| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
USPEH UČENJA OSNOVNIH ELEMENTOV PLAVANJA PREDŠOLSKIH OTROK
Iris Kunčič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Uspeh učenja osnovnih elementov plavanja predšolskih otrok smo ugotavljali znanje plavanja predšolskih otrok v sklopu enotedenskega tečaja. Naši cilji so bili, proučiti uspeh učenja osnovnih elementov plavanja, proučiti vlogo spola otrok pri učenju plavanja ter proučiti znanje plavanja pri predšolskih otrocih. Ocenjevali smo jih na začetku in na koncu plavalnega tečaja. V ocenjevalni lestvici je bilo šest osnovnih elementov plavanja: strah pred vodo, potop glave, gledanje pod vodo, dihanje pod vodo, plovnost in drsenje. Zanimalo nas je tudi, če je razlika med znanjem plavanjem plavanja glede na spol in kakšno je. Zajetih je bilo 7 vrtcev po Prlekiji. Vsa opazovanja in ocenjevanja otrok so potekala v Biotermah Mala Nedelja v maju 2012. V teoretičnem delu je predstavljen pomen plavanja, vpliv plavanja na motorični, funkcionalni in celostni razvoj otrok ter na zdravje otrok, možnosti za učenje plavanja v predšolskem obdobju ter pogoji za učenje plavanja. V empiričnem delu so podrobneje prikazani in analizirani rezultati ocenjevanja. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so otroci pri vse elementih plavanja bili na koncu tečaja v povprečju za eno oceno boljši kot na začetku plavalnega tečaja, razen pri plovnosti, kjer je bilo napredovanje manjše.
Ključne besede: Plavanje predšolskih otrok, pomen plavanja, vpliv plavanja na razvoj, pogoji za učenje plavanja.
Objavljeno: 25.07.2012; Ogledov: 1739; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (748,93 KB)

2.
ISKANJE IDEALNIH INDIVIDUALNIH POGOJEV ZA UČENJE PRI POUKU SLOVENŠČINE
Goran Obradović, 2012, diplomsko delo

Opis: Učenje nas spremlja vse življenje. Za uspešno učenje v času pridobivanja formalne izobrazbe je pomembno usvajanje delovnih navad že v predšolskem obdobju. Posameznik glede na to, kaj lahko črpa iz okolja, kasneje razvije sebi lastne učne navade. Da bi dosegli idealne individualne pogoje za učenje, se je najprej treba naučiti, kako se učiti. S poznavanjem učnih metod in tehnik je prvi korak že narejen, nadalje je posamezniku treba določiti primerne cilje, ki naj bi jih dosegel, kar se odraža v učnem uspehu. Cilji naj bi bili zastavljeni premišljeno, v sodelovanju učenca s starši in učitelji. Problem, ki ga opažamo, je ta, da se danes vse manj staršev vključuje v otrokovo izobraževanje oz. le-tega spremlja samo preko pridobljenih ocen, premalo časa pa namenijo spremljanju načinu doseganja uspeha. Učencu mora nekdo pomagati poiskati pogoje za učenje – primerne metode učenja, pravo motivacijo, primeren prostor in čas učenja ter dovolj veliko spodbudo iz okolja. Prav urejene družinske razmere olajšajo učenčevo delo, ker se lahko posveti le doseganju ciljev, ne pa tudi reševanju družinskih težav. Starši si morajo vzeti čas za otroka in za vso družino, hkrati morajo znati slabo voljo izraziti v okolju, ki je izvor za takšno razpoloženje – če ni kriv otrok, naj ne bo deležen nepotrebne kritike. Družina lahko veliko naredi tudi z zgledom. Učenec, ki bo že od nekdaj vajen obiskov v knjižnici in poseganja po literaturi, bo prej razvil potrebo po radovednosti in učenju: tako bo dosegal tudi boljše učne rezultate. Prav ti so postali osnovna motivacija za učenje, ki pa ga učenci dojemajo kot nujno zlo in ne kot način za odkrivanje nečesa novega. Iskanja pogojev za učenje smo se lotili s predstavitvijo temeljnih dognanj raziskovalcev s tega področja in z raziskavo tega v praksi. O učnih navadah smo spraševali učence in dijake, enega izmed razredov pa smo postavili še v drugačno okolje in pripravili posebno učno uro, ki jo je nato izvedla učiteljica, ki tudi sicer poučuje ta razred. S tem smo želeli preveriti, ali je tovrstni način pridobivanja znanja za učence privlačnejši in kako deluje na usvajanje znanja med poukom. Da smo dobili celoten vpogled v učenje, smo za sodelovanje prosili še učitelje in strokovne sodelavce šole, ki so nam preko svojih dolgoletnih izkušenj v šolstvu razširili pogled z druge strani katedra.
Ključne besede: učenje, učne navade, pogoji za učenje, spodbudno okolje, učni uspeh
Objavljeno: 03.01.2013; Ogledov: 1116; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (872,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici