| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH KONTAKTNEGA CENTRA V PODJETJU PETROL D.D.
Nina Ščernjavič, 2012, diplomsko delo

Opis: Motiviranje je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Pravilno motivirani zaposleni morajo vedeti, kaj jih žene in spodbuja k uspešnemu delu. Zdravi odnosi, medsebojno spoštovanje, zaupanje in ustrezno plačilo za opravljeno delo so tisti dejavniki, ki vsakega izmed nas najbolj motivirajo k doseganju ciljev podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del in govori o motivaciji zaposlenih v kontaktnem centru podjetja Petrol, d. d. V teoretičnem delu smo povzeli nekaj teorij o motivaciji, vrste motivov in potreb, motivacijske modele in motivacijske dejavnike ter na kratko predstavili podjetje Petrol, d. d. in njegov kontaktni center. V praktičnem delu smo z anketnim vprašalnikom raziskali motivacijo zaposlenih. Z anketo smo hoteli potrditi ali ovreči postavljene domneve. Ugotovili smo, da bi morali v kontaktnem centru podjetja Petrol, d. d. posvetiti več pozornosti motiviranju zaposlenih. Sicer pa se moramo vsi, ki delujemo v kateremkoli podjetju, truditi za doseganje najboljših rezultatov.
Ključne besede: motivacija, motivacija zaposlenih, motivacijska teorija, motivacijski dejavniki, analiza, raziskava, podjetje Petrol, d. d., klicni center.
Objavljeno: 28.08.2012; Ogledov: 1848; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (874,91 KB)

2.
Vloga duhovne inteligence pri vodenju v podjetju x
Mateja Sekavčnik, 2017, magistrsko delo

Opis: Življenje se nenehno spreminja na vseh ravneh in spremembe so edina stalnica v njem. Spremembe ne prizanašajo nikjer in dobro je, da se tega zavedamo in imamo posluh zanje, predvsem za tiste, ki so za nas dobre in prispevajo k pozitivnemu učinku na enem ali več življenjskih področjih. To vključuje tudi poslovni svet ter svet vodenja manjših podjetij, velikih korporacij in multinacionalk ter tudi vsakovrstno vodenje v širšem smislu. Seveda pa se vse najprej prične pri vodenju samih sebe. Če sami sebe ne znamo voditi, sprejemati in ozaveščati svojih čustev, ugotavljati kdo smo in kam smo namenjeni, se spraševati o svojem smislu, biti zavestni in prisotni ter delovati za širši smisel celotne človeške skupnosti, kako bi lahko potemtakem vodili tudi druge? Potrebna je dovzetnost za drugačne načine vodenja, ki vključujejo še kaj več kot zgolj tradicionalne doktrine, po katerih se je delovalo v preteklosti in se v mnogih primerih dogaja tudi danes. Vse te stare paradigme vodenja, je že zdavnaj povozil čas in prihaja vse več priložnosti, da se izkažemo kot srčni voditelji, ki s svojim prispevkom spreminjajo sebe in tudi svet v katerem delujemo. V še vedno pretežno moško naravnani kulturi in delovanju ter tudi vodenju (tekmovalnost, fokusiranost, moč, oblast, analitičnost …) po vsem svetu, pa korenito potrebujemo tudi ženski princip delovanja in vodenja (sprejemanje, sočutje, toplino, intuitivnost, skrb …) Ker le eno z drugim, z moškim in ženskim principom z roko v roki, lahko delujemo celovito. Pri vse tem pa ima veliko vlogo, če ne celo največjo, ravno zavedanje smisla uporabnosti duhovne inteligence, ki nam na vseh ravneh bivanja pomaga, da postajamo iz dneva v dan boljše različice sebe.
Ključne besede: duhovna inteligenca, vodenje, managerji, vodje, management, podjetje Petrol energetika d. o. o.
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 381; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1020,38 KB)

3.
Trajnostni razvoj podjetja petrol d.d.
Laura Čepe, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Petrol d. d. je eno izmed najbolj prepoznanih podjetij z oskrbovanjem goriv na Balkanu. Njihovo delovanje na vseh področjih narašča, kar pa pomeni tudi vse močnejše vplive na okolje ter družbo. Kot odziv na to, je podjetje sprejelo veliko ukrepov, s katerimi bi te vplive zmanjšalo in izboljšalo, hkrati pa razvilo različne strategije ter ukrepe, ki zavzemajo trajnostna načela. Trajnostni razvoj postaja v svetu vedno bolj pomemben. Vse več je podjetij ter posameznikov, ki se ukvarjajo s problematiko trajnostnega delovanja in ozaveščanja ljudi o trajnostnem razvoju. Podjetje Petrol d. d. prav tako dobro sledi slednjemu načelu ter si postavlja dolgoročne cilje, ki sovpadajo s temi načeli. S pomočjo anketiranja smo opravili raziskavo, v kateri smo ugotavljali ozaveščenost zaposlenih v podjetju Petrol d. d. z njegovim trajnostnim razvojem in posameznimi ukrepi. Sodeč po raziskavi zaposleni dobro poznajo koncept trajnostnega razvoja in slednjemu uspešno sledijo. Bolj jim je znan pogled iz družbenega vidika ter manj iz okoljskega vidika trajnostnega delovanja.
Ključne besede: trajnostno delovanje, podjetje Petrol d. d., okoljski vidik trajnostnega razvoja, družbeni vidik trajnostnega razvoja, ekonomski vidik trajnostnega razvoja
Objavljeno: 07.01.2020; Ogledov: 30; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici