| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Filmski turizem in turizem popularne kulture
Maja Turnšek, 2022

Opis: Monografija kritično reflektira aktualno raziskovanje filmskega turizma. Čez analizo presekov zgodovinskih, disciplinarnih in predvsem paradigmatskih razlikovanj identificira štiri osrednja polja raziskovanja. Poenostavljeno jih lahko razdelimo glede na njihovo osrednje raziskovalno vprašanje, s tem pa tudi teoretsko podstat in raziskovalne metode vsakega izmed pristopov: (a) Kaj mediji počnejo s turisti? (b) Kaj (potencialni) turisti počnejo s filmi? (c) Kaj akterji destinacije počnejo filmom in turistom? Ter končno (d) Kako celostno zaobjeti kompleksno soodvisnost med mediji, turisti in destinacijo? Avtorica čez poglobljeno analizo vsakega izmed pristopov identificira predvsem slepe pege v aktualnem raziskovanju in teoretski imaginaciji filmskega turizma in popularne kulture. Pri tem čez celotno monografijo zagovarja tezo, da lokalne turistične skupnosti niso ne pasivne in ne brez moči vplivanja v današnjem medijatiziranem svetu. Nasprotno: gre za soodvisen odnos ustvarjanja kraja, kjer je v analizo v prvi vrsti treba vključevati družbeno konstrukcijo prostora in s tem vlogo destinacijskega managementa.
Ključne besede: filmski turizem, turizem popularne kulture, podoba destinacije, destinacijski management, zgodbarjenje v turizmu
Objavljeno v DKUM: 19.01.2022; Ogledov: 315; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (7,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Prikaz toskane v filmu Under the Tuscan Sun (Pod toskanskim soncem)
Mark Zgrinskić, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo raziskali prikaz Toskane v filmu Under the Tuscan Sun (Pod toskanskim soncem) z namenom proučevanja vloge filmov pri ustvarjanju podobe destinacije. V začetnem delu smo postavili teoretično podlago, ki je zajemala turizem na splošno, zgodovino filmov, pojav filmskega turizma in vlogo podobe destinacije znotraj tega. Obenem smo na določenih primerih predstavili sestavne dele filmskega turizma. S tem smo pridobili boljše razumevanje lastnosti, ki povezujejo turizem in filme. Zatem smo opisali Toskano ter lokacije in znamenitosti, ki so povezane z zgoraj omenjenim filmom. Ključni del naloge sta sestavljala analiza filma ter anketiranje, ki smo ga izvedli preko spleta. Rezultati anket pred in po ogledu filma so nam pomagali razumeti vlogo filma Under the Tuscan Sun pri ustvarjanju podobe destinacije Toskane. Spoznali smo, da film ni v večji meri vplival na podobo destinacije. Po njegovem ogledu pa so se največ spremenili elementi, ki pojasnijo njegovo pomembnost kot vrsta promocije za destinacijo. Na koncu smo podali naše ugotovitve ter predloge za nadaljnje raziskave.
Ključne besede: filmski turizem, podoba destinacije, analiza filma, Under the Tuscan Sun
Objavljeno v DKUM: 26.11.2021; Ogledov: 253; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

3.
Spominki in turizem: motivi za nakup in pomen podobe destinacije pri izbiri spominkov
Urška Franc, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o spominkih, na katere je pri raziskovanju turizma pogosto pozabljeno. V zaključni nalogi želimo analizirati, kakšni so motivi za nakupovanje spominkov in kakšno vlogo ima pri izbiri destinacije njena podoba. Z izsledki raziskave bomo pridobili strokovno podkovana znanja, s katerimi bodo trgovine s spominki lažje izbirale svoj asortima in ga tako lažje prilagodile potrošnikom. Prav tako nam bodo izsledki pomagali pri nadaljnjem razvoju lastne blagovne znamke Bucimap. V teoretičnem okvirju smo se usmerili v spominke na splošno, osredotočili smo se na tipologijo spominkov in poiskali motive za nakup. V drugem delu smo opredelili podobo destinacije in natančneje opisali njene dimenzije. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo pripravili anketni vprašalnik, s katerim smo želeli dobiti odgovore na naša raziskovalna vprašanja. Rezultati raziskave so nam pokazali, da je osrednji motiv za nakup spominkov spominske narave ter da je pri podobi destinacije prostorska dimenzija tista, ki je najbolj pomembna. Ugotavljamo, da so spominki znotraj področja turizma izjemno pomembni, zato jim morajo raziskovalci v prihodnje posvečati več pozornosti.
Ključne besede: spominki, motivi, podoba destinacije, avtentičnost, Bucimap
Objavljeno v DKUM: 18.11.2021; Ogledov: 249; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

4.
Prikaz turistične destinacije v filmu Vicky Cristina Barcelona
Mojca Fras, 2020, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo se osredotočili na raziskovanje področja filmskega turizma, ki v današnji dobi dobiva vedno večji pomen. Predstavili smo različna mnenja priznanih raziskovalcev, ki so že raziskovali to področje, in našteli nekaj slovenskih ter svetovnih primerov filmskega turizma. S pomočjo sekundarnih virov smo pojasnili, kaj turiste sploh motivira k obisku filmskih lokacij in kako lahko filmi vplivajo na posameznikovo percepcijo destinacije. V raziskovalnem delu smo se osredinili specifično na film Vicky Cristina Barcelona in kako lahko ogled filma vpliva na gledalca. Podrobneje smo opisali Barcelono in s pomočjo analize vsebine izpostavili znamenitosti, ki so bile prikazane znotraj filma. S pomočjo Mladinskega centra Gornja Radgona smo izvedli kino večer, znotraj katerega smo opravili dvofazno raziskavo o destinacijski podobi Barcelone pred ogledom filma in po njem. Ugotovili smo, da je film v določeni meri res vplival na mnenje anketirancev in spremenil njihovo percepcijo o Barceloni. V zaključku smo podali predloge za nadaljnje raziskovanje in marketinško koriščenje fenomena filmskega turizma.
Ključne besede: filmski turizem, podoba destinacije, Vicky Cristina Barcelona, analiza filma
Objavljeno v DKUM: 04.12.2020; Ogledov: 490; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

5.
Literarni turizem in priložnosti za njegov razvoj v Sloveniji : Louis Adamič - pisatelj z zgodbo, ki povezuje Slovenijo, Balkan in Združene države Amerike
Jasna Potočnik Topler, 2020

Opis: V znanstveni monografiji predstavljamo literarni turizem z vidika analize in vrednotenja literarne dediščine ter pišemo o njeni umestitvi v turistično ponudbo. Prinašamo pregled temeljne znanstvene in strokovne literature področja in pojasnjujemo, kako se književnost umešča v kontekst turizma, literarnega turizma in doživljanja kulture. Gre za monografijo, ki se osredinja na dela Louisa Adamiča (1898–1951), še posebej na njegova romana Vrnitev v rodni kraj (angl. The Native’s Return) in Moja rojstna dežela (angl. My Native Land). V njima se prepletajo področja turizma, literarne teorije in književnosti. Monografija kot vir nadaljnjega razvoja literarnega turizma v Sloveniji analizira in vrednoti literarno dediščino Louisa Adamiča. V knjigi so prav tako ponujena priporočila, kako dediščino obravnavanega avtorja aktivneje vključiti v turistično ponudbo – predstavljeni so koncepti literarnega turizma z metodologijo področja, kar je lahko vodilo upravljalcem turističnih destinacij in drugim turističnim deležnikom pri snovanju novih turističnih proizvodov ali pri nadgradnji obstoječih.
Ključne besede: literarni turizem, literarna dediščina, dediščinski turizem, kulturni turizem, Louis Adamič, slovenska književnost, ameriška književnost, podoba destinacije.
Objavljeno v DKUM: 25.11.2020; Ogledov: 385; Prenosov: 29
URL Povezava na datoteko

6.
Changes brought about by the Ultra Europe festival to the destination management and marketing of the city of Split
Leo Bartolec, 2019, magistrsko delo

Opis: Nowadays, youth and event tourism are new specific types of tourism that have been given more attention in the academic literature. They are gaining in importance in the tourism industry in Croatia. This thesis aims to analyse the importance and impact that is brought by the Ultra Europe music festival to the city of Split, Croatia. The impact that is brought to a destination by a music festival is observed through three areas of analysis; (a) destination image, (b) creation of new products and services in a destination and (c) segmentation of visitors. Through these three dimensions, this thesis aims to see whether the “festivalisation” phenomena happened to the city of Split and how destination management and marketing stakeholders observe changes and use them for their business activities for the tourism market.
Ključne besede: podoba turistične destinacije, mladinski turizem, dogodkovni turizem, oglaševanje, menedžment, festivalizacija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2019; Ogledov: 850; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

7.
Analiza podobe Nemčije kot turistične destinacije v katalogih izbranih slovenskih potovalnih agencij
Patricija Zagožen, 2016, diplomsko delo

Opis: Podoba turistične destinacije je v marketingu ključni kriterij tržne moči konkurentov, ki odločilno vpliva na turiste. Da bi si turisti ustvarili realno sliko, oziroma podobo o tej turistični destinaciji, morajo potovalne agencije s svojimi vizualnimi pripomočki (npr. katalogi), pri turistu ustvariti zanimanje za izbiro te destinacije.
Ključne besede: Podoba turistične destinacije, katalog, potovalna agencija, terminološki slovarček.
Objavljeno v DKUM: 09.11.2016; Ogledov: 734; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (735,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici