SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
POGAJANJA V NABAVI NA PRIMERU PODJETJA KOVAČIJA ŠTRUC D.O.O.
Mateja Rihter, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem obravnavala poslovna pogajanja v nabavi podjetja Kovačija Štruc Muta. V prvem delu diplomskega seminarja sem opisala nabavni managment in povezanost nabavne funkcije z ostalimi funkcijami v podjetju. Za uspešnost nabavne funkcije pa je zelo pomemben nabavno-pogajalski proces, izjemno odločilna je priprava na poslovna pogajanja. Pogajamo se vsak dan, tako v podjetjih, kot v privatnem življenju. Na rezultat in uspešnost poslovnih pogajanj vpliva osebnost pogajalca. V drugem poglavju sem se osredotočila na pogajanja in osebnost pogajalcev..Zaradi nenehnih tržnih sprememb in globalizacije pripisujejo podjetja pomembno vlogo strateškim povezavam, ki prinašajo dolgoročno korist tako dobavitelju kot kupcu. V praktičnem delu seminarja sem opisala nabavni proces na podlagi omenjenega podjetja. Prišla sem do pomembnih ugotovitev. V podjetju Kovačija Štruc Muta pripisujejo nabavni funkciji pomembno vlogo, saj se zavedajo, da lahko le tako zagotovijo uspešnost in dobiček. V podjetju nenehno bdijo na dobaviteljevimi spremembami in nabavno funkcijo povezujejo z vsemi ostalimi funkcijami v podjetju. Z novo CNC tehnologijo so dosegli višjo stopnjo konkurenčnosti, hitrejšo proizvodnjo, predvsem pa zadovoljstvo z omenjenim strojem za izdelavo orodij, s strani vodstva in vodje orodjarne.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: nabavna funkcija, dobavitelj, kupec, strateški partnerji, poslovna pogajanja, nabavno-pogajalski proces, priprava na nabavna pogajanja, pogajalske strategije, pogajalske taktike.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2067; Prenosov: 302
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

2.
POSLOVNA POGAJANJA KOT DEL NABAVNEGA POSTOPKA: PRIMER PODJETJA KREBE - TIPPO D.O.O.
Mojca Krepek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene splošne značilnosti pogajanj, pogajalskih strategij in uporabljenih taktik. Podrobno je predstavljena vloga in pomen pogajanj v procesu nabave in na primeru podjetja Krebe-Tippo. V prvem delu naloge je predstavljena vloga in pomen nabavnega managementa, opisani so cilji nabavnega postopka, upravljanje preskrbovalnih verig, odnosi z dobavitelji in outsourcing. Drugi del naloge govori o opredelitvi pogajanj in pravilih uspešnega pogajanja, stopnjah pogajalskega procesa, ki si sledijo od priprav na pogajanja, začetka pogajanj, procesa iskanja rešitev do doseganja sporazuma ob zaključku pogajanj. V tem delu opisujemo tudi pogajalske strategije in taktike, V tretjem delu na primeru pogajanj v nabavnem postopku podjetja Krebe-Tippo uporabimo pridobljena znanja o pogajalskem procesu in strategijah ter taktikah pogajanj.
Ključne besede: Ključne besede: nabavni management, nabavni postopek, nabavna funkcija, odnosi z dobavitelji, outsourcing, poslovna pogajanja, pogajalski proces, pogajalske strategije, pogajalske taktike.
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 2691; Prenosov: 250
.pdf Polno besedilo (372,67 KB)

3.
ČUSTVENA INTELIGENCA IN POGAJALSKE STRATEGIJE IN TAKTIKE
Lidija Belovič, 2010, diplomsko delo

Opis: Čustvena inteligenca je ključnega pomena za razvijanje znanja o medosebnih odnosih. Daje nam zavedanje, ki ga potrebujemo za analizo svojih odnosov, in nas uči različnih komunikacijskih sposobnosti, od samorazkrivanja do dinamičnega poslušanja, samozavesti in odločnosti. Te nam omogočajo smiselno in ustrezno povezovanje z drugo osebo. S pomočjo čustvene inteligence čustva tudi obvladujemo, da je komunikacija na kateri koli ravni kar najuspešnejša. Učinkovito poslovno komuniciranje je pogoj, da bomo lahko znanja, ki jih imamo tako na strokovni kot čustveni ravni, razumljivo prenesli na druge udeležence. Hkrati bomo z lahkoto uporabili taktike in strategije, ki smo si jih na podlagi analiz izbrali za proces poslovnih pogajanj. Ugotovili smo, da samo strokovni in logični argumenti ne zadoščajo za uspešna in učinkovita poslovna pogajanja. Če želimo doseči rezultat, ki bo za obe pogajalski strani sprejemljiv, je treba v veliki meri vključiti še čustveno inteligenco. Ugotovili smo, da lahko čustvena inteligenca posameznika pomembno vpliva na izbiro ali neizbiro pogajalskih strategij in taktik ter tudi na sam proces pogajanj. Hkrati lahko potrdimo tudi tezo, da uporaba čustvene inteligence bistveno vpliva na uspešnost poslovnih pogajanj. Zato je treba vztrajati pri razvoju čustvene inteligence posameznika, še posebej tistih, ki se srečujejo s poslovnimi pogajanji.Vendar je potrebno iti še korak dalje. Ne smemo se zadovoljiti le s tem, da usvojimo čustveno inteligenco na lastni ravni ali na ravni pogajalske skupine, temveč moramo težiti k vzpostavitvi čustveno inteligentne organizacije.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, pogajanja, pogajalske strategije, taktike, čustvena inteligenca
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 1571; Prenosov: 372
.pdf Polno besedilo (372,38 KB)

4.
POSLOVNA POGAJANJA Z ITALIJANSKIMI DOBAVITELJI NA PRIMERU TRGOVINSKEGA PODJETJA
Jože Močnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Delo opisuje značilnosti poslovnih pogajanj v mednarodnem okolju. Poudarek je na pogajanjih z italijanskimi dobavitelji. Dodana je empirična raziskava.
Ključne besede: Poslovna pogajanja, pogajalski proces, kulturološke posebnosti, pogajalske taktike, pogajanja z Italijani, Kovintrade d.d.
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1392; Prenosov: 148
.pdf Polno besedilo (531,46 KB)

5.
POGAJALSKI PROCES V POSLOVNIH POGAJANJIH
Leonida Breg, 2013, diplomsko delo

Opis: Pogajanja so pot, po kateri lahko pridemo do tistega, česar nimamo, a si želimo. A kljub temu, da se skozi celo življenje ljudje nenehno pogajamo, pa so poslovna pogajanja poglavje zase, saj predstavljajo trd oreh marsikateremu poslovnežu. Biti dober pogajalec pomeni, da najprej dobro poznamo sami sebe. Pomembno je da znamo poudariti svoje dobre lastnosti, pa tudi da si priznamo svoje slabosti. Veliko se o tem, kako se uspešno pogajati, lahko naučimo iz napak, ki so jih pogajalci delali v preteklosti. Poslovna pogajanja so sestavljena iz več faz. Najpomembnejša je prva faza, to so priprave na pogajanja. V pripravah na pogajanja si določimo jasne cilje, katere želimo doseči ob koncu pogajanj. Cilji so nam ob zaključku pogajanj tudi osnova za ugotavljanje uspešnosti pogajanj. Da pa lahko cilje dosežemo, potrebujemo za to načrt. To pomeni, da moramo opredeliti pogajalsko strategijo. Ker so informacije moč, je v pripravah na pogajanja potrebno zbrati čim več informacij o predmetu pogajanj in o nasprotni strani. Druga faza v pogajalskem procesu je začetek pogajanj. V tej fazi se pogajalski strani med seboj spoznata, določita dnevni red in predstavita vsaka svoje začetne poglede na pogajanja. Tretja stopnja je iskanje sporazuma, katero bi lahko poimenovali tudi stopnja pogajanj v ožjem pomenu besede. Da je ta faza sploh smiselna, je potrebno, da sta pogajalski strani vsaj minimalno pripravljeni na dogovor. zadnja faza pa je podpis sporazuma. Pogajalske strategije in pogajalske taktike ne smemo zamenjevati. Če je pogajalska strategija splošen načrt kako doseči cilje, so pogajalske taktike orodja sredstva, s katerimi uresničujemo strategije. Pogajalskih taktik obstaja veliko število. Da izberemo pravo jih je potrebno dobro poznati in jih znati uporabljati na različne načine.
Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajalec, proces poslovnih pogajanj, faze v procesu pogajanj, pogajalske strategije, pogajalske taktike
Objavljeno: 27.03.2013; Ogledov: 1248; Prenosov: 153
.pdf Polno besedilo (825,04 KB)

6.
POGAJANJA V NABAVI V PODJETJU VOZA
Vera Savić, 2013, diplomsko delo

Opis: Ugotavljamo, da se vloga in pomen nabave v zadnjih desetletjih spreminjata. Nabava ni več oddelek, ki samo oskrbuje podjetje z surovinami, izdelki in storitvami. Nabava je postala pomembna strateška funkcija, ki z zniževanjem nabavnih stroškov pomembno vpliva na dobičkonosnost podjetja. Prava izbira dobaviteljev in dobri, partnerski odnosi z dobavitelji, so ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetij. K uspešnem doseganju ciljev nabave ter uspešnosti podjetja kot celote zagotovo pripomorejo tudi učinkovita poslovna pogajanja. Pogajalski proces je eden najpomembnejših nabavnih postopkov, ki je temelj za dobro delo nabavnega oddelka. Uspeh v pogajanjih zahteva dobro pripravo. V pripravah zberemo in analiziramo razpoložljive informacije o predmetu in partnerju v pogajanjih, določimo cilje in vsebino pogajanj, sestavimo pogajalsko skupino in jim dodelimo pooblastila. V tej fazi določimo tudi taktike, ki jih bomo uporabljali za dosego zadanih si ciljev. Podjetje Voza v procesu pogajanj uporablja tehnike, ki ji omogočajo sodelujoča razmerja. S svojimi strateškimi dobavitelji razvija partnersko sodelovanje, saj se zaveda, da dolgoročno sodelovanje, ki temelji na medsebojnem zaupanju in obojestranskem zadovoljstvu, prinaša več koristi kot enkratne kupčije. Tudi v konkretnem primeru nabavnih pogajanj podjetja Voza, vidimo, da je dosežen sporazum odraz prilagajanja obeh strani, kjer se obe strani trudita doseči najboljši dogovor, ki bo ohranil konkurenčno prednost obeh podjetij. Pogajanja ne smemo razumeti kot tekmovanje, ampak kot proces zbliževanja med dvema strankama in iskanje najboljših možnih rešitev za obe strani
Ključne besede: nabava, nabavni management, odnosi z dobavitelji, pogajanja, pogajalec, pogajalski proces, pogajalske taktike, dogovor, sporazum
Objavljeno: 12.08.2013; Ogledov: 740; Prenosov: 101
.pdf Polno besedilo (241,69 KB)

7.
VPLIV KULTURE NA MEDNARODNA POGAJANJA
Maša Ferlan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo obravnavali vpliv kulture na mednarodna pogajanja na primeru ZDA, Japonske in Italije. Najprej smo opredelili kulturo, s pomočjo različnih avtorjev, nato kulturne dejavnike in Hofstedove kulturne dimenzije. Opredelili smo mednarodna pogajanja, natančneje obravnavali pogajalski proces, vse od priprav na pogajanja do zaključka pogajanj. Nato smo predstavili interakcijski model štirih pogajalskih stilov in za vsak stil navedli lastnosti pogajalcev določenega stila. Opredelili smo najpogosteje uporabljene pogajalske taktike in sloge pogajanj. Za Američane je značilno, da se poslužujejo agresivnega pogajalskega sloga, Japonci se poslužujejo hladnokrvnega in Italijani popustljivega pogajalskega sloga. Podrobneje smo predstavili koristne in škodljive lastnosti pogajalcev. Za vsako izmed obravnavanih držav smo izdelali profil države, kjer smo predstavili osnovne značilnosti ZDA, Japonske in Italije. S pomočjo različnih avtorjev smo izdelali tabelo, s katero smo povzeli kulturne in pogajalske značilnosti ZDA, Japonske in Italije. Spoznavanje nasprotnikove kulture je dolgotrajen proces, saj ima vsaka kultura svoj jezik, norme, navade, vrednote, prepričanja, religijo in navade. Ugotovili smo, da poznavanje kulture izboljša medsebojne odnose, pripomore k uspešnejšemu izidu pogajanj in ublaži vpliv kulturnega šoka.
Ključne besede: kultura, kulturni dejavniki, kulturne dimenzije, mednarodna pogajanja, pogajalski proces, pogajalske taktike, mednarodni pogajalec, ZDA, Japonska, Italija.
Objavljeno: 15.01.2014; Ogledov: 733; Prenosov: 160
.pdf Polno besedilo (1,03 MB)

8.
POSLOVNA POGAJANJA Z DOBAVITELJI IZ VELIKE BRITANIJE
Aljaž Ferk, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo govori o poslovnih pogajanjih med poslovnimi partnerji Slovenije in Velike Britanije. Govori o njihovih značilnostih, pristopih, poslovnem komuniciranju, kulturi, etiki in morali ter podrobno o samem pogajalskem procesu. Izpostavljene so predvsem pogajalske taktike, strategije in koncepti poslovnih pogajanj. Poznavanje le-teh je izrednega pomena za pogajalce, saj jim njihovo poznavanje lahko pripomore k uspešnejšemu pogajanju z poslovnimi partnerji ne glede na to, ali so domači ali tuji. V magistrskem delu so izpostavljene tudi lastnosti pogajalcev iz Slovenije in Velike Britanije, njihove slabosti in prednosti. Poznavanje lastnosti udeležencev poslovnih pogajanj nam lahko olajša poslovna pogajanja, saj lahko delno že predvidimo situacijo in potek pogajanj. Vsak narod ima nekatere skupne lastnosti, ki so splošno znane, le raziskati jih je potrebno. Seveda pa je vsak človek unikaten, tako da teh lastnosti ne moremo posplošiti na vsakega državljana neke države, lahko pa določimo nek okvir, v katerem se bo po vsej verjetnosti gibal. Pomembno je tudi okolje, iz katerega so posamezni pogajalci, zato sem se odločil tudi na kratko opisati državo Veliko Britanije ter njene značilnosti, kot so kratka zgodovina, gospodarski in politični sistem, poslovni običaji, zunanja trgovina ter njihovo poslovanje s Slovenijo. Celotno vsebino magistrske naloge sem uporabil kot podlago za izvedbo ankete, s katero sem anketiral ljudi, ki so se v preteklosti oz. se še danes pogajajo z poslovnimi partnerji iz Velike Britanije. V zadnjem delu magistrske naloge so predstavljene ugotovitve izvedene ankete, ki nam kažejo, da se želijo slovenski poslovneži čim bolje odrezati v poslovnih pogajanjih in se trudijo slediti najnovejšim trendom ter se čim bolje prilagoditi danim situacijam. Na takšen način se želijo pokazati kot dobri pogajalci ter dobri poslovneži. V tem delu so povzeti tudi ključni predlogi poslovnih pogajanj z partnerji Velike Britanije.
Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajalci, pogajalski proces, pogajalske taktike, Velika Britanija, osebne lastnosti pogajalcev
Objavljeno: 28.05.2014; Ogledov: 686; Prenosov: 108
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

9.
MEDKULTURNA POGAJANJA: POSLOVNA POGAJANJA S PARTNERJI IZ ZDA
Tina Mlakar, 2014, magistrsko delo

Opis: Pot podjetnika, ki želi mednarodno poslovati ni lahka. Odgovoriti mora na pomembna vprašanja ter resno pristopiti k prvemu koraku poslovanja, to je procesu pogajanj. Kako lahko to stori, bom raziskala v magistrskem delu, kjer se bom osredotočila na poslovna pogajanja v medkulturnem okolju. Najprej bom raziskala proces pogajanj, njegove sestavine in značilnosti. Prav tako bom predstavila pogajalske strategije in taktike, ki jih lahko pogajalci uporabljajo za doseganje zastavljenih ciljev. Za lažje razumevanje delovanja in motivov nasprotne strani bom predstavila tudi pogajalske stile ter sloge, še posebno tiste, ki so značilni za pogajalce posameznih kultur.V mednarodnem poslovanju zagotovo ne moremo mimo koncepta kulture, saj se je treba zavedati, da se predstavniki posameznih kultur med seboj razlikujejo, ne samo po jeziku, ki ga govorijo, temveč po mnogih drugih značilnostih oziroma sestavinah kulture, kot so vrednote, navade, norme, verovanja, umetnost, etika ter druge življenjske razmere. Zaradi navedenega bom predstavila tudi pojem kulture, njene sestavine, razlike v medkulturnem komuniciranju, kulturne razlike v mednarodnih pogajanjih ter pomen etike v le teh.
Ključne besede: pogajalski proces, pogajalske strategije, pogajalske taktike, pogajalski slogi, kultura, pogajalski slog ZDA, ZDA.
Objavljeno: 20.08.2014; Ogledov: 972; Prenosov: 191
.pdf Polno besedilo (1,45 MB)

10.
VPLIV NACIONALNE KULTURE NA ODVIJANJE POGAJANJ
Vanja Borko, 2014, diplomsko delo

Opis: Vse več podjetij posluje na mednarodnih trgih, kjer se srečujejo s tujimi kulturami. Vzpostavitev poslovnega odnosa v tuji državi zahteva prilagojeno komunikacijo. Pogajanje je vrsta poslovne komunikacije, s katero želimo doseči dogovor. V diplomskem projektu smo ponazorili vpliv kulturnih razlik na odvijanje pogajanj. Projekt je razdeljen na pet poglavij. V uvodu predstavljamo glavni problem pogajanj, ki je nezadostna priprava na pogajanje in nerazumevanje medkulturnih razlik. Naslednje poglavje je teoretično in vključuje faze procesa pogajanja, razlike med verbalno in neverbalno komunikacijo in pogoste pogajalske taktike in strategije. V tretjem poglavju se posebej osredotočamo na analiziranje kulture s poudarkom na pričakovanjih, prepričanjih in vrednotah pogajalcev. Četrto poglavje povezuje spoznanja pogajanj in internacionalne kulture na praktičnih primerih pogajalcev različnih kultur. Cilj diplomskega projekta je raziskava vpliva nacionalne kulture na odvijanje pogajanj. Spoznali smo, da se pristop in obnašanje pogajalcev različnih kultur zelo razlikuje, kar predstavlja ovire pri doseganju sporazuma. Vsi pogajalci ne pristopijo k pogajanjem v sodelovalnem duhu in željo po ohranitvi odnosov. V zaključku diplomskega projekta so navedene pomembne sklepne ugotovitve, še posebej poudarjen je pomen priprave in poznavanje kulturnih razlik.
Ključne besede: pogajanje, nacionalna kultura, komunikacija, pristopi k pogajanju, pogajalske taktike in strategije, kulturne razlike.
Objavljeno: 13.10.2014; Ogledov: 489; Prenosov: 91
.pdf Polno besedilo (972,95 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici