujemo vsebino dela na tem področju, dokaj obsežno normativno ureditev, vključno s pogoji za opravljanje tega poklica, notranjo strukturo delovnih mest in nazivov in pogojih za njihovo zasedbo, plačnim sistemom in podobno. Dodajamo dosegljive podatke o zaposlovanju in ocenjujemo možnosti zaposlovanja v prihodnosti, tudi diplomantov Fakultete za organizacijske vede za delo na tem področju.
Ključne besede: revizor, državni notranji revizor, preizkušeni državni notranji revizor, preizkušeni notranji revizor, proračunski uporabnik, poklic, javnoveljavna izobrazba, zaposlovanje.
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 2316; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici