| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Revizorjeva vloga pri obvladovanju strateških tveganj, povezanih z informacijsko tehnologijo
Nives Lugarič, 2020, magistrsko delo

Opis: Živimo v svetu, kjer se informacijska tehnologija nenehno razvija in izpopolnjuje. Življenja brez interneta, pametnih telefonov, računalnikov in televizije si skoraj ne moremo več predstavljati. Hitremu tempu in novostim se morajo, če želijo dolgoročno obstajati in poslovati uspešno, prilagajati tudi organizacije. Danes skoraj ne najdemo več storitvenega ali proizvodnega procesa, ki ni vsaj posredno podprt z informacijsko tehnologijo. Dobro zasnovan in delujoč informacijski sistem organizacijam omogoča doseganje strateških ciljev in snovanje strategij. Tveganja so prisotna v vsaki dejavnosti in vsaki organizaciji. Poznamo zunanja in notranja tveganja. Med notranja tveganja spadajo tudi strateška tveganja, ki jih bomo v magistrskem delu podrobneje raziskali. Ločimo zanesljivost finančnega poročanja, skladnost z zakonodajo in predpisi, informacijsko varnost, obvladovanje sprememb v informacijskem sistemu in obvladovanje informacijskih storitev. Poslovodstvo mora nenehno skrbeti, da so tveganja organizacije prepoznana in ustrezno nadzorovana. S tem namenom lahko sledijo dobrim praksam, kot so celovite programske rešitve, model COSO in standardi. Večje (mednarodne) organizacije pri obvladovanju tveganj potrebujejo pomoč ljudi s specifičnim znanjem, ki nudijo strokovno podporo poslovodstvu. To so zunanji, notranji revizorji in revizorji informacijskih sistemov. V zadnjem času se pojavlja tudi pojem kontrolinga. Gre za podporno funkcijo poslovodstva, ki je krmilo in motor podjetja in je odločevalno naravnana informacijska funkcija. V prihodnjih letih bosta zaradi hitrosti in kompleksnosti razvoja informacijske tehnologije oddelek kontrolinga in revizor informacijskih sistemov v podjetju ne samo konkurenčna prednost, ampak nuja. Da bi raziskali strateška tveganja in vpliv na njihovo obvladovanje s specifičnim znanjem revizorja informacijskih sistemov bomo opravili intervju z vodjem notranje revizije podjetja Gorenje. Od septembra 2017 je v podjetju Gorenje zaposlen tudi preizkušeni revizor informacijskih sistemov, zato se je obseg kompetenc oddelka ustrezno povečal. Zanimalo nas bo predvsem, kako deluje oddelek notranje revizije, ali poznajo strateška tveganja podjetja ter kako jih obvladujejo. Proučili bomo, ali lahko revizor s svojim specifičnim znanjem vpliva na obvladovanje strateških tveganj, povezanih z informacijsko tehnologijo.
Ključne besede: vrednost informacije, strateška tveganja, obvladovanje tveganj, informacijski sistem, revizor informacijskih sistemov, podjetje Gorenje.
Objavljeno: 11.09.2020; Ogledov: 249; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Vpliv elektronskega poslovanja na oskrbne verige
Tanja Lesničar, 2002, magistrsko delo

Opis: Vpliv elektronskega poslovanja na oskrbne verige
Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, elektronsko poslovanje, oskrba, verižna trgovina, optimizacija, strateške povezave, partnerstvo, case study, Slovenija, industrijsko podjetje, Gorenje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 763; Prenosov: 81
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE GORENJE
Alen Horvat, 2014, diplomsko delo

Opis: Razvoj blagovne znamke Gorenje traja že vse od leta 1950, ko se je podjetje ustanovilo v vasi Gorenje. Iz te vasi jasno izhaja tudi ime podjetja. Podjetje je največji slovenski neto izvoznik, saj izvozi 90 % vseh izdelkov. Gorenje spada med osem največjih proizvajalcev gospodinjskih aparatov v Evropi, njihov tržni delež pa se giblje okrog 4 %. Letno Gorenje proizvede okrog 5 milijonov gospodinjskih aparatov. Gorenje že od samega začetka največ daje na kakovost, razvoj ter dizajn izdelkov. Tako tudi veliko večji tekmeci priznavajo, da ima Gorenje dizajnersko zelo dodelane izdelke, ki so kvalitetni in vedno na razvojno najvišji ravni. Gorenje trenutno na svetovnih trgih nastopa z osmimi lastnimi blagovnimi znamkami to so: Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna in Korting. V osnovi gre za delniško družbo, d.d., ki kotira na ljubljanski borzi kot krovna družba, pod njo pa je 101 podjetje, od tega kar 78 tujih. Razvoj blagovne znamke Gorenje je potekal skozi vsa desetletja, odkar obstaja Gorenje. Med prvimi izdelki so bili štedilniki na trda goriva in kaj kmalu so jih začeli izvažati v Nemčijo, kjer so takoj pustili svoj pečat. Nato se je začela proizvodnja prvih pralnih strojev in hladilno-zamrzovalnih aparatov in to so bili prvi nosilci blagovne znamke Gorenje, ki je takrat bila še zelo neprepoznavna blagovna znamka, a tako se je vse skupaj začelo. V svojem delu bomo predstavili blagovno znamko Gorenje ter njen razvoj. Skušali bomo opredeliti kakšen je odnos kupcev do blagovne znamke, kako podjetje ustvarja blagovno znamko, koliko je vredna, zakaj so nekatere vredne več kot druge in kako to izmerimo.
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj, trg, gospodinjski aparati, podjetje Gorenje
Objavljeno: 12.11.2014; Ogledov: 1896; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
OBVLADOVANJE KRIZE V POSLOVANJU PODJETJA
Bojan Zadravec, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavil vzroke in pojav različnih kriznih stanj in ob tem reakcijo in vedenje udeležencev, ki so se z njimi soočili. Poudarek sem v svojem delu vsekakor namenil kriznemu managementu, njegovi vlogi pri obvladovanju krize v podjetju ter seveda ukrepom za reševanje podjetja iz krizne situacije. Na koncu svojega diplomskega dela sem predstavil še primer kriznega delovanja v podjetju Gorenje, d. d., kjer sem zaposlen že več kot dvajset let. Skozi celotno diplomsko nalogo sem vseskozi dokazoval različna spoznanja. Predvsem to, da je učinkovito in pravočasno reagiranje podjetja na spremembe v okolju ter uspešno prilagajanje nanje ključ za njegov obstoj in nadaljnji razvoj. Kadar pa zaide v težave, je reševanje podjetja iz krize brez priprave in izvedbe t. i. revolucionarnih sprememb skoraj nemogoče. Takrat je potrebna zavzetost posebnih strokovnjakov, t. i. kriznih managerjev. Ti lahko z ustreznim znanjem, kompetencami in izkušnjami na vseh področjih poslovanja izvedejo spremembe v delovanju podjetja in njegov preobrat. Krizne razmere namreč zahtevajo drugačne pristope in načine vodenja podjetja kot vodenje v normalnih okoliščinah. Krizne situacije in soočanje z njimi danes postajajo stalne spremljevalke na vseh področjih delovanja podjetja. Zato je ena od temeljnih nalog vsakega podjetja, ki želi biti uspešno, da se zna hitro in učinkovito odzivati na dinamične spremembe in zahteve poslovnega okolja.
Ključne besede: Kriza, vzroki za nastanek krize, krizni management, reševanje krize v podjetju, izhodi iz krize, podjetje Gorenje
Objavljeno: 06.10.2014; Ogledov: 1249; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (467,40 KB)

5.
OPTIMIZACIJA PROCESA IZHODNE LOGISTIKE V PODJETJU GORENJE D.D.
Nejc Fišer, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar obravnava izhodno logistiko v podjetju Gorenje. Raziskal sem, kaj je podjetje z investicijo v izgradnjo visokoregalnega skladišča NAVIS pridobilo, in to z vidika zaposlenih, skladiščnih površin in skladiščenih izdelkov. Preučil sem tudi optimizacijo procesa odpreme, da bi v podjetju realizirali optimalno odpremo končnih izdelkov.
Ključne besede: avtomatizirano visokoregalno skladišče (NAVIS), skladišče trgovskega blaga (STB), podjetje Gorenje, optimizacija nakladanja, optimizacija logističnega procesa, izhodna logistika.
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1385; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (922,89 KB)

6.
7.
MODUL VZDRŽEVANJE V REŠITVI SAP NA PRIMERU GORENJE D.D.
Robert Skornšek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili integriran informacijski sistem, ki ga poznamo pod imenom rešitve ERP. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu so predstavljeni celoviti informacijski sistemi in možni pristopi k njihovi prenovi. Med ponudniki informacijskih sistemov smo podrobneje predstavili podjetje SAP AG, ki je že od svoje ustanovitve vodilno podjetje na trgu informacijskih rešitev. V drugem delu je podrobneje predstavljen modul Vzdrževanje, ki je podmodul modula logistika. Podrobneje je predstavljeno izvajanje vseh procesov v modulu Vzdrževanje na primeru podjetja Gorenje d.d.
Ključne besede: SAP/R3, celoviti informacijski sistemi, ERP rešitev, podjetje Gorenje, modul vzdrževanje, informacijske rešitve.
Objavljeno: 11.12.2009; Ogledov: 3610; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (938,23 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici