| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Električni pogoni : navodila za laboratorijske vaje
Marko Jesenik, Mladen Trlep, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: električni pogoni, elektrotehnika, laboratorijske vaje, navodila, učno gradivo
Objavljeno v DKUM: 13.01.2022; Ogledov: 224; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

2.
Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Janko Gruden, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali aplikacijo za simuliranje vožnje po 2D terenu. Z aplikacijo smo preverili vpliv različnih pogojev na vožnjo vozila po naključno generiranem terenu. Pregledali smo tudi podobna dela na tem področju in preučili fizikalne pogone, ogrodje libGDX in knjižnico Box2D. Aplikacijo smo razvili v programskem jeziku Java, zaganjali pa smo jo s pomočjo PowerShell skript. Rezultate smo predstavili v tabelah in grafih.
Ključne besede: fizikalni pogoni, Box2D, libGDX, simulacija vožnje, Java
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 207; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (762,39 KB)

3.
Konstruiranje dvoriščnih vrat podjetja Niros kovinarstvo s.p. : diplomsko delo
Alen Forjanič, 2021, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bil konstruiranje dvoriščnih vrat z vgrajenim elektromotorjem s sodelovanjem podjetja Niros kovinarstvo s.p.. Podjetje se ukvarja z izdelavo ter montažo ograj, dvoriščnih vrat in nadstreškov, prav tako se ukvarja z obdelavo kovin in uporabo naprednih tehnologij. Torej potek od same idejne zasnove, kjer je prikazan idejni izris dvoriščnih vrat pred določenim objektom, in vse do izdelave ter montaže vrat. V diplomskem delu je prikazan postopek konstruiranja s potrebnim statičnim izračunom ter določitvijo potrebnega materiala, praktičnim potekom izdelave ter končno montažo dvoriščnih vrat.
Ključne besede: Konstruiranje, dvoriščna vrata, pogoni, tehniška dokumentacija.
Objavljeno v DKUM: 01.07.2021; Ogledov: 353; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

4.
Servo pogoni in industrijsko Ethernet omrežje : diplomsko delo
Luka Bricman, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na uporabo industrijskega Ethernetnega standarda CC–Link za vodenje Mitsubishijevih sistemov s servo pogoni. Namen je bil vzpostaviti in preizkusiti povezave servo pogonov, krmilnikov in HMI-naprav. Za pravilno delovanje laboratorijskega sistema sem moral upoštevati lastnosti in uporabniška navodila za uporabljeno strojno opremo in izdelati uporaben program za testno delovanje, pri tem pa upoštevati pravila avtomatizacijske tehnike. Izdelan je bil testni program za vodenje servo motorja pri določeni hitrosti. Na tem programu smo izvedli tudi meritve časovnih zamikov med ukaznimi in statusnimi signali.
Ključne besede: vodenje sistemov, servo pogoni, industrijski Ethernet, protokol CC-Link
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 631; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (15,94 MB)

5.
Parametriranje napajalnika Sinamics s120 in uporaba za pogon transportnega traku : diplomsko delo
Boris Nikić, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pogon transportnega traku, ki ga poganja asinhronski motor napajan s siemensovim napajalnikom. Najprej je predstavljen napajalnik SINAMICS S120 in enote iz katerih je sestavljen. Poudarek je na spoznavanju siemensovega programskega orodja za nastavljanje parametrov napajalnika. Pridobljeno znanje smo uporabili pri parametriranju pogona transportnega traku. Posneli smo časovne poteke napetosti, frekvence, toka in hitrosti za različne primere zagona in ustavljanja transportnega traku. Na koncu naloge so predstavljeni rezultati in analiza posnetih časovnih potekov.
Ključne besede: parametriranje napajalnika, električni pogoni, tekoči trak
Objavljeno v DKUM: 07.06.2019; Ogledov: 957; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (4,27 MB)

6.
TIPIZACIJA POGONSKEGA SKLOPA VOZA INDUSTRIJSKE PEČI ZA TERMIČNO OBDELAVO MATERIALOV
Tomaž Bosio, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo opisuje postopek zasnove, tipizacije in standardizacije pogonskega sklopa voza industrijske peči za uporabo v podjetju BOSIO d.o.o. Magistrsko delo se začne s kratkim povzetkom zgodovine razvoja industrijskih peči, njihovo klasifikacijo in opisom komorne peči z vozičkom. Sledi zasnova in razdelitev pogonskih sklopov glede na obremenitve. Za vsak tip pogonskega sklopa smo definirali komponente, ki so bile ustrezno preračunane in standardizirane. V zaključku magistrskega dela so predstavljeni doseženi cilji, ki dokazujejo, da smo uspešno tipizirali pogonski sklop. Navedli smo tudi usmeritve za nadaljevanje dela na tem področju.
Ključne besede: industrijska peč, pogoni, strojni elementi, tipizacija
Objavljeno v DKUM: 30.09.2016; Ogledov: 1082; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (5,29 MB)

7.
RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4
Rok Pušnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah. Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android.
Ključne besede: grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine
Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 2883; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

8.
RAZVOJ IGER ZA MOBILNE NAPRAVE S POMOČJO IGRALNEGA POGONA UNITY 3D
Nataša Mislej, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo nazorno predstavlja pot, ki vodi do razvoja mobilne igre za pametne telefone z nameščenim operacijskim sistemom Android. Na kratko so povzeti zgodovina računalniške grafike, razvoj računalniških ter videoiger in nazadnje razvoj mobilnih iger. Nekaj besed je namenjenih tudi 3D-grafiki, njenemu razvoju in osnovnim gradnikom. Podrobneje se dotaknemo igralnega pogona, ki smo ga potrebovali za izdelavo mobilne igre, in principov 3D-modeliranja, s katerimi smo razvili objekte in okolje, v katerem se ti nahajajo.
Ključne besede: razvoj iger, mobilne naprave, igralni pogoni, Unity 3D, Android
Objavljeno v DKUM: 15.01.2016; Ogledov: 2088; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

9.
Elektromotorni pogon za manipulacijo zaklepnega mehanizma
Aljaž Kraner, 2013, diplomsko delo

Opis: V praksi srečujemo različne vrste mehanizmov, ki so gnani na različne načine. V tej nalogi je prestavljeno snovanje elektro motornega pogona, ki poganja zaklepni mehanizem v vratih varnostnih vsebnikov.Podjetja, ki izdeluje varnostne vsebnike morajo zagotavljati velike varnostne stopnje svojih izdelkov, saj le to pogojuje njihov uspeh. Vse do danes se je izdelovalo vsebinke, katerih zaklepne mehanizme je poganjala človeška sila. Z nalogo želim dokazati, da se avtomatizacija vseh vrst mehanizmov lahko implicira v prav v vse veje tehnične stroke. Avtomatizacija zaklepnega mehanizma bi naredila varnostne vsebnike bolj enostavne za uporabo in prijazne uporabnikom.
Ključne besede: Elektromotorni pogoni, konstruiranje, varnostne blagajne, avtomatizacija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2013; Ogledov: 1609; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

10.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER S POMOČJO GRAFIČNEGA POGONA UNITY
Teo Babič, 2013, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi bomo pregledali grafični pogon Unity, ki služi kot orodje za razvoj računalniških iger. Spoznali bomo orodja, ki jih grafični pogon Unity uporablja pri izdelovanju iger. To zajema: urejevalnik okolja Unity, materiale in njihove senčnike, delo s fizikalnimi lastnostmi objektov, zvok in orodje za osvetlitev znotraj igre. Vse naštete komponente bomo praktično uporabili in predstavili ob gradnji realno časovne strateške igre Varovanje terena za internetni brskalnik. Ob koncu bomo pregledali trg mobilnih iger in izpostavili bistvene razlike med razvojem igre z okoljem Microsoft XNA in Unity.
Ključne besede: računalniška grafika, računalniške igre, grafični pogoni
Objavljeno v DKUM: 19.09.2013; Ogledov: 2081; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici