| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 432
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza konsolidacije informacijskih rešitev
Blaž Kastelic, 2020, magistrsko delo

Opis: Sodobni telekomunikacijski ponudniki se morajo hitro prilagajati spremembam na trgu, nuditi zanesljive storitve omrežja in učinkovito izvajati procese za podporo poslovanju. Prav zaradi tega so se v podjetju odločili izpeljati kompleksno transformacijo informacijskega sistema za podporo poslovanju. Konsolidacija poteka v skladu z načrtovano specifikacijo ter standardi in je ključna za celovito prenovo informacijskih rešitev. Vsebuje 5 glavnih vlog, ki smo jih opisali in analizirali. Poleg tega smo opisali tudi zaledne službe ki so temelj za celotno infrastrukturo informacijskega sistema. Rezultat dela je zagotoviti optimizacijo celotnega procesa, boljšo uporabniško izkušnjo ter povečati obseg elektronskega poslovanja. Prav tako delo opisuje tudi stanje pred prenovo in po njej, kjer smo s pomočjo metode dela – intervjuja, dobili odgovore na vprašanja, glede postopka vpeljave informacijskih rešitev, ter jih kasneje predstavili podjetju.
Ključne besede: informacijski sistem, podpora poslovnim procesom, konsolidacija, intervju
Objavljeno: 25.02.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
Tehnična podpora pri testiranju pametnega držala ščetke in izdelava
Stanislav Moraus, 2020, elaborat, predštudija, študija

Ključne besede: pametna držala, zobne ščetke, tehnična podpora
Objavljeno: 10.02.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 0

3.
Zadovoljstvo bolnikov po možgansko-žilni bolezni v dolgotrajni rehabilitaciji
Manja Serap, 2020, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu je vse več ljudi, ki so utrpeli možgansko-žilno bolezen. Posledice, ki so nastale z boleznijo, izboljšujemo/omilimo s pravočasno vključitvijo v dolgotrajno rehabilitacijo. Namen zaključnega dela je ugotoviti, kako so bolniki zadovoljni s storitvami zaposlenih v dolgotrajni rehabilitaciji ter kako se je njihova kakovost življenja po preboleli možgansko-žilni bolezni z vključitvijo v dolgotrajno rehabilitacijo izboljšala.
Ključne besede: možganska kap, rehabilitacija, psihosocialna podpora, zdravstvena nega, kakovost življenja.
Objavljeno: 10.02.2021; Ogledov: 45; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (851,74 KB)

4.
Projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja v organizaciji za izobraževanje odraslih
Špela Dominko, 2020, magistrsko delo

Opis: Težnja po novem znanju, ogromna količina podatkov, njihova selekcija, tehnološki razvoj in prihodnost poklicev ter pričakovanja udeležencev, ki se želijo učiti kadar koli in kjer koli so ključni dejavniki razvoja e-izobraževanja, ki se skladno s pričakovanji digitane družbe v zadnjem desetletju zelo razvija. Digitalizacija učnih procesov se stopnjuje in izobraževalne organizacije se zaradi pozitivnih učinkov vse pogosteje odločajo za vpeljavo e-izobraževanja. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna izhodišča e-izobraževanja, njegove prednosti in slabosti. Predstavljene so ključne značilnosti e-izobraževanja, njegov razvoj skozi zgodovino, oblike e-izobraževanja in trende, h katerim se nagiba razvoj. V nadaljevanju dela je predstavljena informacijsko podpora za izvedbo e-izobraževanja, bistveni informacijski sistememi, ki podpirajo posamezne aktivnosti in področja e-izobraževanja in sistemi za upravljanje učenja, ki organizacijam predstavljajo celovito rešitev, ki podpira e-izobraževanje. Predstavljen je razvoj orodij za podporo e-izobraževanju, njihove ključne značilnosti in izpostavljenih nekaj najbolj priljubljenih ponudnikov rešitev. V četrtem poglavju se osredotočamo na proces vpeljave e-učenja s poudarkom na uvedbi sistema za upravljanje učenja, začenši z načrtovanjem, analizo zahtev in potreb. Tekom procesa izbire so naštete in predstavljene posamezne aktivnosti izbire in postopek določanja kriterijev za izbiro najprimernejše rešitve. Sama uvedba je ovrednotena tudi iz ekonomskega vidika, kjer smo izpostavili kključni stroški povezani z vpeljavo in najpogosteje uporabljeni finančne modeli e-izobraževanja. Na koncu poglavlja so predstavljeni ključni dejavniki uspeha uvedbe e-izobraževanja. V praktičnem delu je predstavljen projekt uvedbe sistema za upravljanje učenja na praktičnem primeru v organizaciji za izobraževanje odraslih. Ta sledi standardnemu postopku, ki smo ga spoznali v praktičnem delu, vključno s spoznavanjem okolja organizacije, tržno analizo ponudnikov e-izobraževanja za odrasle, izvedenim postopkom izbire najprimernejše rešitve in njenim testiranjem. Za konec je podanih še nekaj predlogov za nadaljne aktivnosti povezane z vpeljavo e-izobraževanja.
Ključne besede: e-izobraževanje, uvedba informacijskih rešitev, sistemi za upravljanje učenja, izbira sistema za upravljanje učenja, informacijska podpora e-izobraževanju
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 31; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
Inovativna oblačna informacijska rešitev za podporo organizacije dela
Uroš Zagoranski, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je podrobneje predstavljen in raziskan pristop razvoja inovativne oblačne informacijske rešitve za podporo organizacije dela. Raziskane in opisane so omejitve, ki jih izbira sklada tehnologij Node.js, Firebase in nekaterih drugih Googlovih produktov prinaša, opisani pa so tudi načini, kako te zaobiti in doseči karakteristike, ki so za sistem takšnega tipa ključne. Cilji diplomske naloge so razvoj informacijske rešitve za podporo organizacije dela v podjetju, ovrednotenje te rešitve v realni uporabi med zaposlenimi ter pregled prednosti in slabosti sistema, ki uporablja storitve brezstrežniške arhitekture v primerjavi s klasičnimi spletnimi ali z namiznimi aplikacijami.
Ključne besede: oblačna informacijska rešitev, podpora organizacije dela, Firebase, Node.js, brezstrežniška arhitektura
Objavljeno: 28.01.2021; Ogledov: 82; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

6.
Sistem za IT podporo zaposlenim v avtobusnem podjetju
David Simunič, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena načrtovanje in razvoj spletnega portala za upravljanje zahtevkov za IT-podporo v sklopu IT-službe avtobusnega prevoznika. Najprej so opisane osnove koncepta help desk, ki jim sledi primerjava nekaterih priljubljenih rešitev za upravljanje zahtevkov. Nato so na kratko opisane še tehnologije, uporabljene za implementacijo spletnega portala. V zadnjem delu so predstavljeni proces načrtovanja in razvoja portala z uporabo prej opisanih tehnologij, ovire in težave, ki so se pri tem pojavile, ter odzivi testnih uporabnikov portala.
Ključne besede: help desk, IT-podpora, portal, PHP
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 23; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

7.
Oskrba letal z nadomestnimi deli v slovenski vojski
Renata Resnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Vzdrževanje materialnih sredstev (MS) je namenjeno ohranjanju zanesljivosti letal in s tem tudi zagotavljanje sposobnosti, da pri predpisanih pogojih uporabe delujejo brezhibno, s čimer se omogoči izvedbo nalog enot SV v okviru mirovnih operacij in v vojnih razmerah. Bistvene naloge s področja oskrbe je, da z načrtovanim in sistematičnim koriščenjem materialnih virov in zalog zagotovimo optimalno, pravočasno in neprekinjeno oskrbovanje poveljstva in PE 15. PVL z MS in storitvami oskrbnega razreda, ki so potrebni za delovanje. Oskrbovanje je potrebno izvajati s spoštovanjem načel pravočasnosti, preglednosti, popolnosti, točnosti, odgovornosti, usklajenosti in varnosti. Poleg tega je zelo pomembno, da se spoštujejo in dosledno izvajajo tudi zakoni, predpisi, navodila, SOP in ukazi, ki opredeljujejo področje oskrbe v slovenski vojski. Pri načrtovanem tehničnem vzdrževanju ne pride do večje problematike, saj se to izvaja v skladu z letnim ukazom za vzdrževanje. Pri tem se upoštevajo že znane potrebe tehničnega vzdrževanja, ki izhajajo iz načrtovane uporabe MS. V tem primeru ni izključno, da pri samem izvajanju vzdrževanja lahko pride do ugotovitve, da je prišlo do dodatnih možnih okvar, ki jih seveda pristojni uspešno odpravijo. Nekoliko drugače je pri vzdrževanju in popravilih na mednarodnih operacijah in misijah. Tu morajo biti enote poleg osnovnega vzdrževanja usposobljeni še za hitra popravila. V tem primeru gre za hitro in krajše popravilo na kraju, kjer so nastale poškodbe oziroma okvara. V SV se tehnično vzdrževanje velikokrat izvaja pri zunanjih izvajalcih, in sicer predvsem kadar enota za tehnično vzdrževanje nima zadostne tehnične podpore, kadra ali usposobljenosti. Tudi za ta dva načina vzdrževanja je seveda potrebno upoštevati direktivo. Kljub finančni omejitvi, mogoče kdaj slabi komunikaciji, množični papirizaciji, carinjenju in upoštevanju direktiv, smo prišli do ugotovitve, da SV uspešno izvaja oskrbovanje letal z nadomestnimi deli, ki smo ga predstavili, saj to upravljajo osebe, ki so usposobljene vsak na svojem področju.
Ključne besede: Slovenska vojska, vojaška logistika, vzdrževanje, logistična podpora oskrbovanje, organiziranje, materialna sredstva, nadomestni deli, zunanji izvajalci.
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 131; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
Analiza pomika bobna v sušilniku perila
Gašper Umbreht, 2020, magistrsko delo

Opis: Problem, ki smo ga hoteli z magistrskim delom opisati in rešiti, je bil neželen pomik bobna v sušilniku perila proti usmerniku zraka. Analiza je potekala tako fizično na aparatih, kot v virtualnem okolju. Reševanje problema je potekalo na dva načina. Prvi način je bil iskanje in odpravljanje vzroka za nastanek problema in s tem posredno odprava posledic. Drugi način je bil odpraviti oziroma omiliti posledice, ne da bi s tem odpravili vzrok. Obe poti sta nas privedli do možnih rešitev zadanega problema. Glede na izsledke dela smo podali možne konstrukcijske rešitve. Do njih nas je pripeljalo sledenje sistematičnemu načinu konstruiranja. Glede na ovrednotenje je izbrana najbolj primerna konstrukcijska rešitev, kljub temu da vsaka izmed njih rešuje problem in izpolnjuje zahtevnik. Zadano nalogo smo izpolnili s pomočjo enostavnega pristopa k reševanju in posledično preprostih rešitev.
Ključne besede: analiza, sušilnik perila, boben, podpora, vpetje, pomik
Objavljeno: 30.06.2020; Ogledov: 103; Prenosov: 0

9.
Vzpostavitev sistema za upravljanje osebnih računalnikov na Fakulteti za družbene vede
Urban Resnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili delovanje Microsoftovega sistema za centralizirano upravljanje osebnih računalnikov System Center Configuration Manager (SCCM) ter prikazali, kako smo z njegovo uporabo IT-centru na Fakulteti za družbene vede skrajšali čas nameščanja programske opreme pri večjem številu računalnikov v računalniških učilnicah. Na začetku se seznanimo z osnovami upravljanja informacijske tehnologije s kratkim pregledom ISO 20000, ITIL in MOF priporočili. Sledi predstavitev najbolj uporabnih funkcij SCCM-ja in še prikaz praktičnega primera nameščanja programske opreme na računalnike v računalniških učilnicah preko SCCM sistema. Prikazan je potek priprave paketa in programa za nameščanje ter distribucijo le-tega na računalnike v eni od učilnic.
Ključne besede: Upravljanje osebnih računalnikov, System Center Configuration Manager, nameščanje programske opreme, IT-podpora, upravljanje IT-storitev
Objavljeno: 01.06.2020; Ogledov: 274; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

10.
IZDELAVA IN VPELJAVA APLIKACIJE ZA INFORMACIJSKO PODPORO V KEMIJSKI PROIZVODNJI
Roman Kelhar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek izdelave in kasnejše vpeljave računalniške aplikacije za pomoč pri vodenju kemijske proizvodnje. Opisani so osnovni deli ali podprogrami programa Vpisovanje, pristop k sami izdelavi, njihov namen, uporaba in sama izdelava. Ravno tako je opisan postopek validacije po znanem »V« modelu. Program Vpisovanje je namenjen planiranju kemijske proizvodnje aktivnih učinkovin, sledenju materialnih tokov v proizvodnji ter vodenju in usmerjanju proizvodnje. Sledljivost od vstopnih surovin in vse do končnega proizvoda zagotavlja transparentnost proizvodnje ter hitro odkrivanje in preprečevanje napak. Analiziranje proizvodnje je tako hitrejše, hkrati pa nam omogoča hitrejše odkrivanje ozkih grl , ki jih lahko nato odpravimo in s tem pospešimo sam proces od naročila do izdelave izdelka. Program Vpisovanje je nastal kot pripomoček, ki zagotavlja dostop do vseh potrebnih informacij v pripravi proizvodnje na enem samem mestu. S tem se prihranil čas in predvsem zmanjša strošek zaradi zmanjšanja števila licenc na ostalih programih, ki so potrebni v dobri informacijsko podprti proizvodnji. Današnja proizvodnja, kemijska ali katerakoli druga, je lahko sodobna, varčna in uspešna samo s solidno informacijsko podporo.
Ključne besede: Informacijska podpora v proizvodnji, kemijska proizvodnja, računalniška aplikacija, nadzor kemijske proizvodnje, sledenje materialnih pretokov.
Objavljeno: 11.05.2020; Ogledov: 287; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici