| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
INFORMACIJSKA PODPORA OBVLADOVANJA ODNOSOV S STRANKAMI V BANKAH
Lilijana Belna, 2011, diplomsko delo

Opis: Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena za podjetja, da lahko konkurirajo na trgu. Še posebej so odnosi s strankami pomembni za banke, ki so odvisne od svojih komitentov in njihovih želja. V čim večji meri bodo zadovoljile želje in potrebe svojih strank, več strank bodo obdržale in hkrati pridobile z vsako uspešno ponudbo nove stranke.
Ključne besede: CRM, stranka, odnosi, strategija, informacijska tehnologija, podatkovna skladišča, podatkovno rudarjenje
Objavljeno: 07.07.2011; Ogledov: 1524; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (659,51 KB)

8.
METODE INFORMACIJSKE PRENOVE POSLOVNIH PROCESOV
David Marsič, 2012, diplomsko delo

Opis: Za obvladovanje prenove poslovanja ni več zadostna funkcijska organizacija, temveč je potrebno preiti na procesno orientiranost. Razlogov za obvladovanje lastne informatizacije je veliko zaradi novih poslovnih priložnosti, ki se v globalnem in pa lokalnem prostoru pojavljajo. Cilji vsakršne prenove morajo biti skladni s strateško usmeritvijo, ki zagotavlja obstojnost uvedenih sprememb. Informacijsko prenovo poslovanja je potrebno najprej obvladovati na procesnem nivoju. Z medpodjetniško primerjavo in metodami za ustvarjalno reševanje problemov se lahko razmeroma hitro pripravi pobude za prenovo. Učinkovito upravljanje kakovosti procesov je prava smer in pogoj za doseganje poslovne odličnosti ter posledično uspeha. Informacijska prenova poslovnih procesov se v prvi vrsti izvaja z modeliranjem procesov. To je oblika grafične uprizoritve procesov, ki jo spremlja podroben opis lastnosti procesa. Danes je na voljo veliko orodij in tehnik za modeliranje procesov. Informacijska prenova je postala donosen posel za razvijalce informacijskih rešitev, strokovnjake in raziskovalce. Celovite informacijske rešitve so očiten dokaz, da se meje razumevanja ciljne skupine razvijalcev informacijskih rešitev majejo.
Ključne besede: Avtomatizacija, brainstorming, benchmarking, celovita informacijska rešitev, diagram poteka procesa, diagram toka podatkov, histogram, informacijska arhitektura, informatizacija, kaizen, management celovite kakovosti, modeliranje procesov, podatkovna skladišča, podatkovno rudarjenje, poslovni proces, poslovno-procesna usmerjenost, procesni management, reinženiring, shema procesa, sprotna analitična obdelava, strateški informacijski sistem
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 2196; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

9.
Določanje večrazsežnega podatkovnega modela z uporabo metode večkriterijskega odločanja
Igor Korelič, 2014, doktorska disertacija

Opis: Sodoben sistem za podporo odločanju mora učinkovito podpreti procese pridobivanja ustreznih informacij ter omogočiti uporabo metod za proces odločanja v čim krajšem času od nastanka dogodkov. V ta namen se uporabljajo različna orodja in metode, pod krovnim imenom poslovna inteligenca, ki preoblikujejo velike količine podatkov v uporabne informacije. Veliko sistemov za poslovno inteligenco ne zaživi v praksi, ali pa je njihova izkoriščenost nizka, predvsem zaradi kompleksnosti prikaza informacij in načina uporabe. Sistemi so običajno konfigurirani enako za vse vrste uporabnikov in niso prilagojeni specifičnim potrebam, zato si morajo prilagoditve izvesti uporabniki sami, kar je zamudno in lahko privede do zakrivanja pomembnih odločitvenih informacij. V doktorski disertaciji je predstavljen metoda za optimizacijo sistema poslovne inteligence, ki na osnovi različnih poslovnih vlog in preferenc posameznih uporabnikov, ustrezno spreminja karakteristike niza večdimenzionalnih modelov. Vhod v model so rezultati analize sledi uporabe sistema za poslovno inteligenco in atributi večrazsežnostnih podatkovnih modelov. Z uporabo predlagane metode se zmanjšuje kompleksnost sistema za poslovno inteligenco, na ta način pa se povečuje njegova uporabnost in izkoriščenost ter posledično kakovost odločitvenega procesa. Razvoj predlaganega modela optimizacije temelji na povezavi treh uporabljenih metod: segmentacije uporabnikov, večrazsežnostnih podatkovnih modelov in večparametrskega odločanja. S segmentacijo uporabnikov na osnovi opazovanja uporabe sistema ločimo vse uporabnike v manjše število skupin z različnimi preferencami. Z namenom poenostavitve in prilagoditve večrazsežnostnih podatkovnih modelov, uporabimo metodo kvalitativnega večparametrskega odločitvenega modeliranja DEX. Rezultat kvalitativne večparametrske analize mer in dimenzij je spremenjen večrazsežnostni model, ki je poenostavljen in prilagojen potrebam posamezne skupine uporabnikov. Metodo smo preizkusili na dejanskih podatkih o prodaji srednje velikega podjetja, kjer smo primerjali tri konfiguracije sistema za poslovno inteligenco: ne-optimiziran sistem, sistem, optimiziran z našim modelom, ter sistem, optimiziran z metodo Topsis. Rezultati kvalitativnega vrednotenja kažejo, da pri uporabi predlagane metode dosegamo optimalnejšo uporabo sistema za poslovno odločanje v smislu nižjih povprečnih časov uporabe in nižjega povprečnega števila klikov. Tudi analiza kvalitativnega vrednotenja je pokazala, da je tako konfiguriran sistem za poslovno inteligenco enostavnejši za uporabo. Pričujoča raziskava potrjuje smer razvoja predlaganega modela v smislu učinkovitejše uporabe sistema in večjega zadovoljstva uporabnikov. Hkrati odpira številne možnosti za nadaljnje raziskave v smeri kot je npr. samodejno prilagajanje atributov večparametrskih metod, personalizacija informacijskih vsebin z upoštevanjem vseh posebnosti osebnega načina dela, prilagajanje grafičnih vsebin s poudarkom na mobilni tehnologiji.
Ključne besede: podatkovna skladišča, večrazsežnostni podatkovni model, samodejna gradnja, usmerjenost k profilu uporabnika, večparametrska odločitvena analiza.
Objavljeno: 12.03.2015; Ogledov: 890; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

10.
ORODJA POSLOVNEGA OBVEŠČANJA V SQL SERVERJU 2012
Manuela Fekonja, 2013, diplomsko delo

Opis: Glavna tema diplomskega seminarja je primerjava med orodjem poslovne inteligence in specifičnimi poslovnimi potrebami. Analiza je predstavljena na Microsoftovem orodju SQL Server 2012 in potrebami vodje informatike. V teoretičnem delu diplomskega seminarja so v celoti predstavljene potrebe po poslovnem obveščanju in naloge vodje informatike, na katere sem se osredotočila. Potrebe poslovnega obveščanja je potrebno razumeti, da lahko preidemo v naslednje poglavje diplomskega seminarja, kjer so predstavljeni poslovni obveščevalni sistemi in orodje SQL Server 2012, ki je zastavljeno tako, da lahko vodja informatike svoje naloge z njegovo pomočjo kar najbolje opravi. Predstavljene so tudi funkcije, ki jih je Microsoft dodal ali izboljšal v svoji najnovejši različici orodja SQL Server.
Ključne besede: Poslovni obveščevalni sistemi, Podatkovna skladišča, Vodja informatike, OLAP kocka, Napovedne analize, Vrtilni grafikon
Objavljeno: 10.10.2014; Ogledov: 1217; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici