SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA PODCAST APLIKACIJE ZA PLATFORMO XBMC
Miha Grosek, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izdelavo podcast vtičnika za multimedijsko platformo XBMC. Vtičnik predvaja video in avdio vsebine podcastov Multimedijskega centra Radiotelevizije Slovenija. V nalogi sta opisana teoretično ozadje tehnologij in potek razvoja vtičnika. Opredeljena sta problem in cilj naloge, predstavljen je končni rezultat. Platforma XBMC je nameščena na operacijskem sistemu Microsoft Windows, vtičnik pa je napisan v programskem jeziku Python. Za pisanje programske kode je uporabljen urejevalnik Notepad++, za testiranje vtičnika pa XBMC Media Center, verzija 9.11.
Ključne besede: napredne telekomunikacijske storitve, XBMC, podcast, vtičnik, Python, Net-Top-Box, IPTV
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2488; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

2.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 1216; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
KOMUNICIRANJE S ŠTUDENTI PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ-PRIMER KOMUNIKACIJE S ŠTUDENTI NA SMERI ELEKTRONSKO POSLOVANJE TER MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA NA EKONOMSKO POSLOVNI FAKULTETI UNIVERZE V MARIBORU
Jerneja Kušenić, 2014, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je spoznati, približati in preučiti uporabo družbenih omrežij za namen komuniciranja v relaciji profesor – študent in obratno, ter relaciji študent – študent. Uporaba družbenih omrežij je v Sloveniji in tudi drugod po svetu v velikem razmahu, in njihova uporaba nas spremlja že skoraj na vsakem koraku. Slovenske literature na to temo skoraj da ni, je pa zato na voljo nekaj tuje literature, ki smo jo uporabili. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča delovanja družbenih omrežij, njihovo vpletenost v življenje, po bližje pa bomo spoznali tudi nekatera najbolj priljubljena omrežja. V drugem, praktičnem delu bomo spoznali dejansko stanje in dogajanje na družbenih omrežjih, kjer sta prisotni študijski smeri Elektronsko poslovanje in Management informatike in elektronskega poslovanja, ki ju izvaja katedra za e-poslovanje. V teoretičnem delu smo opredelili zgodovino družbenih omrežij in njihovih zametkov ter obravnavali splošni pregled in delovanje le teh. Podrobneje smo obravnavali Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast ter forum. Dotaknili smo se tudi teme komuniciranja preko družbenih omrežij, Martinških dejavnosti in odnosa z javnostjo. Poslužili smo se domače in več tuje literature, saj večina slovenskih avtorjev povzema tujce, ter temo obogati s slovenskimi primeri. Podali smo izhodišča uporabe, splošne usmeritve in predloge. V drugem delu magistrske naloge smo ta teoretična izhodišča primerjali z praktično prisotnostjo študijskih smeri na družbenih omrežjih. Tako smo preverili, kako poteka komuniciranje preko naštetih družbenih omrežij, kakšne so priložnosti ter nevarnosti in zakonske podlage. Podali smo predloge in možne rešitve. Prav tako pa smo pogledali katera druga omrežja še obstajajo, a jih nismo posebej predstavljali. Na kratko smo opisali njihov namen in ponujene možnosti posameznega omrežja. Obravnavana tema je odziv na vsesplošno uporabo družbenih omrežij, ki nas vsakodnevno spremljajo na vsakem koraku. Razumevanje družbenih omrežij in spoznanje, da se za njimi skriva več, kot pa samo povezovanje in igranje iger, je tisto, kar lahko pripomore k popolnemu izkoristku potenciala, ki nam je na voljo.
Ključne besede: Ekonomsko-poslovna fakulteta, E-poslovanje, Managent informatike in elektronskega poslovanja, komunikacija, družbena omrežja, Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast, forum
Objavljeno: 29.07.2014; Ogledov: 1055; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

4.
RAZVOJ SISTEMA ZA SNEMANJE PREDAVANJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Miha Medved, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga raziskuje možnosti za uvedbo sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. Sistem bo študentom omogočil, da si ogledajo zamujena predavanja in utrdijo znanje pred izpiti. Uporaba sistema spodbuja k prenovi učnega procesa, saj omogoča ogled posnetih predavanj vnaprej ter nudi učitelju, da uporabi čas, ko so študenti v učilnici za bolj praktično poučevanje. Država je v času nastajanja te diplome razpisala javni razpis za sofinanciranje projektov razvoja in vzpostavitve e-storitev in mobilnih aplikacij na področju napredne uporabe IKT v izobraževanju 2014 – 2015 in pokazala, da razume današnji čas in potrebne spremembe v izobraževanju V nalogi so predstavljeni rezultati ankete na temo mobilnih odjemalcev v izobraževanju, ki je bila izvedena med profesorji in študenti Fakultete za organizacijske vede. V primerjalni tabeli je prikazana ponudba vodilnih sistemov za snemanje predavanj, njihove glavne funkcije in lastnosti. Na podlagi primerjave je utemeljena odločitev izbire sistema in prikazana zasnova razvoja sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. V zaključku so predstavljene težave, ki so se pokazale pri vzpostavitvi prototipa sistema za zajemanje predavanj, njegove prednosti in možnosti, ki jih sistem odpira.
Ključne besede: Video seminar, podcast, mobilno izobraževanje, RSS, snemanje predavanj, agent za snemanje predavanj
Objavljeno: 26.06.2015; Ogledov: 635; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (23,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici