| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNA POGAJANJA S KOREJSKIMI DOBAVITELJI
Liljana Hauc, 2013, magistrsko delo

Opis: Pogajanja danes srečamo na vsakem koraku, bodisi v zasebnem življenju, bodisi tudi v poslovnem svetu. Vstop v EU, globalizacija in želja po rasti in vključevanju podjetij na mednarodni trg je povzročila, da so podjetja pričela poslovno sodelovati tudi s tujimi poslovnimi partnerji, kar je posledično privedlo do izrednega napredka na področju pogajalskih tehnik in taktik. Ne glede na to, ali se podjetja pogajajo s slovenskimi partnerji ali poslovno sodelujejo s tujimi, je pomembno le nekaj. Pogajanja moramo znati dobro načrtovati, izuriti moramo naše pogajalske tehnike in se znati prilagoditi različnim vrstam pogajalcev. Poslovanje podjetij je odvisno predvsem od uspešnosti na poslovnih pogajanjih, saj prav pogajanja predstavljajo eno izmed najpomembnejših znanj v globalnem poslovnem svetu. Podjetja, ki sodelujejo s tujimi partnerji se morajo zavedati kulturne razsežnosti in svojo pozornost nameniti pripravam na medkulturna pogajanja, torej na pogajanja s poslovnimi partnerji, ki izhajajo iz drugačnega okolja in ki so prevzeli druge navade, kulturo in običaje.
Ključne besede: medkulturna pogajanja, Južna Koreja, pogajalske tehnike, Slovenija, kulturne razlike
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 839; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

2.
Pomen in vpliv uspešnih pogajanj na uspešnost podjetja
Tadej Lajnšček, 2019, diplomsko delo

Opis: Sodelovanje je nujno na vseh področjih delovanja, tudi na poslovnem področju. Za vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja je potrebno veliko truda, med drugim tudi pogajanj. V poslovnem svetu so pogajanja zelo pomembna, saj je od njih lahko odvisno poslovanje celotnega podjetja ali organizacije. Za uspešnost pogajanj in posledično doseganje zastavljenih ciljev je treba upoštevati veliko dejavnikov. Ti dejavniki so upoštevanje bontona, etike in morale, pogajalčeve osebnostne lastnosti, priprave na pogajanja, medkulturna pogajanja itd. Pogajanja lahko uporabimo ob različnih priložnostih; na primer za doseganje dogovora o cenah ali pogojih, za razreševanje konfliktov in podobno.
Ključne besede: pogajanja, nabava, prodaja, pogajalske tehnike, dejavniki pogajanj
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 101; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (771,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici