| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ŠIRITEV DEJAVNOSTI PODJETJA KOT INVESTICIJSKI PROJEKT
Simon Jutriša, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja z naslovom »Širitev dejavnosti podjetja kot investicijski projekt« smo raziskali upravičenost investicije za izgradnjo prizidka dodatnih desetih ekoloških sob k podjetju Marka, d. o. o. Rogatec. V prvem delu smo predstavili teoretična in metodološka izhodišča o projektnem managementu. Seznanili smo se z vrstami projektov in pridobili smernice za izdelavo zagonskega elaborata projekta. V drugem poglavju smo na kratko predstavili podjetje Marka, d. o. o. Rogatec in njegovo zgodovino. Podali smo vizijo investicije in srednjeročne ter dolgoročne cilje projekta. V tretjem poglavju smo izdelali zagonski elaborat projekta. Ocenili smo povpraševanje po prenočiščih v Rogatcu in okolici. Pogledali smo tudi stanje konkurence in ugotovili, da njihova ponudba pretežno temelji na zdravilni mineralni vodi. V tem poglavju smo prav tako natančno opisali sam projekt gradnje prizidka od pridobivanja potrebne dokumentacije, gradbenih del, marketinških aktivnosti in pridobivanju potrebnega osebja do otvoritve. V zadnjem četrtem in sklepnem poglavju smo povzeli naše ugotovitve in potrdili, da je investicija prizidka z dodatnimi sobami ob pridobitvi dodatnih nepovratnih sredstev iz javnega razpisa Evropske Unije smotrna.
Ključne besede: ekološke sobe, prenočišča, podjetje Marka, d. o. o., zagonski elaborat projekta, turistična ponudba, Gostišče Jutriša, prizidek, občina Rogatec.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2012; Ogledov: 1997; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
PREDLOG NOVEGA KONCEPTA TRŽENJA, TEMELJEČEGA NA MREŽENJU, ZA IZBRANO SLOVENSKO DESTINACIJO
Ana Jutriša, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom »Predlog novega koncepta trženja, temelječega na mreženju, za izbrano slovensko destinacijo« smo raziskovali možnosti, kako privabiti do vseh turistični ponudnikov v destinaciji Obsotelje in Kozjansko več gostov s pomočjo mreženja. V uvodnem poglavju smo najprej opredelili problem in področje raziskovanja ter namen, cilje in osnovne trditve raziskave. V nadaljevanju smo navedli predpostavke, omejitve in metode raziskave, ki smo jih uporabljali pri raziskovanju problema. V drugem poglavju smo se seznanili s temeljnim konceptom turistične destinacije s poudarkom na mreženju turističnih nosilcev za potrebe trženja. Ugotovili smo, na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju trženjskega spleta destinacije in kaj vse sooblikuje celokupno turistično storitev. Tretje poglavje je namenjeno opisu danosti destinacije Obsotelje in Kozjansko, kjer smo najprej identificirali in analizirali ključne turistične ponudnike v občinah Rogatec, Rogaška Slatina in Podčetrtek. S pomočjo intervjuja smo ugotovili, kakšno je trenutno stanje sodelovanja med turističnimi ponudniki in njihovo pripravljenost za partnerstvo. Z analizo ankete, ki smo jo opravili med tujimi hotelskimi gosti, nastanjenimi v Rogaški Slatini in Podčetrtku, pa smo dobili smernice za predloge k izboljšavi trenutne turistične ponudbe destinacije. V četrtem poglavju smo predstavili gostinsko podjetje Marka, d. o. o., ki bi lahko s svojim intenzivnejšim sodelovanjem s turističnimi ponudniki destinacije v večji meri prispevalo k raznovrstnosti regijske turistične podobe. V zadnjem, petem in sklepnem poglavju smo povzeli ključne ugotovitve in zaključili s predlogi izboljšav na področju mreženja lokalnih turističnih ponudnikov.
Ključne besede: turistična destinacija, mreženje, trženje, Obsotelje in Kozjansko, zdravilišče, podjetje Marka, d. o. o., gastronomija, turistični ponudniki, turistična ponudba, dvorec Strmol.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2011; Ogledov: 2074; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (850,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici