| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza različnih oblik pohodov v zgodnjem otroštvu : diplomsko delo
Nadja Frelih, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen naše diplomske naloge je bilo ugotoviti, s katero obliko pohoda najlažje dosežemo zadane cilje oziroma kateri najbolje vplivajo na otroka in kaj otroke najbolje motivira znotraj različnih oblik pohoda, hkrati pa spodbuditi čim več strokovnih delavcev za izvajanje pohodov v vrtcu. Poleg tega smo v diplomski nalogi raziskali in predstavili telesni razvoj otroka, gibanje otroka v naravi, različne didaktične pristope, učni transfer, gibalne spretnosti, igro in funkcijo gibanja v igri, model komuniciranja, organizacijske oblike, motivacijo in motivacijske vidike pohoda. V praktičnem delu smo pripravili in izvedli tri različne oblike pohoda, in sicer pohod, orientacijski pohod in pohod z integracijo kurikularnih področij. Pri praktičnem delu smo primerjali vse tri pohode, ki smo jih izvedli. Primerjali smo, katera oblika pohoda je najboljša za dosego ciljev na pohodu, katera oblika pohodov otroke najbolje motivira in kateri pohod je najbolj primeren za predšolske otroke. Ugotovili smo, da je za načrtovanje in izvedbo pohoda potrebno uporabiti primerne didaktične pristope, s katerimi bomo dosegli cilje, ki smo si jih zastavili, in obenem omogočili pozitivno vzdušje in boljšo motiviranost otrok. Prav tako smo ugotovili, da otroke lahko bolje notranje motiviramo s pomočjo različnih športnih sredstev, pomembno vlogo pa ima tudi uvodni pogovor in priprava na sam pohod. Ugotovili smo tudi, da v pohod lahko vključimo vsa področja kurikula, zaradi česar postane veliko bolj zanimiv in razgiban, hkrati pa otrokom da več motivacije za nadaljevanje poti. Zanimalo nas je, s katero dejavnostjo lahko otroku približamo gibanje v naravi in ugotovili smo, da je pomembno, da mu gibanje približamo z neposredno izkušnjo v naravi, z raziskovanjem in z intenzivnejšim gibanjem, kot so npr. pohodi, športne igre ipd.
Ključne besede: predšolski otrok, pohod, pohod v vrtcu, gibanje, motivacija
Objavljeno v DKUM: 12.10.2022; Ogledov: 730; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
OBREMENITEV SRCA MED PLANINSKIM POHODOM
Tjaša Čoh, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Namen diplomske naloge je proučevanje obremenitve srca otrok med planinskimi pohodi. Naloga temelji na teoretičnem raziskovanju in predstavitvi eksperimenta. Gibalna aktivnost in krepitev vzdržljivosti sta v predšolskem obdobju zelo pomembni za otrokov razvoj. Vzdržljivost razumemo kot dalj časa trajajočo aktivnost v zmerni intenzivnosti. Obremenitev in ugotavljanje obremenitve skozi frekvenco srca predšolskega otroka zahteva obravnavanje srca ter frekvence srca pri različnih obremenitvah. V nalogi so povzeta dognanja o hoji in njenih vplivih na motorične in funkcionalne sposobnosti otroka, še posebej pri planinskem pohodu. Povzeti so tudi osnovni pojmi doživljajske pedagogike, kjer je še posebej izpostavljeno doživljanje narave. Uspešno izveden pohod predvideva upoštevanje znanj o samem pohodu, pripravi, opremi, prehrani, tempu, možnih nevarnostih in prvi pomoči. Vse to pa je osnova za pisno in slikovno predstavitev analize in ugotovitev eksperimenta.
Ključne besede: Ključne besede: motorični razvoj, vzdržljivost, frekvenca srca, hoja, pohod, doživljajska pedagogika, doživljanje narave.
Objavljeno v DKUM: 13.07.2010; Ogledov: 2935; Prenosov: 550
.pdf Celotno besedilo (701,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici