| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 2027
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Ozelenitev voznega parka v podjetju avtoprevozništvo uroš škrinjar s.p.
Anja Perušič, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V začetku diplomske naloge, smo najprej predstavili izbrani problem, ki smo ga podrobneje opisali. Nadaljevali smo s cilji in tezami, ki smo jih določili in predstavili, sledile so predpostavke in omejitve, ki smo jih predstavili, ter na koncu določili metode dela, ki smo jih uporabljali pri celotnem raziskovanju. Sledilo je poglavje teoretične osnove, kjer smo najprej na kratko predstavili logistiko in zeleno logistiko, ki je pomembna za izbrano temo, potem je bilo napisanega nekaj o zgodovini in pridobivanju nafte ter gibanju cen goriva. Sledilo je poglavje okoljski vidik, kjer smo predstavili emisijske standarde EURO ter toplogredne pline, ki so še kako pomembni za izbrano temo, ter predstavili emisije CO2, ki jih izpuščajo določena prevozna sredstva. Na koncu so bile predstavljene različne trajnostne tehnologije, kot so električna vozila, vozila na plin itd. V naslednjem poglavju smo najprej predstavili podjetje ter tovorna vozila v njem (vozni park). Pri tem smo s pridobljenimi podatki iz leta 2019 izračunali povprečno porabo goriva, stroške goriva in količino izpuščenega CO2 za vsako tovorno vozilo posebej. Zadnje poglavje se je navezovalo na predloge in rešitve, kjer smo poiskali primerna alternativna tovorna vozila, ki bi zamenjala trenutna. Slednja smo izbrali na podlagi pridobljenih izračunov. Na koncu smo še za vsako predlagano alternativno tovorno vozilo izračunali čas povračila naložbe, pri čemer smo z izračuni prikazali, v kolikem času bi se podjetju povrnila investicija v nova altnernativna tovorna vozila v primeru, da bi se podjetje odločilo za zamenjavo.
Ključne besede: onesnaževanje okolja, CO2 – ogljikov dioksid, podjetje Avtoprevozništvo Uroš Škrinjar s.p., ozelenitev voznega parka, nova alternativna tovorna vozila, prihranki novih alternativnih tovornih vozi
Objavljeno: 30.11.2021; Ogledov: 33; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
Vpliv interneta stvari na poslovanje
Gjorge Chavdarov, 2021, diplomsko delo

Opis: S to raziskavo želimo doseči zavest ljudi o novih prihodnjih trendih in razložiti vplive na izkušnje strank in podjetij. Glavno raziskovalno vprašanja v delu diplomskega projekta se glasi: "Kako bi internet stvari lahko pozitivno vplival na podjetja in e-poslovanje?" Internet stvari odpira vrata novim poslovnim trgom in podjetjem omogoča, da izkoristijo nove vire prihodkov, ustvarjene z inovativnimi poslovnimi modeli in tehnologijami. Razvoj interneta stvari ustvarja močne poslovne primere, povečuje čas trga in povečuje donosnost naložbe. Ena izmed tehnologij, ki smo želeli podrobneje raziskati in opisati je internet stvari. Torej, želeli smo predstaviti pomen internet stvari, kot eno izmed tehnologij ter vlogo interneta stvari pri optimizaciji poslovanja, raziskati kako lahko tehnologija internet stvari pozitivno vpliva na e-prodajo kot tudi negativne stranske učinke interneta stvari in predstaviti različne primere dobre prakse uporabe internet stvari. V raziskavi smo želeli najprej predstaviti teoretične osnove, ki so potrebne za razumevanje koncepta digitalne transformacije ter se v nadaljevanju osredotočiti na tehnologijo internet stvari in predstaviti primere dobre prakse uporabe internet stvari in s tem ugotoviti, kako podjetjem zagotavlja uspešno digitalno transformacijo.
Ključne besede: internet stvari, IoT, digitalna transformacija, poslovanje, vpliv, podjetje
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 61; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

3.
Analiza cenovne strategije mednarodne družbe v tekstilni industriji
Kristjan Mihin, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali tekstilni trg, v katerem smo se spoznali s strategijami postavljanja cen, tako v teoriji kot tudi v praksi na podlagi mednarodne družbe. Postavili smo si cilj ugotoviti, kako se postavljajo cene na različnih trgih in kaj na to vpliva. Ugotovili smo, da je kar nekaj dejavnikov, ki posredno ali neposredno vplivajo na postavljanje cene na samem trgu. Eden od takšnih dejavnikov je življenjski standard same države, ki smo jo obravnavali, potem geografska oddaljenost ter kakšne so pregrade vstopa na trg. Ugotovitve smo tudi preverili na podlagi mednarodne družbe ZARA, spoznali smo, zakaj in kako jim že toliko let uspeva na vseh trgih, ki si jih zastavljajo, in njihovo zgodovino in najbolj pomembne dogodke, po katerih se razlikujejo od drugih podjetij.
Ključne besede: strategije, cena izdelka, podjetje, tuji trgi
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 56; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (930,40 KB)

4.
Delo od doma in vpliv na posameznika in organizacijo
Dolores Toplak, 2021, diplomsko delo

Opis: Razmere, ki so nastale kot posledica epidemije COVID-19, so nas prisilile v iskanje novih možnosti. Pojavile in uveljavile so se nove oblike dela in tiste, ki so obstajale že prej, a jih nismo implementirali v praksi. Ena izmed takšnih oblik je delo od doma. Gre za model, ki obstaja že kar nekaj časa, a se o njem, vsaj na področju Slovenije, pred epidemijo ni toliko govorilo. Zato smo se odločili v diplomskem delu raziskati delo od doma in vplive na posameznika ter organizacijo. Te smo raziskovali v podjetju KARIERA d.o.o. Ugotovili smo, da zaposleni v podjetju KARIERA d.o.o. v povprečju od doma delajo 0,75 dneva. Delo od doma ocenjujejo kot enako ali bolj učinkovito v primerjavi s tradicionalno obliko dela. Zaposleni, ki ocenjujejo delo od doma kot bolj učinkovito, to pripisujejo večji fleksibilnosti pri delu in prihranku časa na za vožnjo na delo. Motnje okolice in neustrezni delovni pogoji sta bila po drugi strani dejavnika, zaradi katerih so delo od doma označili kot neučinkovito. Povprečna ocena zadovoljstva z delom od doma znaša 7,61. Analiza je obsegala tudi primerjavo rezultatov. Ugotovili smo, da sta dejavnika, ki bi med drugim povečala zadovoljstvo zaposlenih z delom od doma več časa za gibanje in sprostitev ter boljša tehnična podpora. Po drugi strani kar 56 % zaposlenih meni, da podjetje to obliko dela ocenjuje enako učinkovito kot tradicionalno obliko dela. Po njihovem mnenju bi oceno učinkovitosti podjetja dvignili boljši rezultati in učinkovitejša komunikacija med zaposlenimi.
Ključne besede: MČV, delo od doma, vplivi dela od doma na posameznika, vplivi dela od doma na podjetje.
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 70; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
Digitalna transformacija izbranega družinskega transportnega podjetja
Marko Maučec, 2021, diplomsko delo

Opis: Če hočejo podjetja dandanes preživeti, morajo slediti novim trendom, ki jih prinaša sodobna digitalna tehnologija. V diplomskem delu smo proučevali naše družinsko transportno podjetje in digitalno transformacijo. Raziskovali smo, kaj je digitalna transformacija, kakšne prednosti in učinke prinaša podjetjem, kakšno je obstoječe poslovanje v izbranem družinskem transportnem podjetju, zakaj bi bila digitalna transformacija pomembna in nujna za nadaljnje poslovanje izbranega družinskega transportnega podjetja ter kot povzetek proučevanja predlagali osnutek procesa oblikovanja strategije digitalne transformacije za izbrano družinsko transportno podjetje. Ugotovili smo, da je digitalna transformacija izbranega družinskega transportnega podjetja nujna za rast podjetja, povečanje njegove produktivnosti in konkurenčnosti v sodobnem svetu ter da je realna, konkretna, izvedljiva opcija, ki jo je mogoče razumljivo predstaviti nosilcem družinskega transportnega podjetja.
Ključne besede: digitalizacija, digitalna transformacija, transportno podjetje
Objavljeno: 10.11.2021; Ogledov: 68; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

6.
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Lara Bah, 2021, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomski projekt smo se seznanili s pomembnostjo marketinškega komuniciranja, s katerim podjetje vzpostavi stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Podrobneje smo obravnavali posamezna orodja marketinškega komuniciranja, kot so osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredni marketing. Vsako izmed omenjenih orodij ima svojo vlogo pri načrtu komuniciranja. Lahko jih uporabljamo posamično, vendar je za večjo učinkovitost bolje, da uporabljamo vsa orodja, ki se med sabo dopolnjujejo in povezujejo, hkrati. Pri analizi v podjetju Novatel smo ugotovili, da je glavni kanal komuniciranja osebna prodaja, s katero se trudijo poistovetiti z odjemalci ter pridobiti njihovo zaupanje. V podjetju so mnenja, da je osebni stik tisti, ki šteje največ ter da se tako lahko najbolj povežeš z odjemalci in jim nudiš, kar potrebujejo in zahtevajo. Poleg osebne prodaje za doseganje svojih ciljev uporabljajo tudi ostala orodja marketinškega komuniciranja. Prišli smo tudi do ugotovitve, da se podjetje Novatel sooča z nekaj pomanjkljivostmi na področju marketinškega komuniciranja, kar bodo v prihodnje skušali tudi odpraviti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, podjetje Novatel, osebna prodaja, analiza marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 59; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

7.
Oblikovanje prodajnega načrta za "Balloon box"
Peter Tomaž, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vključuje načrtovanje prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. V prvem delu je na podlagi literature opredeljena prodaja s posebnim poudarkom na posameznih korakih načrtovanja prodaje in vsebini prodajnega načrta. Teoretično-analitični del diplomskega dela vključuje opredelitev analize obsega prodaje, analize stroškov in dobičkonosnosti, analizo prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil in analizo zadovoljstva kupcev. V praktičnem delu je najprej predstavljeno izbrano podjetje ter izdelek, ki je kasneje predmet načrtovanja prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. Načrtovanje prodaje je podrobno opisano po korakih ter rezultat načrtovanja prodaje natančno opredeljen prodajni načrt.
Ključne besede: podjetje, prodaja, spletna prodaja, proces načrtovanja prodaje, prodajni načrt.
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 44; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

8.
Nabavni proces v podjetju tehit d. o. o.
Jan Stramec, 2021, diplomsko delo

Opis: Nabava ima v današnjem času pomembno vlogo v podjetju. Nabava lahko z dobrim delom podjetju pomaga pri poslovanju. Nabavni oddelek mora poskrbeti za kakovostno nabavo dobrin. Zaposleni v nabavi pa morajo poskrbeti, da bo nabava organizirana, kakovostna in da bodo stroški nabave čim nižji. V teoretičnem delu diplomskega dela je na podlagi domačih in tujih strokovnih literatur opredeljena nabava, opisan je nabavni proces prav tako je zapisano kako poteka naročilo v podjetju ter kako poteka iskanje in izbor dobaviteljev. Prav tako so v teoretičnem delu predstavljene zaloge. V praktičnem delu diplomskega dela je predstavljeno podjetje Tehit d.o.o., prav tako smo predstavili tudi kakšna je vloga nabave v podjetju, pomen nabave v podjetju in kako se izvaja nabava v tem podjetju. Opisane pa so tudi zaloge v podjetju ter potek naročila in struktura cen tiskalnikov Canon.
Ključne besede: nabava, nabavno poslovanje, zaloge, podjetje Tehit d.o.o., tiskalniki Canon, dobavitelji
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 69; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Izbrani vidiki nasledstva na primeru družinskega podjetja AR, d. o. o.
Ana Repnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Med vsemi podjetji družinska podjetja na svetu zavzemajo največji delež (med 65 % in 80 %), zato posledično ustvarjajo številna delovna mesta in prinašajo pomemben prihodek v gospodarstvu držav. Poleg tega si družinska podjetja prizadevajo za svoje dolgo delovanje, dolgoročne odnose in gojijo predanost podjetju. Prav zaradi vsega omenjenega se dandanes povečuje zanimanje za trženje v okviru družinskih podjetij. To potrjujejo raziskave, ki so pokazale, da ima blagovna znamka družinskega podjetja pozitiven vpliv na poslovanje. Izjemnega pomena je tudi nasledstvo v družinskih podjetjih, ki trenutno prav tako predstavlja eno izmed najpomembnejših tem v raziskavah družinskega podjetja. Proces nasledstva je zelo kompleksen in temu primerno ga je potrebno skrbno planirati ter se nanj pripraviti. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili družinska podjetja, zapisali kako izgraditi njihovo dolgoročno delovanje in preučili kako se družinska podjetja spopadajo s korona krizo ter njen vpliv na prihodnost družinskih podjetij. Poleg tega smo opredelili oglaševanje blagovne znamke družinskega podjetja. Raziskali smo tudi izbrane vidike nasledstva, to so izgradnja zaupanja, nepotizem, vplivne dejavnike na uspešnost nasledstva in družinsko ustavo v družinskih podjetjih. Vso pridobljeno znanje iz teoretičnega dela smo uporabili v empiričnem delu diplomskega dela. Predstavili smo družinsko podjetje AR, d. o. o. in njegovo opredelitev za družinsko podjetje. Prav tako smo preučili vpliv korona krize na preučevano podjetje, soodvisnost oglaševanja in poslovnih strategij, zaupanje, nepotizem, nasledstvo in sodelovanje naslednje generacije pri delovanju preučevanega družinskega podjetja. Raziskali smo še ali ima preučevano družinsko podjetje AR, d. o. o., družinsko ustavo za obvladovanje sporov. Vse pridobljene informacije smo pridobili od lastnikov in njunih otrok s pomočjo intervjujev. Na koncu smo na podlagi pridobljenih podatkov podali priporočila za prakso družinskega podjetja AR, d. o. o., in drugih družinskih podjetij ter poleg tega dodali priporočila za nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede: družinsko podjetje, nasledstvo, korona kriza, oglaševanje, nepotizem, družinska ustava
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 65; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (999,74 KB)

10.
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
Žan Trontel, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes si poslovanja brez komunikacije med podjetjem in odjemalci ne moremo predstavljati, zato je marketinško komuniciranje bistvenega pomena za obstoj podjetij na trgu. Ker pa je konkurenca velika, je treba v komuniciranju izstopati in z ustvarjalnimi idejami privabiti odjemalce. V delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja in opisane njene značilnosti. Predstavljeno je podjetje Časnik Večer d.o.o in njihovo delovanje na področju digitalnega marketinga. V sklopu podjetja sta predstavljeni tudi dve marketinški kampanji, s katerima je podjetje pridobilo nove odjemalce in na trg predstavila novo storitev. Delo vsebuje vizualne primere prodajnih oglasov in analizo uspešnosti dveh izbranih kampanj. Izkazalo se je, da podjetje Časnik Večer d.o.o izvaja marketinško komuniciranje zelo učinkovito in načrtovano. V samem procesu komuniciranja in analize pa je napredno in avtomatizirano s pomočjo raznih analitičnih in komunikacijskih orodij.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Časnik Večer d.o.o, proces marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici