| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN ANALIZE PANOGE IN KONKURENCE NA PRIMERU SPLETNIH TRGOVIN
Anja Trogar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Spletne trgovine nam omogočajo veliko več ugodnosti kot klasične. Prek spleta lahko nakupujemo 24 ur na dan in nismo vezani na eno samo lokacijo. Nakup je mogoč od doma iz naslonjača. Spletna prodaja je v Sloveniji vse bolj obiskana, saj zaradi vse hitrejšega tempa življenja vedno več ljudi nakupuje ob poznih večernih urah, ko je konec službenih in družinskih obveznosti. Najbolj obiskane slovenske spletne trgovine so: mimovrste, Bolha, Neckermann, Big Bang, Merkur, EnaA in Mercator. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov. V seminarju smo predstavili nakupovanje prek spleta. Predstavili smo razlike med navadno in spletno trgovino. V prvem delu seminarja smo podrobneje predstavili teoretične vidike: analizo panoge ter analizo konkurence. V drugem, praktičnem delu seminarja smo na kratko prestavili podjetje Merkur d.d., nato pa se podrobneje osredotočili na spletno trgovino Merkur. Opisali smo nastanek spletne trgovine oziroma e-prodajalne. Z analiziranjem razlik med navadnimi in spletnimi trgovinami smo prišli do ugotovitev, ki zastopajo prednost spletnih trgovin. Spletno nakupovanje vse bolj narašča predvsem zaradi vedno hitrejšega tempa življenja.
Ključne besede: analiza panoge, analiza konkurence, spletna trgovina, kupec, prodaja, benchmarking, e-trženje, podjetje Merkur.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 2952; Prenosov: 386
.pdf Celotno besedilo (349,77 KB)

2.
Izboljšanje nabavnega procesa v podjetju Merkur Markt
Ines Tadić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Potreba po konkurenčnosti podjetij in njihova borba za obstanek na trgu v današnjem času, ki je poln velikih in hitrih sprememb, se kažeta tudi v pomembnosti vloge nabavnega procesa v podjetjih. Podjetja vedno več denarja in časa namenjajo uspešnemu izvajanju nabavnega procesa in z njim povezanih funkcij, saj je to pogosto glavno merilo uspešnosti poslovanja v proizvodnih in storitvenih podjetij. Sam nabavni proces spada med najpomembnejša področja v organizaciji, saj mora podjetje zaradi globalizacije trgov, odnosov do dobaviteljev, nenehnega razvoja novih tehnologij in velike zahtevnosti kupcev spremljati, pravočasno oceniti ter obvladovati naštete poglavitne smeri na trgu. V prvem delu diplomske naloge so predstavljeni pojem logistike in elementi logističnega sistema ter njihovi cilji in naloge, v nadaljevanju pa je predstavljeno delovanje nabavnega procesa v podjetju. Jedro diplomske naloge zajema predstavitev trenutnega poteka procesa nabave v avstrijskem podjetju Merkur Markt. V zaključnem delu je predstavljena nova zasnova proces nabave obravnavanega trgovinskega podjetja, kjer se kaže, da ima nabava v teh podjetjih pomembno funkcijo. Ker delovanje nabavnega procesa vpliva na učinkovitost poslovanja v podjetjih, si menedžment prizadeva, da bi nabavnemu procesu namenjali več poudarka in s tem posledično izboljšali delovanje celotnega podjetja ter pripomogli k lažjemu doseganju ciljev.
Ključne besede: logistika, nabavna funkcija, nabavni proces, storitveno podjetje, podjetje Merkur Markt.
Objavljeno: 08.04.2016; Ogledov: 780; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
Organizacijski model ravnanja z odpadno embalažo v podjetju Merkur trgovina d.d. poslovalnica Velenje
Miran Zakelšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsi poslovni subjekti, ki svojo dejavnost opravljajo na področju Republike Slovenije, so zavezani zakonski direktivi 104. člena Zakona o varstvu okolja (Ur. l. RS, št. 39/06), leta 2011 pa je bila sprejeta tudi uredba, ki opredeljuje ločeno zbiranje odpadkov po vrstah, nosilcih, skladiščenju, metodologiji uporabe, predelavi, trgovanju in evidenci. V diplomskem delu smo raziskali, kako uspešno podjetje Merkur trgovina, d.d., uporablja svoj model ločenega zbiranja odpadne embalaže. Do numeričnih rezultatov smo prišli s pomočjo evidenc o ravnanju z odpadlo embalažo, ki jih po direktivi zbiranja odpadne embalaže vodi podjetje Merkur trgovina, d.d., na zato predpisanih obrazcih. Embalažo nato prodaja registriranim podjetjem, ki opravljajo to dejavnost. Na podlagi pridobljenih podatkov je prišel čas, da začne podjetje Merkur trgovina, d.d., razmišljati o zmanjšanju nastanka odpadne embalaže.
Ključne besede: organizacijski model odpadna embalaža ločeno zbiranje embalaže podjetje Merkur trgovina, d.d.
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 496; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

4.
Načrt finančnega prestrukturiranja v postopku prisilne poravnave
Sara Drofenik, 2017, diplomsko delo

Opis: Področje diplomske naloge je upravljanje in vodenje prisilne poravnave s prikazom v družbi Merkur d.d. ter poslovanje v krizni situaciji.
Ključne besede: kriza, poslovanje v krizi, reševanje krize, prisilna poravnava, načrt finančnega prestrukturiranja, podjetje Merkur d.d.
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 516; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (416,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici