| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSEBNOSTI INTERNACIONALIZACIJE V DRUŽINSKIH PODJETJIH
Urša Orličnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo najprej predstavili in opredelili družinsko podjetje. Opisali smo razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji, ter njihove prednosti in slabosti. Opredelili smo tudi pojem družine, in kakšno vlogo ima družina v podjetju. Nato smo predstavili pojem internacionalizacije. Prav tako smo predstavili vzroke in motive za internacionalizacijo poslovanja. Opisali smo možne oblike internacionalizacije, med katerimi lahko podjetja izbirajo. Proučili smo tudi vpliv internacionalizacije v družinskem podjetju. Na koncu smo predstavili uspešno družinsko podjetje Faber – Castell, ki je leta 2011 praznovalo svojo 250. letnico obstoja in je že osem generacij v lasti družine. Na kratko smo opisali zgodovino podjetja Faber –Castell, in ugotovili s kakšnimi oblikami internacionalizacije se je podjetje srečalo, ter kakšen pomen je imela internacionalizacija v podjetju.
Ključne besede: družinsko podjetje, družina, prednosti in slabosti družinskega podjetja, internacionalizacija, internacionalizacija in družinska podjetja, podjetje Faber – Castel
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 982; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici