| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Ključne besede: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 464; Prenosov: 68  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika : diplomsko delo
Polina Avfukova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 918; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (749,41 KB)

3.
PRIMERJAVA UGLEDA DVEH PONUDNIKOV NA SLOVENSKEM TELEKOMUNIKACIJSKEM TRGU
Eva Vojsk, 2016, diplomsko delo

Opis: Ta diplomski projekt je konkretno osredotočen na primerjavo ugleda med dvema vodilnima ponudnikoma na slovenskem telekomunikacijskem trgu, podjetjema Si.mobil d. d. in Telekom Slovenije d. d. V diplomskem projektu sem se osredotočila na raziskovanje zaznanega ugleda obeh podjetij med slovensko javnostjo ter omenjeni podjetji primerjala po ugledu. V prvem, teoretičnem delu, sem opredelila koncepte, pomembne za empirični del projekta. Opredelila sem ugled, njegove dejavnike ter njegov pomen za podjetje. Prav tako sem razložila tudi sorodna koncepta, identiteto ter podobo podjetja ter poiskala povezave med vsemi tremi. Sledi drugi del, v katerem sem se osredotočila na slovenski telekomunikacijski trg in opisala podjetji, ki sem ju zajela v raziskavi, Si.mobil d. d. in Telekom Slovenije d. d. V empiričnem delu sem uporabila anketni vprašalnik, ki se je navezoval na zaznavanje ugleda prej omenjenih podjetij. Vanj sem vključila dejavnike ugleda, vsa vprašanja pa sem oblikovala glede na hipoteze, ki sem si jih zastavila pred začetkom dela. Po opravljeni raziskavi sem zbrane podatke analizirala s pomočjo statističnega programa SPSS, prikazala pa sem jih s pomočjo programa Microsoft Excel. Na koncu sledi še analiza rezultatov, v kateri sem potrdila oz. zavrnila na začetku zastavljene hipoteze.
Ključne besede: identiteta podjetja, podoba podjetja, ugled podjetja, konkurenca, telekomunikacijske stortive
Objavljeno v DKUM: 08.09.2016; Ogledov: 1441; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Darjan Panič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Ključne besede: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno v DKUM: 07.07.2016; Ogledov: 1558; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (38,18 MB)

5.
ANALIZA UGLEDA ZAVAROVALNIC V SLOVENIJI
Mateja Vidovič, 2012, magistrsko delo

Opis: Dnevno srečevanje z informacijami, nam zavedno ali nezavedno pomaga oblikovati mnenje o organizaciji, izdelku ali storitvi. S primernim ugledom si organizacija, izdelek ali storitev v javnosti izoblikuje pozitiven ali negativen ugled. Ugled je postal sredstvo za dosego ekonomske vrednosti in je v današnjem času med najpomembnejšimi dejavniki za obstanek in tudi nadaljnji razvoj organizacije. Namen in cilj celotnega magistrskega dela je bilo ugotoviti, kako pomemben je ugled zavarovalnice, in ali ugled podjetja vpliva na odjemalčevo odločitev pri kateri zavarovalnici bo sklenil zavarovanje. V Sloveniji deluje kar nekaj zavarovalnic, zato smo našo analizo zavarovalnic omejili na tri največje slovenske zavarovalnice, kjer so nas predvsem zanimali različni dejavniki, ki vplivajo na ugled in na odločitev odjemalcev komitent katere bodo postali. Tri največje slovenske zavarovalnice na trgu, ki smo jih v raziskavi zajeli in jih predstavili, so Zavarovalnica Triglav d.d., Zavarovalnica Maribor d.d. in Adriatic Slovenica d.d. Osredotočili smo se na pomembnost njihovega ugleda s strani odjemalca. Že tržni delež zavarovalnic pove njihovo mesto na trgu, vendar smo želeli izvedeti, kako pomemben je ugled oz. ali le ta vpliva na odjemalčevo odločitev izbora zavarovalnice. V prvem delu smo predstavili teorijo, ki se nanaša na raziskavo. Kot prvo smo opredelili in razložili pojem ugleda in njegovo povezavo s podobnimi pojmi, ter nadaljevali z ugledom podjetja na splošno, ugledom blagovne znamke in ugledom vodstva podjetja. Kasneje smo se navezovali na pomembne dejavnike, ki so povezani z ugledom in našim magistrskim delom. V drugem delu teorije smo se osredotočili na storitev samo in z zavarovanjem povezanimi pojmi. Ker smo se v delu osredotočili na tri največje slovenske zavarovalnice, smo za konec teoretičnega dela predstavili vse tri omenjene zavarovalnice. Sledi empirični del, kjer smo za pridobitev podatkov raziskave izbrali anketni vprašalnik. V njega smo vključili elemente ugleda, ki so relevantni za naše delo. Predvsem smo se osredotočili na štiri ključne dejavnike in njihovo razmerje med izbranimi zavarovalnicami. Glavni dejavniki, ki so povezani tudi z zastavljenimi hipotezami, so zaupanje zavarovalnici, privlačnost zavarovalnice, družbena odgovornost zavarovalnice in njena naravnanost na prihodnost. Respondente smo povprašali še o drugih dejavnikih, ki so povezani z ugledom in so pomembni za našo raziskavo. Izbrali smo kvantitativno metodo raziskovanja, torej anketni vprašalnik. Slednjega smo ustrezno prilagodili naši raziskavi. Anketni vprašalnik smo razdelili med ciljno skupino, odjemalcem, s katerim smo pridobili podatke, ki smo jih analizirali. Vprašalnik je bil poslan priložnostno izbranim osebam iz različnih regij v Sloveniji. Da smo zajeli čim širši krog ljudi, smo za lažje pridobivanje podatkov v večini izvedli spletno anketiranje, za drugi del pa smo izvedli osebno spraševanje. Za lažjo analizo smo podatke izračunali s pomočjo programa SPSS in si pomagali s programom MS Excel. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo predstavili rezultate analize, s katerimi smo prišli do ugotovitev, kako ugled vpliva in ali če sploh vpliva na izbiro zavarovalnice oz. zavarovanja določene zavarovalnice ter kateri dejavnik ugleda je za odjemalce najbolj pomemben pri njihovem izboru. Na koncu smo prišli do zaključka, s katerim smo potrdili ali zavrgli na začetku zastavljene hipoteze. Zastavili smo si pet hipotez, ki so nas vodile skozi celotno magistrsko delo. Za pridobitev podatkov raziskovalnega problema smo tako uporabili metodo spraševanja – anketni vprašalnik. Zanesljivost anketnega vprašalnika je bila visoka, saj so bile vse vrednosti nad 0,8. Anketni vprašalnik nam je pomagal priti do podatkov, ki nam povedo ali hipotezo potrdimo ali zavrnemo. Zavrnili smo dve hipotezi, tri pa sprejeli. Hipotezo 1, 2 smo zavrnili, 3, 4 in 5 pa sprejeli, kar bomo v empiričnem delu tudi dokazali. V pomoč nam je bila literatura, različni članki, spl
Ključne besede: Identiteta podjetja, podoba podjetja, ugled podjetja, management storitev, zavarovalniška storitev, zavarovalništvo.
Objavljeno v DKUM: 29.10.2012; Ogledov: 4489; Prenosov: 514
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

6.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Sašo Bombek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Objavljeno v DKUM: 18.07.2011; Ogledov: 2438; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (992,86 KB)

7.
EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
Tjaša Pogorevc, 2011, diplomsko delo

Opis: Množični mediji so zaradi različnih sprememb v družbi postali pomemben del vsakdanjega življenja. Ljudje se obračajo nanje, ko želijo pridobiti informacije o tem, kaj se okoli njih dogaja. S svojimi informacijami oziroma z načinom, na katerega jih posredujejo, mediji vplivajo na javno mnenje, zaradi česar postajajo vedno pomembnejši tudi za podjetja in organizacije, ki lahko s pomočjo medijev okrepijo svoj položaj na trgu in v družbi. Za podjetja je pomembno, da se s pojavljanjem v medijih pozitivno zapišejo v spomin potrošnikov, zaradi česar morajo imeti podjetja dobro urejeno področje družbene odgovornosti in o njem tudi komunicirati. Proučevali smo, kakšna je bila medijska vidljivost podjetij, ki so uvrščena v Prvo kotacijo Ljubljanske borze, tako da smo analizirali štiri največje slovenske dnevnike.
Ključne besede: korporativna družbena odgovornost, medijska vidljivost, ugled podjetja, korporativna identiteta, podoba podjetja, množični mediji, teorija prednostnega tematiziranja
Objavljeno v DKUM: 18.04.2011; Ogledov: 12012; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (11,53 MB)

8.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno v DKUM: 19.08.2010; Ogledov: 3302; Prenosov: 1264
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

9.
VPLIV SPREMEMBE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA KAPELA D.D. NA NJIHOVO POSLOVANJE
Tamara Rajk, 2009, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba podjetja, ki je osrednja tema te diplomske naloge v poslovnem svetu vedno bolj pridobiva na pomenu. Do sedaj so vodstva podjetij v njej videla samo posredovanje osnovnih informacij o podjetju, niso se pa zavedala pravega pomena, ki ga ima celostna grafična podoba. Skrbno oblikovana celostna grafična podoba podjetja ali blagovne znamke le-to razlikuje od številnih konkurentov na trgu in »poskrbi« da se le-to kupcem vtisne v spomin. Zato se za njeno popolno spremembo ali pa samo posodobitev odloča vedno več podjetij. Podjetja si na ta način želijo zagotoviti večjo prepoznavnost in verodostojnost pri kupcih, ter boljše pozicioniranje na trgu. Podjetje Kapela d.d., ki ga obravnavamo v tem diplomskem delu, se je v preteklosti srečevalo z mnogimi težavami, ki so le-to pripeljale do slabega položaja na trgu, slabega imidža ter velikih finančnih težav. Takratno vodstvo je povsem zanemarilo številne konkurenčne prednosti, ki jim jih ponuja že sama lega njihovih vinogradov, bogata dolgoletna tradicija ter vinska klet okrogle oblike, ki je bila prva tovrstna v Sloveniji. Prav tako vodstvo podjetja ni vlagalo v razvoj novih vinskih sort temveč je večji del odprtega vina prodajalo konkurenci, ki pa si je tako z svojimi izdelki lahko pridobivala vedno večjo konkurenčno prednost. Podjetje pa je zanemarjalo tudi vključevanje v okolje, kar je prav tako vplivalo na slabšanje imidža podjetja in izgubo kupcev. Vlaganje v komunikacijska sredstva je bilo minimalno. Uporabljali so samo vizitke, poslikavo dostavnih vozil, ter logotip na dopisnem papirju in dobavnicah. Z menjavo vodstva v preteklem letu pa se je v podjetju Kapela d.d. marsikaj spremenilo. Novo vodstvo se poleg drugih sprememb, ki jih je podjetje potrebovalo dobro zaveda tudi pomena skrbno oblikovane celostne grafične podobe podjetja. Tako so v lanskem letu v sodelovanju z izbrano agencijo izoblikovali celostno grafično podobo, ki zajema vse pomembne elemente, s katerimi se podjetje želi predstaviti na trgu ter pri kupcih ponovno vzpodbuditi verodostojnost. To so cerkvica sv. Magdalene ter prikazano tradicijo kapelskih vinorodnih gričev. Zavezanost naravi pa so prikazali z izbiro rjave ter oker barve, ki predstavljata rodovitnost, ruralnost in prvinskost. Pomembena konkurenčna prednost, ki njihovim vinom zagotavlja žlahten okus je lega njihovih vinogradov Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema prvo, drugo in tretje poglavje. Poglavja predstavljajo definicije pojmov povezanih s celostno grafično podobo ki jih interpretirajo različni avtorji. Praktični del, ki zajema četrto, peto, šesto, sedmo in osmo poglavje pa se nanašajo na proučevano podjetje. Poglavja predstavljajo položaj podjetja v preteklosti in sedaj, ter postopek prenove celostne grafične podobe podjetja, na kateri podjetje gradi uspešno poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: blagovna znamka, imidž oz podoba podjetja, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, slogan oz. pozicijsko geslo, črkopis in tipografija, barve, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2009; Ogledov: 4251; Prenosov: 510
.pdf Celotno besedilo (634,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici