| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3193; Prenosov: 639
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA BODOČEGA PODJETJA »Svečka d.o.o.« S POUDARKOM NA STRATEŠKEM MANAGEMENTU
Nataša Krajnc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo na praktičnem primeru zamišljenega bodočega podjetja Svečka, d.o.o. poskušali predstaviti, kako pomembno in potrebno je dobro ter dolgoročno planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Diplomsko delo smo sestavili tako, da smo na začetku predstavili podjetniško idejo, ter podjetje samo. Proučili smo dejavnike uspešnosti pri ustanavljanju bodočega podjetja, opredelili ustanovitveno in razvojno vizijo ter nadaljevali s planiranjem razvoja na ravni politike podjetja. Ugotovili in proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja, zanimalo nas je katere so prednosti in slabosti podjetja, pa tudi priložnosti in nevarnosti, ki mu pretijo iz okolja, v katerem bo poslovalo, kajti če je podjetje sposobno predvideti prihodnje dogajanje v okolju, se tudi lažje in pravočasno odziva na spremembe. Po planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo nadaljevali s planiranjem razvoja bodočega podjetja na ravni strateškega managementa. Zapisali smo možne strategije in jih po njihovem ekonomskem vrednotenju tudi potrdili. Planiranje razvoja bodočega podjetja Svečka, d.o.o. smo zaključili s programom razvoja podjetja. Na podlagi vseh ugotovitev menimo, da je naložba v bodoče podjetje Svečka, d.o.o. smiselna in je realno uresničljiva.
Ključne besede: Podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, politika podjetja, strateški management, programiranje razvoja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 1701; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (6,74 MB)

3.
ANALIZA USPEŠNOSTI SPODBUJANJA, ISKANJA IN REALIZACIJE POSLOVNIH ZAMISLI NA PRIMERU PODJETJA SLEM, d.o.o.
Alenka Ramšak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ustvarjalnost je boj za preživetje, obstoj podjetja. Potrebno je spodbujati ustvarjalnost in ga celo nagrajevati, saj je to motivacija za zaposlene. Motivacija zaposlenih je lahko različna, eni se bodo bolj potrudili, če bodo vedeli, da gre za denarno nagrado, drugim bo več pomenil skupen uspeh in zadovoljstvo, da je nekaj ustvaril. Potrebno je, da vodja ustvarjalnih skupin pozna svoje "ustvarjalce" in jih zna spodbuditi in motivirati, da bodo produktivni pri iskanju novih izboljšav — idej, ki bodo lahko v podjetju prinašala dobiček in uspehe. Pri tem se lahko poslužujemo različnih tehnik za iskanje oziroma spodbujanje idej. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov. V prvem delu smo predstavili teoretična spoznanja. Spoznali smo pojem ideje, ustvarjalnost, ustvarjalni proces, proučili smo različne tipe tehnik generiranja idej: individualne, skupinske, analitične in celostne. Tehnike nam ne služijo vedno le pri iskanju novih idej, ampak služijo tudi za iskanje idej, kako nekaj izboljšati, nadgraditi. Pri tehnikah se lahko povežejo sodelujoči v skupine in skupinsko tuhtajo ter iščejo izboljšave. "Več glav več ve", pravijo. Med tehnikami lahko najdemo tudi posamezne tehnike, ki dajo možnost ljudem, ki ne želijo razmišljati na glas. Zapisujejo si svoje ideje in jih potem predstavijo. Ob vseh teh tehnikah, ki smo jih navedli v diplomskem seminarju, je potrebna v podjetju tudi prava klima, dobro in pozitivno delovno okolje. Pri vsem tem je v podjetju potreben tudi dober vodja, ki da svojim zaposlenim vzpodbude za ustvarjalnost. Pojavi se kar nekaj različic pri vodstvenih strukturah med podjetniki, notranjimi podjetniki in managerji. Notranji podjetniki so ena izmed rešitev za podjetje, ki ima ljudi, ki stojijo za novimi proizvodi in imajo zelo močno motivacijo za povezavo v skupine in nove dosežke. Notranji podjetniki morajo biti zelo razgledani in morajo dati velik poudarek sposobnostim za delo v skupini. Pripravljeni morajo biti na vse uspehe in padce, iz vsakega delavca morajo narediti zmagovalca in ga spodbuditi za dosežke, sanjati morajo z odprtimi očmi in biti inovativni ter vztrajni, da projekt speljejo od zasnove do realizacije. Z dobro idejo se vedno začne dobra skupina, ki dela na realizaciji, jedro vsega ustvarjanja je dober poslovni načrt, s katerimi se predstavi podjetje oz. skupina ustvarjalcev, najprej ljudem, ki bodo finančno in materialno pripomogli k realizaciji zasnovane ideje. Nobena pot ni ravna, na vseh poteh nas čakajo vzpetine in doline. Ravno tako je z idejo, ki se lahko v trenutku zdi dobra, a se kasneje na poti realizacije ustavi, vendar ne smemo prenehati in pustiti, da nam ovire zaprejo pot. Z vsem elanom in pozitivnim mišljenjem moramo iz ene ideje najti drugo in najti rešitev, da bo naša prvotna ideja zasijala v uspeh. V drugem, praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Slem, d. o .o., in proučili, kako v njihovem podjetju krojijo ideje, ali so jim pomembne za njihovo delovanje, kaj menijo o spodbujanju iskanja idej za boljše proizvode/storitev med zaposlenimi. "Kar seješ, to žanješ", je stara modrost, ki v podjetniškem svetu nemalokrat drži. Če bomo sejali dobre ideje na pravo polje, bodo le-te imele dober uspeh ne le na našem trgu, ampak tudi v svetu.
Ključne besede: podjetniška ideja, ustvarjalni proces, tehnike ustvarjalnega mišljenja, invencija, inovacija, motivacija, skupine, timi, notranje podjetništvo, poslovni načrt
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 2185; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (532,31 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA
Tanej Tinauer, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli na praktičnem primeru pokazati planiranje razvoja podjetja. Razvoj podjetja mora vedno potekati od podjetniške ideje k uresničitvi te ideje. Vendar ideja sama še ne zagotavlja uspeha. Potrebno je spremljati tudi ostale dejavnike, ki vplivajo uspeh poslovanja podjetja. Tako ima planiranje razvoja podjetja vpliv na bodoči obstoj podjetja in s tem tudi na uspešnost poslovanja podjetja. Sama uspešnost poslovanja podjetja je odvisna od izbrane in oblikovane vizije, politike podjetja in strategij podjetja. Podjetje X d.o.o. je podjetje, ki se bo ukvarjalo s storitveno dejavnostjo, in sicer z izplačilom odškodnine v primeru nezgode. Podjetje še ni ustanovljeno oziroma registrirano. Predpostavljamo, da se bo podjetje ustanovilo v bližnji prihodnosti ob pogoju, da bodo zagotovljena zadostna finančna sredstva za ustanovitev in normalno poslovanje podjetja. Na začetku smo v diplomskem delu opredelili teoretična izhodišča. Tako smo predstavili pojem podjetja, možne oblike podjetij, predstavili smo podjetniško idejo in vire za njen nastanek. Opredelili smo okolje podjetja in opredelili vizijo ter politiko podjetja, pokazali smo tudi strategije. Zaključili smo z ekonomskim vrednotenjem in programom uresničitve podjetja. V praktičnem delu diplomskega dela smo želeli na primeru podjetja X d.o.o. pokazati ali je ustanovitev novega podjetja smiselna in ekonomsko utemeljena. Na podlagi zbranih in predstavljenih podatkov menimo, da je ustanovitev novega podjetja smiselna in ekonomsko upravičena.
Ključne besede: planiranje razvoja, podjetniška ideja, vizija, politika podjetja, strategije, podjetje, ekonomsko vrednotenje, program uresničitve
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 2018; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici