1. Vloga za pridobitev soglasja k študijskemu programu tretje stopnje GeografijaVladimir Drozg, Uroš Horvat, Karmen Kolnik, Eva Konečnik Kotnik, Lučka Lorber, Milena Petauer, Ana Vovk, Igor Žiberna, Jana Goriup, Nataša Vihar, 2009, elaborat, predštudija, študija Ključne besede: študijski programi, podiplomski študij, Maribor, pouk geografije Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1393; Prenosov: 28
Povezava na celotno besedilo |
2. Akreditacija dvopredmetnega pedagoškega študijskega programa druge stopnje Poučevanje angleščine : vloga za pridobitev soglasja k dvopredmetnemu pedagoškemu študijskemu programu druge stopnje Poučevanje angleščine Filozofske fakultete Univerze v MariboruMelita Kukovec, Slavko Cvetek, Michelle Gadpaille, Kirsten Hempkin, Dunja Jutronić, Klementina Penelope Jurančič, Victor Kennedy, Agata Križan, Barbara Majcenovič Kline, Tomaž Onič, Katja Plemenitaš, Nada Šabec, 2011, elaborat, predštudija, študija Ključne besede: študijski programi, podiplomski študij, Maribor, pouk angleščine Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1419; Prenosov: 55
Povezava na celotno besedilo |
3. Akreditacija dvopredmetnega nepedagoškega študijskega programa druge stopnje Anglistika : vloga za pridobitev soglasja k dvopredmetnemu nepedagoškemu študijskemu programu druge stopnje Anglistika Filozofske fakultete Univerze v MariboruTomaž Onič, Klementina Penelope Jurančič, Michelle Gadpaille, Katja Plemenitaš, Simon Zupan, 2010, elaborat, predštudija, študija Ključne besede: študijski programi, podiplomski študij, Maribor, anglistika Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1046; Prenosov: 30
Povezava na celotno besedilo |
4. Izbira izobraževalnega programa za managerje : diplomsko deloNuša Lazar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: večkriterialno odločanje, razvrščanje v skupine, optimizacija, odločanje, računalništvo, podpora, uporaba računalnika, računalniški programi, manager, izobraževanje odraslih, kadri, aplikacija, metode, delovanje, visoko šolstvo, podiplomski študij, MBA, Slovenija, modeli, ekspertni sistemi, vrednotenje, svet, dežele, izobraževanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1984; Prenosov: 50
Celotno besedilo (986,99 KB) |
5. |
6. MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI PODIPLOMSKEGA ŠTUDIJA V TUJININina Mazalović, 2011, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je opisan celoten slovenski vzgojno izobraževalni sistem, ki se začenja s predšolsko vzgojo v javnih in zasebnih vrtcih, končuje pa z doktorskim študijem na univerzi. Prav tako je opisan tudi evropski šolski sistem.
V nadaljevanju diplomskega dela pa je predstavljen model za pomoč pri izbiri podiplomskega študija (študijskega programa) v tujini, ki je zgrajen s pomočjo računalniškega programa za večparametrsko odločanje DEXi. Proces odločanja pri izbiri podiplomskega študija v tujini je s pomočjo večparametrske metode bistveno bolj kvaliteten kot sicer, saj le ta prispeva k bolj sistematičnemu in bolje organiziranemu odločanju. Odločitveni model je lahko koristen pripomoček študentom ob zaključku njihovega dodiplomskega izobraževanja pri odločanju o izbiri podiplomskega študijskega programa v tujini. Ključne besede: Vzgojno izobraževalni sistem, večparametrsko odločanje, podiplomski študij v tujini, izbira študija, odločitveni model Objavljeno v DKUM: 19.12.2011; Ogledov: 2116; Prenosov: 160
Celotno besedilo (593,37 KB) |
7. PRAVNI VIDIKI USPOSABLJANJA MLADIH RAZISKOVALCEVSilva Bodanec, 2011, diplomsko delo Opis: Zakon o raziskovalni in razvojni dejavnosti opredeljuje raziskovalca kot fizično osebo, ki opravlja raziskovalno ali razvojno dejavnost. Čeprav zakon pojma mladi raziskovalec ne definira, je v raziskovalni sferi poznan pojem oziroma program »Mladi raziskovalci«. Kot instrument znanstvene politike v Republiki Sloveniji se program »Mladi raziskovalci« izvaja že od leta 1985, ko je tedanja Skupščina RSS odobrila financiranje usposabljanja prvim mladim raziskovalcem. Rezultat programa je vrsta uveljavljenih doktorjev znanosti, ki delujejo doma in po svetu. Gre za program financiranja podiplomskega študija in raziskovalnega usposabljanja mladih raziskovalcev za pridobitev doktorata znanosti. Program »Mladi raziskovalci« je izdatno prispeval k dvigu raziskav in kadrovskemu pomlajevanju raziskovalnih in programskih skupin. Njegov osnovni namen je financiranje usposabljanja mladih raziskovalcev v raziskovalnih organizacijah s ciljem, da se obnovita raziskovalni in raziskovalno-pedagoški kader v raziskovalnih organizacijah, poveča raziskovalna zmogljivost skupin za izvajanje programov javne službe na področju raziskovalne dejavnosti, temeljnih, aplikativnih in razvojnih projektov ter da se poveča kadrovski potencial za potrebe drugih uporabnikov iz javnega in zasebnega sektorja. Povečanje števila raziskovalcev je predvsem posledica stalnega dotoka ustrezno usposobljenih mladih raziskovalcev na področje raziskav in razvoja. Mladi raziskovalci so tisti podiplomski študentje, ki so z namenom pridobitve znanstvenega naziva 'doktor znanosti' vključeni v raziskovalno delo na raziskovalnih programih, temeljnih ali razvojno-raziskovalnih aplikativnih projektih, so v rednem delovnem razmerju za določen čas, sredstva za njihove plače, prispevke, materialne in nematerialne stroške za raziskovalno delo ter podiplomski študij pa zagotavlja Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije.
V Republiki Sloveniji se poleg programa »Mladi raziskovalci« izvaja tudi program »Mladi raziskovalci iz gospodarstva«. Zadnja štiri leta ta program izvaja Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo preko Javne agencije za tehnološki razvoj Republike Slovenije. S programom se želi pridobiti kakovostne človeške vire na področjih, kjer slovensko gospodarstvo potrebuje nova znanja za razvoj visokotehnoloških in inovativnih izdelkov, tehnologij in storitev. Del sredstev za usposabljanje mladih raziskovalcev iz gospodarstva za pridobitev doktorata znanosti krije tudi Evropska unija. Ključne besede: mladi raziskovalec, mladi raziskovalec iz gospodarstva, mentor, podiplomski študij, raziskovalno delo, doktorat znanosti, delovno razmerje, pogodba o zaposlitvi, javni uslužbenec Objavljeno v DKUM: 01.06.2011; Ogledov: 2993; Prenosov: 363
Celotno besedilo (1,20 MB) |
8. Analiza tem magistrskih nalog na Katedri za marketing : diplomsko deloAlenka Herman, 2006, diplomsko delo Ključne besede: ekonomske fakultete, podiplomski študij, diplomske naloge, mentorstvo, profesorji, visoko šolstvo, marketing, trženje, podatki, zgodovinski pregledi, izobraževanje, učni proces, znanstveno-raziskovalno delo, študij, programi, delovanje Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3263; Prenosov: 529
Celotno besedilo (1,10 MB) |
9. Razvoj predmetnikov smeri za marketing od leta 1959 do leta 2005 : diplomsko deloMatej Kosi, 2005, diplomsko delo Ključne besede: ekonomske fakultete, organiziranost, spremembe, visoko šolstvo, podiplomski študij, marketing, trženje, zgodovinski pregledi, izobraževanje, razvoj, študijski programi, učni programi, učni proces, znanstveno-raziskovalno delo, študij, programi, javni zavodi, delovanje, storitve Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2848; Prenosov: 195
Celotno besedilo (3,15 MB) |
10. Vloga slovenske države pri podpiranju znanosti (s poudarkom na financiranju podiplomskega izobraževanja in mladih raziskovalcev) : diplomsko deloRomana Škrabanja, 2004, diplomsko delo Ključne besede: znanost, finančno odločanje, država, podpora, Slovenija, ekonomski razvoj, financiranje, podiplomski študij, raziskovalna dejavnost, raziskovalno delo, modeli, motiviranje, znanje Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2898; Prenosov: 141
Celotno besedilo (439,01 KB) |