SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovna pogajanja z nemškimi partnerji
Martina Lončar, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je preučiti in podrobneje predstaviti poslovna pogajanja z nemškimi partnerji. Naslednji namen je tudi intervjuvati oziroma pridobiti mnenje o tem, kako poteka pogajalski proces v podjetju Unior Kovaška industrija d. d. ter kako poteka pogajalski proces z njihovimi nemškimi partnerji. V teoretičnem delu bomo opredelili, kaj je pogajanje, značilnosti poslovnih pogajanj, proces poslovnih pogajanj, ki ga je na podlagi različnih raziskovanj generirala množica različnih avtorjev. Po tem se bomo tudi dotaknili tehnik in taktik poslovnih pogajanj, ki so jih zapisali različni avtorji, na koncu pa se bomo dotaknili stilov poslovnih pogajanj. Dotaknili se bomo tudi nemškega pogajalskega sloga. V tem delu magistrskega dela bomo povedali več o zgodovini Nemčije ter njihovi kulturi oziroma o tem, kako kultura vpliva na poslovna pogajanja z nemškimi partnerji. Kadar govorimo o pomenu kulture, se moramo zavedati, v kakršni meri čas vpliva na pogajanja. Ker obstajajo kulturne razlike med Nemčijo in Slovenijo, se razlike kažejo tudi v etiki in bontonu. Poglavlje bomo zaključili s pomembnostjo komunikacije kot enega od dejavnikov za uspešno zaključena pogajanja. V naslednjem poglavlju bomo povedali nekaj o podjetju Unior Kovaška industrija d. d. Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo orodja za nemške partnerje, je tipični primer iz prakse, kjer se pogajanja z nemškimi partnerji dogajajo skoraj vsak dan. V praktičnem delu magistrskega dela bomo opravili intervju s pogajalcem iz podjetja Unior Kovaška industrija d. d. Na podlagi intervjuja bomo s pomočjo ustrezne metodologije potrdili ali zavrnili zastavljene raziskovalne hipoteze. V sklepu magistrskega dela bomo predstavili ključne ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo raziskovalnega dela magistrskega dela.
Ključne besede: pogajanja, poslovna pogajanja, poslovna pogajanja z nemškimi partnerji, stili in taktike poslovnih pogajanj, poslovna pogajanja med slovenci in nemci, nemški pogajalski slog, pogajanja z nemci
Objavljeno: 09.03.2016; Ogledov: 462; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Značilnosti poslovnih pogajanj pri procesu prodaje na primeru podjetja talum d.d.
Martina Venta, 2017, magistrsko delo

Opis: Predmet analize v magistrskem delu je opredelitev značilnosti poslovnih pogajanj pri procesu prodaje na primeru podjetja Talum d. d. Koncept poslovnih pogajanj smo najprej opredelili na teoretični ravni, kjer smo podrobneje opredelili tudi mednarodna poslovna pogajanja in prodajna pogajanja. V nadaljevanju smo opredelili tudi značilnosti poslovne kulture in poslovnih pogajanj italijanskih in nemških pogajalcev. Do ključnih ugotovitev smo prišli skozi analizo petih strukturiranih intervjujev, ki smo jih opravili s prodajalci petih izbranih izdelkov v podjetju Talum d. d. Ugotovili smo, da prodajalci dobro poznajo dejavnike, ki tvorijo poslovno kulturo italijanskih in nemških poslovnih partnerjev, prav tako pa dobro poznajo tudi stil pogajanj obeh poslovnih partnerjev. Poznavanju poslovne kulture in stila pogajanja tujih poslovnih partnerjev ter v kolikšni meri jim to pomaga pri sklepanju posla ne pripisujejo velikega pomena, kar pa izhaja iz razloga, da z njimi že dolgo sodelujejo in dobro poznajo tako nemško kot tudi italijansko poslovno kulturo in stil pogajanja. V zaključnem delu magistrskega dela smo navedli še ugotovljene podobnosti oziroma razlike, ki se pojavljajo pri procesu pogajanj naših intervjuvancev. Pri tem smo predlagali, da bi morali prodajalci svoj pogajalski proces tudi evalvirati.
Ključne besede: Poslovna pogajanja, Talum, prodajna pogajanja, poslovna kultura, pogajalski stili.
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 111; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici