| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA VINOGRADNIŠTVA RAMŠAK
Tomaž Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem se lotil teme celostne grafične podobe organizacije v teoriji in praksi. Tako je nastal izdelek, ki ga bomo v Vinogradništvu Ramšak uporabljali kot smerokaz v komuniciranju z javnostmi. S pomočjo prijatelja, grafičnega oblikovalca in art direktorja pri oglaševalski agenciji Pristop, Nenada Cizla je nastal nov logotip, simbol, barvna zasnova in tipografija. Izdelala sva etiketo za steklenice, vizitke, dopisni papir, kuverte, označevalne table, cenik, nalepke za avte, majice in ostali promocijski material. Sam sem med tem določil tudi politiko podjetja, filozofijo, cilje in vizijo Vinogradništva Ramšak. Prepričan sem, da bomo ob doslednem uporabljanju elementov na trgu uspešnejši in bolj prepoznavni. Logotip se mi zdi enostaven, lahko zapomljiv in berljiv, hkrati pa vsebuje tudi vse elemente, ki smo jih želeli vnesti. Tako simbol predstavlja domačijo, mogočno hišo pod vinogradi, ki nam bo pomagala graditi imidž Vinogradništva Ramšak kot velikekga, močnega predstavnika vrhunskih vin doma in v tujini.
Ključne besede: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, imidž organizacije, simbolni identitetni sistem, poslanstvo, vizija, cilji, politika organizacije, blagovna znamka, slogan, javnosti, komunikacijski sistem, simbol in logotip, barve, črkopis, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3638; Prenosov: 733
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

3.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 3212; Prenosov: 439
.pdf Celotno besedilo (634,28 KB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2371; Prenosov: 1145
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
PODOBE TUJEGA IN DRUGAČNEGA V LITERATURI FERDA GODINE
Črt Močivnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Godinova literarna dela so v slovenskem prostoru poznana, saj je nepretrgoma ustvarjal slabih šest desetletij. Svojo pisateljsko pot je začel s kratkimi pripovedmi (črticami in novelami), ki so se navezovale na prekmursko govorico in življenje prekmurskega človeka. V poznejšem ustvarjalnem obdobju se je posvetil daljšim tekstom — romanom, v katerih je obravnaval aktualne družbene razmere. Posebno pozornost je namenjal tudi opazovanju značajskih lastnosti literarnih oseb. V diplomskem delu podrobneje predstavljam podobe tujega in drugačnega v njegovem romanesknem opusu in novelistiki. Godinov literarni prostor je po večini Prekmurje, ki ponuja številne možnosti preučevanj podob tujega. Gre za tesen zgodovinski stik z Madžari, zanimiva je problematika verskih skupnosti in narodnostnih manjšin (Židi). Pogosto se v literaturi pojavlja problem zdomstva, dela v tujini: odkrivajo se nam podobe sosednjih in bližnjih držav: Madžarske, Nemčije, Italije, Avstrije in Francije. Podobe so redko izražene eksplicitno, pogosteje gre za implicitni vpliv, ki je opazen z vidika medosebnih odnosov posameznih literarnih oseb. Podobe drugačnega se osredotočajo na literarne like, ki odstopajo od ustaljenih podob oz. stereotipov, gre za t. i. monumentalne like. Najpogostejši je lik duhovnika, ki je prisoten tako v novelistiki kot v romanesknem opusu. Zanimivi so ženski liki, ki niso premišljevalci o življenju in razumski urejevalci dogodkov, ampak se na spremembe odzivajo intuitivno, ravnajo, kakor se jim v danem trenutku zdi pravilno. Mlada samomorilka Dunja je ena najzanimivejših literarnih likov v Godinovi prozi, z njo načenja vprašanja, ki se tičejo odnosov med starejšo in mlajšo generacijo. Številni literarni liki so zaznamovani tudi z avtobiografskimi prvinami. Zaradi osebne izkušnje političnega preganjanja Godina ni mogel ostati zgolj nemi opazovalec dogajanja v družbi. Z dejanji svojih literarnih likov je opozarjal na krivice, ki so se dogajale malemu človeku. Njegov literarni opus je pomemben literarnozgodovinski odsev dvajsetega stoletja na slovenskih tleh.
Ključne besede: Ferdo Godina, stereotipi, podobe tujega, literarni liki.
Objavljeno: 22.04.2010; Ogledov: 2399; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (628,52 KB)

6.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 11543; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (28,53 MB)

7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Sašo Bombek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 1578; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (992,86 KB)

8.
Podoba Romov v izbranih pripovednih delih Janeza Trdine in Ivana Cankarja
Tina Esih, 2014, diplomsko delo

Opis: Romi, ki so pred več kot 1500 leti zapustili Indijo in se naselili v različnih državah po svetu (tudi v Sloveniji), so zaradi svoje drugačnosti v očeh ljudi vedno predstavljali »drugo«, »tuje«. 19. stoletje in z njim romantika (ki je v ospredje postavila eksotiko, primitivno ljudsko kulturo, skrivnostnost ter posnemanje ljudskih balad, glasbe, pravljic in vraževerja) sta povzročila, da so se Romi znašli v središču zanimanja in prikazovanja znanstvenikov, likovnikov, glasbenikov in literarnih ustvarjalcev. Ti so podatke za svoja dela iskali v strokovnih in znanstvenih prispevkih neromskih opazovalcev in zapisovalcev romske zgodovine, ki pa so s svojo vsebino prinašali tudi številne predsodke in stereotipe. Na Slovenskem so se Romi pojavili v delih številnih pisateljev. V diplomskem delu izpostavljamo Janeza Trdino in Ivana Cankarja ter nekatera njuna dela iz druge polovice 19. in prve polovice 20. stoletja. Na temeljih imagologije (interdisciplinarne literarne vede in panoge primerjalne književnosti, ki raziskuje podobe Drugega/Tujega v literaturi, med katerimi jo še posebej zanimajo stereotipne predstave) smo z metodo leksikalne in strukturalne analize raziskali podobe Romov, kot sta jih v izbranih delih ustvarila omenjena avtorja. Ugotovili smo, da je Janez Trdina pri tem ostajal v okvirih stereotipnih predstav, Ivan Cankar pa je slednje nadgradil in tudi presegel. Moški in ženski romski lik sta v njegovih besedilih sinonima za umetnika, bohema. Ob tej so jima pripisane še vloge nosilca ali nosilke vodilne ideje, usodne ženske, uresničevalke hrepenenja, pohujševalke in odrešitelja oziroma odrešiteljice slovenskega naroda.
Ključne besede: Romi, podobe Romov, podobe Drugega/Tujega, imagologija, stereotipi, predsodki, Ivan Cankar, Janez Trdina, realizem, dekadenca, simbolizem, impresionizem.
Objavljeno: 28.02.2014; Ogledov: 1195; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (490,67 KB)

9.
VPLIV ZNANOSTI NA PODOBE TELESA V SODOBNI LIKOVNI UMETNOSTI
Tina Ritlop, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil predstaviti koncept umetniškega in znanstvenega ter zgodovino povezovanja umetnosti in znanosti s poudarkom na podobah telesa v likovni umetnosti, ki v svoje delovanje vključuje znanost, prav tako pa je opredeljen tudi koncept samega telesa. Bistven del naloge se osredotoča na čas sodobne umetnosti, v okviru katere so predstavljeni tudi primeri tujih in slovenskih umetnikov, ki ustvarjajo s pomočjo znanosti in tehnologije in ki se v svoji umetnosti ukvarjajo s podobami telesa. Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšne možnosti ponujata znanost in tehnologija pri upodabljanju telesa ter kaj sporoča takšno povezovanje umetnosti z znanostjo. Analiza literature ter primerjava različnih perspektiv sta privedli do ugotovitve, da tehnologija omogoča razvoj telesa v takšni razsežnost, da je težko predvideti, kakšen bo končni produkt znanstveno-umetniškega ustvarjanja ter kaj bo nekoč smatrano kot idealno telo. Uporabljenih je bilo več raziskovalnih metod, med njimi deskriptivna, komparativna, zgodovinska, spraševalna metoda ter metoda analize in sinteze. Uporabljeni viri in literatura zajemajo knjige oziroma monografije, strokovne in nestrokovne časopisne članke, leksikone, učbenike, intervju ter internetne vire.
Ključne besede: umetnost, znanost, podobe telesa, znanstvena revolucija, Vanitas, Noordung 1995–2045, 37°C
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 1019; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

10.
VLOGA PODOB PRI OBLIKOVANJU NACIONALNE IDENTITETE - PRIMER OGLASA "GOSTJE PRIHAJAJO"
Ana Štruc, 2014, magistrsko delo

Opis: Naloga je sestavljena iz treh delov. V prvem delu je obravnavana vizualna kultura, podoba, načini branja, oblikovanje pomenov, pristop aktivnega občinstva, medijski diskurz. Nato se ukvarjam s vprašanjem identitete, kako se le-ta oblikuje, kako na razvoj slednje vplivajo mediji in oglaševanje, nadaljujem pa s pregledom teorij in raziskav nacionalne identitete. Sklop zaključim s slovensko nacionalno identiteto, iz katere sledi tretji del naloge – študija oglasa Gostje prihajajo iz leta 1986, ki je bil del kampanje, ki jo je po naročilu Gospodarske zbornice Slovenije ustvarjala oglaševalska agencija Studio Marketing. Številnim se je prav ta del večletne akcije skupaj z znamenitim sloganom “Slovenija, moja dežela” v spomin vtisnil tudi kot označevalec časa tik pred osamosvojitvijo. Več kot dvajset let pozneje se je ista agencija odločila, da slogan znova obudi, tokrat za potrebe oglaševanja nizozemske blagovne znamke Spar. Študija konkretnega primera razjasni, kako podobe oblikujejo pomene tudi na nacionalni ravni in kako lahko spreminjanje konteksta, časa, cilja in tudi naročnika oglasa, vpliva na sprejemanje istih podob na drugačen način.
Ključne besede: podobe, oglaševanje, pomeni, nacionalna identiteta, kontekst, Slovenija, osemdeseta, osamosvojitev
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 658; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici